Gå til innhold

Hvilken lydbok hører du på nå?


mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Like Never Before av Melissa Tagg (bok nr 2 i serien), lest av Courtney Patterson .

Herlige bøker om ulike familiemedlemmer i en liten by i USA. Veldig koselig, mye ektefølte og godt formidlet følelser lettlest og en klarer ikke la være å bli glad i karakterene. Og VELDIG bra kvalitet på lesingen, perfekt tempo, god innlevelse og troverdig utførelse. Courtney Patterson og Karen Cass er virkelig på topplisten over innleseren for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den eneste lydboka jeg noensinne har lest inn på norsk. Det er viktig at dere skjønner at den ble lest inn av ren historisk interesse. Kaptein Munk var en gang en voldsomt populær forfatter, i mellomkrigstiden. Som litteraturhistoriker synes jeg dette var interessant, spesielt siden han nå er helt glemt. Men han hadde veldig tvilsomme rasistiske holdninger. Det var ingenting annet av ham å finne på youtube, så jeg lagde noe selv.

 

Endret av Michaelhe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Denne merkelige fortellingen fra slutten av 19hundretallet kom jeg over for en tid tilbake. Den var så rar at jeg tenkte dette blir morsomt hvis man leser det inn. Så jeg ba en av leseren jeg leier av og til gjøre dette. Den er så bisarr at selve sjokkeffekten er litt gøy.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...