Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bachelor i administrasjon og ledelse og jobber på kontor som avdelingskoordinator. 

Dette har jeg gjort i 6 år nå, og er 34 år. 

Problemet er at jeg begynner å bli demotivert fordi jeg synes jeg har får dårlig betalt for jobben jeg gjør. 

Har 500.000- i Oslo. Hva synes dere?

Dere andre som jobber på kontor i Oslo, hva tjener dere? Hvilken utdannelse Og etter hvor mange år? 

Hvor mye kan man forvente å øke i lønn med tiden?

Anonymkode: 92fcd...dc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krever jobbe bachelor?

jeg har en master og jobber i kommunen, nesten full ansiennitet, bikka nettopp 500...

Anonymkode: 0c406...7dd

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Krever jobbe bachelor?

jeg har en master og jobber i kommunen, nesten full ansiennitet, bikka nettopp 500...

Anonymkode: 0c406...7dd

Nei, den krever vel ikke det, men utdannelsen er jo relevant ifht jobben jeg gjør.. 

jeg er ikke så oppdatert på hvordan ansiennitet  fungerer.. er det basert på tid, eller utdanning eller begge? 

Hva har du master i? Og hva slags jobb i kommunen?

Skrevet

500 k er bra det og stemmer nok. Ikke forvent deg 700 000 og oppover fordi du har bacjelor eller master. Alt for mange kg damer her tror de skal få 1 mill i lønn fordi dem har master. Det er helt feil. En jevla rørlegger har over 500 k og han har kun 4 år som lærling. Utdanning har ikke mye å si.

Jeg syns at når du bor i oslo burde du begynt på vertfall 550 k og fått opptil 650 k etter max ansinitet. Oslo er svindyrt

Anonymkode: 7454e...66a

Skrevet

Jeg har master, jobbet som rådgiver på kontor i staten i 1,5 år og tjener 475 000. Helt gjennomsnittlig lønn. 

Anonymkode: 4f689...9df

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

500 k er bra det og stemmer nok. Ikke forvent deg 700 000 og oppover fordi du har bacjelor eller master. Alt for mange kg damer her tror de skal få 1 mill i lønn fordi dem har master. Det er helt feil. En jevla rørlegger har over 500 k og han har kun 4 år som lærling. Utdanning har ikke mye å si.

Jeg syns at når du bor i oslo burde du begynt på vertfall 550 k og fått opptil 650 k etter max ansinitet. Oslo er svindyrt

Anonymkode: 7454e...66a

Må si jeg ble forvirret av svaret ditt.. 500 er bra, men jeg burde begynne på 550? Og ja- Oslo er svindyrt, pg derfor høyere lønninger, og dermed mener jeg at jeg har lite, og jeg ble ikke helt klok på om du mente du synes det er greit eller ikke.. 

Så bare øke med 100k etter full ansiennitet? Og hva regnes det som? 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har master, jobbet som rådgiver på kontor i staten i 1,5 år og tjener 475 000. Helt gjennomsnittlig lønn. 

Men du har jo bare jobbet 1.5 år og vil da øke typ årlig?

Skrevet

Master, førstekonsulent i staten, 14 års ansiennitet. Bikket 500 000 nå i vår...

Anonymkode: 6ced5...178

• Liker 1
Skrevet

Er jo bare kontorstilling, burde fått ca 360 000.

Anonymkode: 2f5b9...eee

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du har jo bare jobbet 1.5 år og vil da øke typ årlig?

«Automatisk» økning per år er ikke mye, kanskje tilsvarende ett lønnstrinn eller to (5-10 000). Så da må man forhandle seg til mer eller skifte jobb.

Skrevet

Det begynner å bli store lønnsforskjeller i offentlig jobber! Under 800k for en med master på saksbehandlernivå høres lite ute.

Anonymkode: 67b3d...c0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...