G.A. Skrevet 13. mai 2005 #1 Del Skrevet 13. mai 2005 Sitter her og har avsluttet min 2 pergo-kur. Venter i spenning på resultater.. I mellomtiden lurer jeg bare på dere andre, hvor mange pergo-kurer måtte til før dere fikk resultater? Og hvor mange PP uten pergo hadde dere bak dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #2 Del Skrevet 13. mai 2005 Hei, kan ikke svare på spørsmålet ditt men jeg har også avsluttet 2. kur så vi to er like langt :-) Alderen spiller også litt for meg... :oops: Vi får krysse fingra og vente tålmodig på positivt svar fra andre pergobrukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G.A. Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvor lenge har du vært prøver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. mai 2005 #4 Del Skrevet 13. mai 2005 Tok først 2 enkle kurer og deretter 2 doble kurer! Fikk full klaff på 4 kuren :D Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G.A. Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 13. mai 2005 Tok først 2 enkle kurer og deretter 2 doble kurer! Fikk full klaff på 4 kuren :D Lykke til Hvor lenge hadde dere vært prøvere før du begynte på pergo? Alder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. mai 2005 #6 Del Skrevet 13. mai 2005 Vi hadde vært prøvere rett i overkant av halvannet år da vi begynnte med første pergokur. Jeg er 29 år (28 år da det klaffet ) og det var ikke funnet noen grunn til manglende klaff hos oss... Fikk litt lenger lutealfase av pergotablettene så kanskje det var det som skulle til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G.A. Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 13. mai 2005 Her var det et nytt ord.. Hva er lutealfase? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #8 Del Skrevet 13. mai 2005 Lutealfase er tiden fra el til ikm. Jeg gikk fra 12 til 16 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. mai 2005 #9 Del Skrevet 13. mai 2005 Lutealfase er tiden fra el til ikm. Jeg gikk fra 12 til 16 dager Mitt innlegg det der.. Glemte visst å logge inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 13. mai 2005 #10 Del Skrevet 13. mai 2005 3 doble kurer uten resultat her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest! Skrevet 18. mai 2005 #11 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei igjen, det var meg som svarte først på innlegget ditt. Vi har prøvd i 2,5 år,har akkurat fylt 39 år. Ser ut som jeg får mensen i morgen etter 2. pergokur-runden....... Ingen synlige feil med noen av oss. Verden er urettferdig..... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pergogirl... Skrevet 20. mai 2005 #12 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg tok 3 pergokurer i 2003, hadde 1 års pause, fikk ny kur mens vi ventet på å komme til ivf behandling, og... bingo !! :o Sitter her med 2 fine tvillingjenter !!!!! tok bare enkel kur alle gangene. Deilig å ringe sykehuset og si at vi ikke kom til behandling likevel !! Ønsker deg og alle andre i samme situasjon lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå