Gå til innhold

Hvilken lydbok hører du på nå?


mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

The Little Shop of Hidden treasures, av Holly Hepburn, og lest av Karen Cass som er på topp fem-lista over favorittinnlesere. Behagelig stemme, god innlevelse uten at det høres tilgjort eller dramatisk ut. Og Hepburn skriver godt, underholdene og lett uten at det blir kjedelig eller klissete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sagaen om isfolket . Like bra på lydbok som når jeg leste serien på åttitallet ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyttebok fra Helvete av Are Kalvø. 

Nå var dette den eneste boka som var det minste fristende av tilgjengelige lydbøker på Bookbites (utrolig skralt utvalg der for tiden), selv om jeg har den, og har lest den, i fysisk utgave fra før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti Sir, With Love av  Lauren Layne. Fin feelgood bok når en bare vil koble av uten å måtte anstrenge seg for å følge veldig nøye med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi overlevelse ikke er nok - Emily St. John Mandel

Litt usikker på om jeg kommer til å fullføre denne, ikke fordi den er dårlig, men fordi innleser høres ut som en AI. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*blueberry* skrev (På 17.1.2022 den 21.33):

Fordi overlevelse ikke er nok - Emily St. John Mandel

Litt usikker på om jeg kommer til å fullføre denne, ikke fordi den er dårlig, men fordi innleser høres ut som en AI. 

Den er fantastisk.  Kommer til å høre den igjen.  Det finnes så lite av denne sjangeren for voksne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (28 minutter siden):

Den er fantastisk.  Kommer til å høre den igjen.  Det finnes så lite av denne sjangeren for voksne. 

Selve boka virker utrolig bra. Bare innleser som ikke helt klarer å formidle den så godt synes jeg. Skal nok få fullført den, men det føles mer jobb med dårlig innleser. 

Anonymkode: 69c30...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...