AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 Hei. Jeg kom på demens avdeling i psykiatrisk praksis, det jeg minst ønsket, og ingen i klassen vil bytte med meg. Jeg holder nå på å sende en Mail til praksis ansvarlig for å høre om det finnes noen mulighet for å få praksis på ønsker enhet siden det er det jeg vil jobbe med når jeg er ferdig utdannet sykepleier. Vet ho kommer til å svare at jeg har godt av å komme på demensavdeling, men jeg har jobbet på demensavdeling før og vet at det ikke passer meg. Hvordan kan jeg begrunne ønsket ytterligere? Anonymkode: 0b7bc...a3e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #2 Skrevet 27. august 2019 Du får nok ikke ny praksisplass dessverre.... men prøv å begrunn med at du allerede har erfaring derfra. Anonymkode: 5516f...238
Nuttery Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 Det er sånn det er; det er lite praksisplasser og mange studenter. Praksisens hovedoppgave er ikke å "finne ut hvor man vil jobbe" - det er å trene på ulike ferdigheter. Jeg er enig med deg i at bruk av demensavdelinger i psykiatripraksis ikke er riktig ift læringsmålene - men per nå er det et alternativ de benytter seg av og det må man nesten bare tolerere for nå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå