Gå til innhold

Hvordan finne en homofil mann å få barn samme med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan finne en homofil mann som også ønsker barn og er klar for barn, når en ikke bor i en storby?

Anonymkode: 63809...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan bli riktig så bra! Opprett en profil på gaysir.no og søk etter gruppen «vi som ønsker barn» (heter noe i den duren). Jeg kjenner flere single kvinner/homofil mann eller homofile menn som sammen har fått barn. Funket bra!

Anonymkode: bedda...88f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan finne en homofil mann som også ønsker barn og er klar for barn, når en ikke bor i en storby?

Anonymkode: 63809...64a

Ville heller reist for inseminering i danmark. Denne homofile vennen kommer da til å ha rettigheter til barnet, og hvis det er noe du ikke ønsker så er det beste å prøve i danmark. 

Anonymkode: e807a...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett profil på Gaysir, og ha kontakt med flere en stund før du velger. 

Klokere valg enn å dra til Danmark, vil jeg si. Man vet aldri hva livet bringer, og da vil barnet ha en pappa, eller to om du for eksempel skulle bli syk/utsatt for ulykke. Du vil også alltid ha noen som er like interessert i barnets utvikling, og alt som har med barnet ditt å gjøre. Det er vennskap, ikke bitter eks, så samarbeid lettere enn for de fleste der mor og far ikke bor sammen. 

Skriv gode avtaler på forhånd, og diskuter dere gjennom ulikt angående verdisyn og oppdragelse. 

Mange flotte homofile menn, som vil bli fantastiske fedre. 

Anonymkode: 2ad9b...967

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Ullvott skrev:

Du har sett på Side om side, skjønner jeg 🤣 #homofrue #homoheaven

Nei, hva gikk det ut på?

Anonymkode: 63809...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bekymret for barn rett til å se begge foreldre. Det er en grunn til at man må til Danmark. Det er ikke lov i Norge. Jeg synes mange tar for lett på dette. Det skrives også ukjent far på skjemaet og staten trer økonomisk inn istedenfor far. Denne "det går bra" holdningen er for enkel. Synes ikke du skal finne en homofil eller dra til Danmark jeg. Jeg tror ikke det er så bra for barnet faktisk. Har du gravd i statistikken for hvordan det går med barna når de blir større eller er du mest opptatt av å få barn for din egen del? 

Anonymkode: c4db6...d7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bekymret for barn rett til å se begge foreldre. Det er en grunn til at man må til Danmark. Det er ikke lov i Norge. Jeg synes mange tar for lett på dette. Det skrives også ukjent far på skjemaet og staten trer økonomisk inn istedenfor far. Denne "det går bra" holdningen er for enkel. Synes ikke du skal finne en homofil eller dra til Danmark jeg. Jeg tror ikke det er så bra for barnet faktisk. Har du gravd i statistikken for hvordan det går med barna når de blir større eller er du mest opptatt av å få barn for din egen del? 

Anonymkode: c4db6...d7c

Hvorfor tenker du at barnet ikke skulle se sin homofile far? De homofile menn jeg kjenner som lengter etter barn ville ha vært dedikerte fedre, og ville ha fulgt barnet godt opp. 

Forhold ryker, og mange barn vokser opp med foreldre som en gang elsker hverandre, men hvor det er erstattet av nærmest hat og motvilje til samarbeid. 

Å få barn med en annen som ønsker det, og hvor det er vennskap, ikke dypere følelser som ofte fører til vonde følelser når ting ikke går så bra, kan være mer stabilt. 

Barnet vil da ha både mor og far. Trygghet i begge, oppfølging av begge. 

Personlig hadde jeg ikke våget å dra til Danmark, og være alene om å være forelder. For ikke lenge siden fulgte jeg en ung mor til graven. Kreft. Man vet aldri hva livet bringer, og det hadde vært tryggere å vite at om noe skulle skje hadde barnet en far som elsker det, og som ville ta hele ansvaret om det ble nødvendig. Ikke fosterhjem, eller besteforeldre som egentlig er for gamle til å ta det ansvaret. 

Bare det å få influensa selv. Å vite at det da var en far som kunne stille opp. Det å dele utvikling og utfordringer med ellers også. 

Å vokse opp med to foreldre som har vennskap og ønske om å dele dette som grunnlag kan ikke være den verste oppvekst et barn kan få. 

Anonymkode: 2ad9b...967

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...