Gå til innhold

Har du noen ganger skiftet mening/latt deg overbevise - og skrevet det - i en tråd på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke komme på et eneste tilfelle der jeg har sett dette. Og skal være helt ærlig på at jeg har fortsatt å argumentere for mitt første standpunkt etter at jeg egentlig har snudd. Eller bare forlatt tråden. Det er rart det der med stolthet bak anonymkode..

Har du endret mening og latt deg overbevise av bedre argumenter? Og er du i så fall stor nok til å skrive dette?

Anonymkode: 56d25...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, for det handler om å "vinne", eller i hvert fall ikke "tape". Men i mange tilfeller "vinner" du om du er voksen nok til å innrømme at andre har rett i noe som du opprinnelig var uenig i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, vet ikke om jeg har skrevet noe om det i en tråd (før nå), men jeg er en av de som lett kan skifte mening, basert på ny informasjon. Og jeg er ikke redd for å innrømme det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg skriver som regel innlegg uten å reflektere over hva jeg skriver. Så ville vært veldig rart om jeg alltid hadde rett. Jeg har egentlig ikke noe problem med å innrømme at jeg gjorde en feil eller tok feil. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri her. I de trådene jeg gidder delta er det nettopp pga min høye kunnskap om det jeg svarer på. Annet er jeg ikke kompetent til å svare på.

Anonymkode: 3bd52...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg prøver å ha et åpent sinn, ofte er problemstillingene komplekse uten et åpenlys løsning - da hadde det bare vært å Google seg til det. Har ingen problemer med å være enig i logiske argumenter selv om det går i mot mitt opprinnelige innlegg og daværende tanke. Har også skrevet det i innlegg. 

 

 

Anonymkode: 6b0aa...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinneguiden er selvfølgelig ikke det riktige stedet for å diskutere saklig. Dette var vel noe alle visste?   

Når man skriver en kommentar til noe, og noen andre bare skriver "feil!" eller "Forbanna idiot!!" så klarer de aldri å overbevise meg om noe annet enn at de bare er en patetisk drittunge som tydeligvis ikke er i stand til å debattere ordentlig eller saklig.  

Anonymkode: f484c...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av problemet er vel også at man ikke er enige om hva som er gode argumenter. 

Hvis jeg mener at månen er en ost så kan argumentet mitt være "Sjekk denne youtubevideoen på 1 time hvor en mann du aldri har hørt om innrømmer at månen er en ost". 

De som ikke tror at månen er en ost vil som regel ikke gidde å se videoen for de har jo ingen grunn til å tro de vil skifte mening kun fordi de har sett en ukjent mann på youtube innrømme at månen er en ost. 

Anonymkode: 2d984...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kvinneguiden til for at vi skal eksperimentere i hvor teite folk kan være, a’? 😛 

Hvis jeg er kjip er det fordi jeg fortjener å være kjip. Hvis du er kjip er det fordi du er slem. 

Etc etc etc også dikter vi videre 

Anonymkode: 75347...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...