Gå til innhold

Damer : Når opplevde du oralsex første gang ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, du vet vel at han var pedofil? Stakkars deg.

Anonymkode: 782f7...704

Når jeg tenker over det i dag så var det galt av han. Men uansett da så likte jeg å ha sex med han, og angrer ikke. Faktisk så var han den aller beste jeg har hatt i senga, og np er jeg en godt voksne kvinne. Jeg kom tidlig i puberteten, og var da ferdig utviklet sånn sett.

Anonymkode: 5f223...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, du vet vel at han var pedofil? Stakkars deg.

Anonymkode: 782f7...704

Nei, gi deg da. På grensen om gutten/mannen er eldre ja, men da er over 80 prosent av unge menn i den alderen pedofile. Syns ikke det blir riktig. Er den yngste i relasjonen under 15 og den eldste nermere 28-30 er det pedofili, men dette du siterte blir ikke det samme som pedofili. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nuka skrev:

Nei, gi deg da. På grensen om gutten/mannen er eldre ja, men da er over 80 prosent av unge menn i den alderen pedofile. Syns ikke det blir riktig. Er den yngste i relasjonen under 15 og den eldste nermere 28-30 er det pedofili, men dette du siterte blir ikke det samme som pedofili. :)

Det er jo et overgrep og kan anmeldes. Voksne har ikke lov til å ha sex med barn, uavhengig om de samtykker eller ikke!

Anonymkode: e56f3...aea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om jeg ville dele det med en fremmed pervert på nett..

Anonymkode: 30c2a...216

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
9 timer siden, #Rasshøl skrev:

Hvem husker sånt? Jeg aner ikke. Er det vanlig å huske det? 

Første sexopplevelse er gjerne en stor begivenhet for en kåt ung mann/kvinne. Dersom man ikke kastet bort den opplevelsen på noen mens man var sørpe dritings, så er det veldig vanlig å huske den opplevelsen godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
4 minutter siden, HarryDotter skrev:

Første sexopplevelse er gjerne en stor begivenhet for en kåt ung mann/kvinne. Dersom man ikke kastet bort den opplevelsen på noen mens man var sørpe dritings, så er det veldig vanlig å huske den opplevelsen godt.

Ingen av de første årene jeg hadde sex, var det frivillig. Tror du det er høydepunkter jeg ønsker å huske? Ingen av gangene var jeg full. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 21. Da jeg opplevde oralsex for første gang var jeg 19 og han var 18. Nåværende kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, HarryDotter skrev:

Første sexopplevelse er gjerne en stor begivenhet for en kåt ung mann/kvinne. Dersom man ikke kastet bort den opplevelsen på noen mens man var sørpe dritings, så er det veldig vanlig å huske den opplevelsen godt.

Alt blekner med tiden. Jeg husker ikke stort fra de første gangene jeg hadde sex, det er tross alt over tjue år siden, og jeg har hatt mye sex siden, som er langt ferskere i minnet. Har ingenting med fyll å gjøre. 

Jeg vet at jeg og min første kjæreste hadde oralsex og rota en måneds tid før vi hadde samleie, da vi begge var 19 år, men jeg husker ikke den første gangen. Og i etterkant tenker jeg at det var mere spennende enn deilig, sånn sett. Kjæreste nummer to var også mye bedre i senga enn nummer en, så jeg husker strengt tatt han bedre. 

Anonymkode: a1886...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo et overgrep og kan anmeldes. Voksne har ikke lov til å ha sex med barn, uavhengig om de samtykker eller ikke!

Anonymkode: e56f3...aea

Loven er der for å beskytte barnet som er under 16 ja. Men er det under samtykke og begge syntes det var en fin opplevelse så er det jo tull og rør å anmelde bare av prinsipp! Bruk hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt blekner med tiden. Jeg husker ikke stort fra de første gangene jeg hadde sex, det er tross alt over tjue år siden, og jeg har hatt mye sex siden, som er langt ferskere i minnet. Har ingenting med fyll å gjøre. 

Jeg vet at jeg og min første kjæreste hadde oralsex og rota en måneds tid før vi hadde samleie, da vi begge var 19 år, men jeg husker ikke den første gangen. Og i etterkant tenker jeg at det var mere spennende enn deilig, sånn sett. Kjæreste nummer to var også mye bedre i senga enn nummer en, så jeg husker strengt tatt han bedre. 

Anonymkode: a1886...03c

Første gang man hopper i fallskjerm husker man. Ikke nødvendigvis de 500 neste hoppene. Første skoledag husker man mye mer fra en de 1000 senere skoledagene. Første kyss brenner seg som regel godt fast hos de fleste. Første skikkelige forelskelse husker man gjerne godt. Første dagen man setter seg bak ratter alene i bil etter å ha bestått oppkjøring, husker man godt.

....du ser hvor jeg vil hen?

Som ung jomfru, hvor hormonene raser og damene er så utrolig tiltrekkende. Du får endelig tid alene med ditt store crush. Hun vil ha deg! Endelig får du ligge med en dame! For folk flest vil jeg tro det er en opplevelse de vil og ønsker å huske. Selv om man opplever mye bedre sex mange ganger senere i livet. Første gangen er....burde være spesiellt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, HarryDotter skrev:

Loven er der for å beskytte barnet som er under 16 ja. Men er det under samtykke og begge syntes det var en fin opplevelse så er det jo tull og rør å anmelde bare av prinsipp! Bruk hodet.

