Gå til innhold

Sjelevenn finnes? Sann-drømming? Overtroisk?🤔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært hemnelig betatt av en mann i over en lengre periode. Han flytter for ikke så lenge siden mange timer unna. Jeg klarer ikke å glemme denne mannen. 

Til tider har jeg faktisk foldet hendene å håpa på at jeg skal treffe han igjen..😄🙈 Nå igår hørte jeg at han plutselig skal på seminar her i området. Og kanskje på min arbeidsplass. Jeg trodde ikke det jeg hørte. Hadde trodd håpet om å se han var helt ute. Inatt drømte jeg at vi ble skikkelig godt kjent, flørtet, lo og alt bare blomsrtet. Jeg våknet jo helg villt forelsket. Desv bare en drøm. Betyr drømmer noe? Mamna har opotil flere ganger drømt en ting som skjer i virkelighet etterpå. Ikke kjærlighetsshistorier, men andre litt mer  uvesentlige ting. 

 

Anonymkode: 26e76...5d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Forumhei skrev:

Ja fant min♥️

 

Hvordan da, fortell? ♡ 

Var det en du tok initiativ til? 

Anonymkode: 26e76...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarene på overskriften er: Nei, nei, ja.

 

Håper du får tak i han du er forelska i :)

Anonymkode: 2cd0b...e2c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan da, fortell? ♡ 

Var det en du tok initiativ til? 

Anonymkode: 26e76...5d9

Hun var rett foran nesta mi på jobb i flere år😅, merket at vi hadde spesiell kjemi uten ting ble sakt, tok henne til side å spurte om hun ville gå tur😎 aldri angra for å si det sånn♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang jeg møtte min man visste jeg bare at vi kom til å gifte oss, jeg temkte jeg måtte være gal som 'visste' men her sitter jeg fortsatt etter tyve år som gift med han ❤️

Anonymkode: b3905...827

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Første gang jeg møtte min man visste jeg bare at vi kom til å gifte oss, jeg temkte jeg måtte være gal som 'visste' men her sitter jeg fortsatt etter tyve år som gift med han ❤️

Anonymkode: b3905...827

Men det er jo akkurat det jeg har med han her enda det er 3(!) forbaska år siden han flyttet 7t unna. Han var terapauten min av alle ting. Det er helt absurd, men alikvel har jeg hatt følelsen på at jeg møter han igjen, ei gang. Kan dette stemme? Eller er jeg G A L ?😂🙈 Drømmen inatt var som det jeg har hatt i drømmetankene tidligere. 

Anonymkode: 26e76...5d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke håp om å få treffe igjen han jeg vil ha.. håper vi kan bli sammen 

Anonymkode: 6ccd3...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo akkurat det jeg har med han her enda det er 3(!) forbaska år siden han flyttet 7t unna. Han var terapauten min av alle ting. Det er helt absurd, men alikvel har jeg hatt følelsen på at jeg møter han igjen, ei gang. Kan dette stemme? Eller er jeg G A L ?😂🙈 Drømmen inatt var som det jeg har hatt i drømmetankene tidligere. 

Anonymkode: 26e76...5d9

"Av alle ting"? Veldig vanlig å forelske seg i terapeuten. Projisering.

Anonymkode: 323b4...b00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Av alle ting"? Veldig vanlig å forelske seg i terapeuten. Projisering.

Anonymkode: 323b4...b00

Ef det virkelig det da? 

Jeg ble ikke bare betatt. Jeg tok opp temaet til føf han sluttet. Ja jeg turte😫 Han kunne ikke si annet at posisjonen jeg stod i da, kunne være vanskelig. 

Han sluttet og byttet til en annen jobb etter deg (ikke pga av det da..) Nå skal lede et kurs om på nyåret om psykologi, rett utenfor hvof jeg går på skole og jobber. Bør jeg dra dit?😝

Anonymkode: 26e76...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svarene på overskriften er: Nei, nei, ja.

