Gå til innhold

Den FØKKINGS hjortelusa!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fy faen i helvete, nå er faen meg helvetet i gang igjen, for faen. Den HELVETES hjortelusflua ødelegger faen meg hele jævla høsten! Høsten som pleide å være min favorittårstid. I går var det bare fryd og gammen og ingen hjortelus, idag hadde den stakkars hesten min sikkert 20 hjortelus på seg etter trening i skogen og jeg håper jeg klarte å plukke av alle sammen. Hesten var helt panisk og ristet seg som en gal etter turen og jeg plukket av som en gal. Så nå må jeg vente med å ri i skogen til det har vært noen frostnetter og måtte de komme tidlig! Jeg HATER hjortelus! Finnes det noe som kan bekjempe faenskapen? Bruker absorbine ultrashield mot insekter, men det hjelper faen ikke på den føkkings hjortelusjævelen. 

Anonymkode: b6388...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri hørt om. Jeg googla bilder. Æsj.

Du, og hesten, får min fulle sympati!

Anonymkode: d56dc...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvitt deg med den jævla forbannade hesten, problem løst! Bare språkbruken din TS er å bli kvalm av!

Anonymkode: 1772c...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hjortelusflua kan man ikke gjøre noe med, og den brer seg med rekordfart i det stadig varmere været. Enjoy!

Anonymkode: 20cb2...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvitt deg med den jævla forbannade hesten, problem løst! Bare språkbruken din TS er å bli kvalm av!

Anonymkode: 1772c...392

Hvorfor så moralistisk? Støtt opp på feil bein?

Anonymkode: e0c60...a60

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt om. Jeg googla bilder. Æsj.

Du, og hesten, får min fulle sympati!

Anonymkode: d56dc...f12

Takk, ja den er jævlig ekkel. Får sjelden noen på meg selv, kun hesten og har aldri sett så mye som i går før. Før så jeg aldri mer enn 2-3 stk. Aldri har den kommet så tidlig før heller. I fjor så jeg ingen, akkurat det var en fordel med den tørre sommeren. Men selvsagt glad det har vært normal sommer i år, må bare holde oss unna skogen til det har vært noen frostnetter. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde latt hesten slippe skogen.

Anonymkode: 5fb9e...b97

Ja, blir ikke mer skog før det har vært noen frostnetter og jævelskapen dør ut. 

Anonymkode: b6388...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...