Fortsatt ulovlig! Det er automatisk ikke samtykkende, fordi det er BARN man har sex med. 

Anonymkode: e56f3...aea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
18 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Ingen av de første årene jeg hadde sex, var det frivillig. Tror du det er høydepunkter jeg ønsker å huske? Ingen av gangene var jeg full. 

Det var leit å høre.

Men det du opplevde er ikke normen. Nå må du huske å  ikke sette det som en standard for folk, at første gangen med oralsex ikke skal være minneverdig/verdt å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt ulovlig! Det er automatisk ikke samtykkende, fordi det er BARN man har sex med. 

Anonymkode: e56f3...aea

Mye som er ulovlig men som folk gjør alikevel når det ikke volder andre skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Rasshøl
1 minutt siden, HarryDotter skrev:

Det var leit å høre.

Men det du opplevde er ikke normen. Nå må du huske å  ikke sette det som en standard for folk, at første gangen med oralsex ikke skal være minneverdig/verdt å huske.

Det er individuelt selvsagt. Og for mange var det nok en minneverdig opplevelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, HarryDotter skrev:

Første gang man hopper i fallskjerm husker man. Ikke nødvendigvis de 500 neste hoppene. Første skoledag husker man mye mer fra en de 1000 senere skoledagene. Første kyss brenner seg som regel godt fast hos de fleste. Første skikkelige forelskelse husker man gjerne godt. Første dagen man setter seg bak ratter alene i bil etter å ha bestått oppkjøring, husker man godt.

....du ser hvor jeg vil hen?

Som ung jomfru, hvor hormonene raser og damene er så utrolig tiltrekkende. Du får endelig tid alene med ditt store crush. Hun vil ha deg! Endelig får du ligge med en dame! For folk flest vil jeg tro det er en opplevelse de vil og ønsker å huske. Selv om man opplever mye bedre sex mange ganger senere i livet. Første gangen er....burde være spesiellt.

Dette er jo bare store ord fra en priviligert mann. Har du alltid hatt så liten forståelse for at mennesker er forskjellige, og at det er helt normalt å arkivere minner ulikt?

De fleste husker de opplevelsene som skiller seg, som stort, spesielt eller katastrofalt. Ikke de middelmådige. Og for kvinner er som regel den første kontakten med det motsatte kjønn ganske middelmådig. Jeg husker ikke mitt første kyss, eller mitt første samleie. Men jeg husker til hver minste detalj første gangen jeg fikk orgasme, både på egen hånd og sammen med en mann. 

Jeg husker ikke første skoledag heller, for det var jo begynnelsen på et helt nytt helvete. Første kjøretur derimot, det var stort for meg også. 

Anonymkode: a1886...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke nøyaktig når, men jeg var i starten av 20-årene. Jeg hadde veldig høye forventninger og så for meg at det skulle være skikkelig deilig, men så var det sånn... tja. Helt ok. Haha! Litt skuffa. 

Anonymkode: 54cd0...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt ulovlig! Det er automatisk ikke samtykkende, fordi det er BARN man har sex med. 

Anonymkode: e56f3...aea

Jeg var et barn selv første gang og han et år eldre enn meg, likevel visste jeg veldig godt hva jeg ble med på og tok initiativ selv. Undom har et sexliv og noen av de har et behov for det selv om mange venter til de er over sexuell lavalder. Ikke alt er tvang og mye av disse tilfellene vet den yngste akkurat hva den gjør så verden er ikke svart/hvitt. Jeg hadde klikka i vinkel om mine foresatte hadde anmeldt kjæresten min på det tidspunktet. Det er noe med å se an hvor den yngre er i utvikling. Jeg var klar for det i den alderen, men lillesøsteren min var ikke det før hun var langt eldre enn jeg var i debutalder. Samme med ei veninne av meg, men der var det omvendt så folk er forskjellige. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Nuka skrev:

Jeg var et barn selv første gang og han et år eldre enn meg, likevel visste jeg veldig godt hva jeg ble med på og tok initiativ selv. Undom har et sexliv og noen av de har et behov for det selv om mange venter til de er over sexuell lavalder. Ikke alt er tvang og mye av disse tilfellene vet den yngste akkurat hva den gjør så verden er ikke svart/hvitt. Jeg hadde klikka i vinkel om mine foresatte hadde anmeldt kjæresten min på det tidspunktet. Det er noe med å se an hvor den yngre er i utvikling. Jeg var klar for det i den alderen, men lillesøsteren min var ikke det før hun var langt eldre enn jeg var i debutalder. Samme med ei veninne av meg, men der var det omvendt så folk er forskjellige. 

Dere var jevnaldrende. Det som blir snakket om i denne tråden er 14 åringer med voksne menn. 

Anonymkode: e56f3...aea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HarryDotter skrev:

Mye som er ulovlig men som folk gjør alikevel når det ikke volder andre skade.

Veldig mange som skjønner i ettertid at de ble utnyttet og utsatt for overgrep, og får plager. Barn er ikke voksne nok til å ha sex med voksne. 

Anonymkode: e56f3...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...