 

Håper du får tak i han du er forelska i :)

Anonymkode: 2cd0b...e2c

Helt korrekt besvarelse.

Karakter A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Forumhei skrev:

Hun var rett foran nesta mi på jobb i flere år😅, merket at vi hadde spesiell kjemi uten ting ble sakt, tok henne til side å spurte om hun ville gå tur😎 aldri angra for å si det sånn♥️

Men om du drømte om henne, hvorfor så du ikke at det var henne om hun jobbet med deg?

Anonymkode: 6bf28...aaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Forumhei
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IMen om du drømte om henne, hvorfor så du ikke at det var henne om hun jobbet med deg?

Anonymkode: 6bf28...aaf

Selv kjærligheten er vanskelig å se om man ikke er klar for det. Var mere opptatt av stress og styr, først når jeg stoppet opp å så meg rundt at jeg virkelig så henne🥰🥰

måtte bare jobbe samme 7 år først😅 vi hadde omtrent aldri snakket samme, hun var den eneste på jobbe jeg sleit med å plasser i hodet mitt🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærligheten kan være en du lenge har drømt om. Flere som sanndrømmer. Håper du gjør det! 

Anonymkode: 26e76...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atomer tiltrekkes av partneren sin. Det er dark matter.

Matter matter, multivers.

Takk for meg:kristin:

Anonymkode: 11387...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men kan jeg prøve å få tak i han jeg lenge har hatt i tankene? Vil det være  mulig, eller tenker jeg dette kun fordi jeg er i ei rosa liten boble?

Drømmen var så ekte! Jeg husker alt som om det skulle være helt ekte. Det kjipe var at delte meg med ei ann ei da. Men det var meg han ville ha... ☺😏

Anonymkode: 26e76...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Atomer tiltrekkes av partneren sin. Det er dark matter.

Matter matter, multivers.

Takk for meg:kristin:

Anonymkode: 11387...590

.

Anonymkode: 26e76...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sørlig overtroisk, men drømte at en jeg iblant omgikk, spilte serenader for meg på gitaren. Noen måneder senere ble vi sammen og så spilte han i stua mi, isteden for utenfor soveromsvinduet. Vi har nå vært sammen i over 11 år. 

( Nå tror jeg egentlig at det var underbevisstheten min som snakket, - jeg ante nemlig at han likte meg rimelig godt og mistenkte at dette egentlig var mannen for meg, selv om jeg hadde planlagt å fortsette å være single. Dessuten hadde en av kompisene hans veldig lyst til å koble oss, - noe han viste på en måte som ikke var fullt så diskret som han trodde, men jeg tror at han egentlig hadde gitt opp, på dette tidspunktet) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, absinthia skrev:

Jeg er ikke sørlig overtroisk, men drømte at en jeg iblant omgikk, spilte serenader for meg på gitaren. Noen måneder senere ble vi sammen og så spilte han i stua mi, isteden for utenfor soveromsvinduet. Vi har nå vært sammen i over 11 år. 

( Nå tror jeg egentlig at det var underbevisstheten min som snakket, - jeg ante nemlig at han likte meg rimelig godt og mistenkte at dette egentlig var mannen for meg, selv om jeg hadde planlagt å fortsette å være single. Dessuten hadde en av kompisene hans veldig lyst til å koble oss, - noe han viste på en måte som ikke var fullt så diskret som han trodde, men jeg tror at han egentlig hadde gitt opp, på dette tidspunktet) 

Hjelp... det var jo som drømmen sa jo. 

Det rare er det at jeg faktisk sa igår kveld til meg selv, "kan du gi meg bevis på at jeg treffer han", så drømmer jeg den fine drømmen om han. Okei jeg levde litt på den😂 Når det er sagt, så har jeg aldri drømt om boen andre jeg har vært forelsket i. 

Anonymkode: 26e76...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...