Gå til innhold

Kjerringklær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er da ingenting som er kjerringklær.  Bare tøys å kalle klær det. La nå folk bruke de klærne de liker uten å bry dere så veldig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kjerring selv og har fått kjerring-fasong etter overgangsalderen. 

Kan love dere alle at det ikke er lett å kle seg kult  man nærmest over natta går fra å ha en slank, normal figur til å få diger mage og digre pupper. Mens bena og rumpa fremdeles er ganske slank. Det som funker best da, er faktisk vide overdeler. De fleste av disse er i kjerringstil. 

Men dersom noen kan tipse en topptung kjerring på noen og femti om kule klær som passer min nåværende figur, vil jeg være svært takknemlig. 

Anonymkode: 36a3b...538

Nei egentlig ikke. Da fremhever man hvor topptung man er og beina ser enda tynnere ut, og man får en lite pen fasong. Man må ha litt mer balanse mellom overkroppen og beina. Fremheve (evt. skape) en midje for eksempel. Løse overdeler funker dårlig, særlig kombinert med trange bukser

 

Anonymkode: 67796...4b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er viktig å kle seg etter alder og fasong, men man behøver ikke gi opp selv om man ikke er fornøyd med de to tingene. Selv om man kjøper "voksne" klær så kan man plukke med seg noen tips som ikke gjør utgangspunktet verre enn det er. Man kan skjule det man ikke er fornøyd med og fremheve det man liker. Eksemplene nedenfor er ikke av de stiligste slagene 😂Men, man ser helt klart at passform er viktig!

c91fbdd1c4d83649d606e6c7b0001c34.jpga7ac8f3bf99db08c5aefb373ee3b7c8e.jpgc8aec55907b3994e1fa25d389243c10a.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei egentlig ikke. Da fremhever man hvor topptung man er og beina ser enda tynnere ut, og man får en lite pen fasong. Man må ha litt mer balanse mellom overkroppen og beina. Fremheve (evt. skape) en midje for eksempel. Løse overdeler funker dårlig, særlig kombinert med trange bukser

 

Anonymkode: 67796...4b0

Ja, det har jeg også lest. Mange, mange, mange ganger.

Men jeg har ingen midje lenger. 

Anonymkode: 36a3b...538

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei egentlig ikke. Da fremhever man hvor topptung man er og beina ser enda tynnere ut, og man får en lite pen fasong. Man må ha litt mer balanse mellom overkroppen og beina. Fremheve (evt. skape) en midje for eksempel. Løse overdeler funker dårlig, særlig kombinert med trange bukser

 

Anonymkode: 67796...4b0

Midje? Fins ikkje her. Så å framheve den er dumt;) Så då blir det enten å stramme eit belte midt på magen, eller la det flyte litt meir. Og lause overdeler kombinert med vide bukser er heilt tragisk, for då blir alt berre digert og formlaust. Er ein stor i overkroppen, må ein lage smalare bein for å ikkje sjå ut som eit telt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det har jeg også lest. Mange, mange, mange ganger.

Men jeg har ingen midje lenger. 

Anonymkode: 36a3b...538

 

15 hours ago, Fjaselina said:

Midje? Fins ikkje her. Så å framheve den er dumt;) Så då blir det enten å stramme eit belte midt på magen, eller la det flyte litt meir. Og lause overdeler kombinert med vide bukser er heilt tragisk, for då blir alt berre digert og formlaust. Er ein stor i overkroppen, må ein lage smalare bein for å ikkje sjå ut som eit telt.

 

Jeg er i samme båt som dere. Eier ikke midje. Hilsen kjerring i 30-årene.

Anonymkode: 96a4e...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...