Gå til innhold

Din slimhinne vellykket ivf


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva var størrelsen på slimhinnen din da du fikk ett vellykket ivf forsøk?

Anonymkode: ab1c9...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min var alltid på 14 mm ved uttak (derfor husker jeg det fortsatt). Vi hadde først to negative forsøk før det tredje ble vellykket (ferskforsøk hver gang, fikk aldri egg på frys).

Anonymkode: 49115...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette vanlig å bli informert om eller spør dere? Aldri noen som nevnte det for meg, ikke at jeg hadde brydd meg så mye da.

Anonymkode: de038...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fryseforsøk, så skulle måle slimhinnen annenhver dag på lokalsykehuset og komme inn for innsett dagen etter at den var 8 mm. Jeg gjorde det, og hun som skulle sette inn ble forbanna på den som hadde målt, for den var slett ikke 8 mm, men hun sa ikke hvor mye mindre den var. Egget var allerede tint, så hun satte det inn og sa "Ja ja, det er jo ikke umulig." Det ble barn.

Anonymkode: 01d31...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette vanlig å bli informert om eller spør dere? Aldri noen som nevnte det for meg, ikke at jeg hadde brydd meg så mye da.

Anonymkode: de038...604

De nevnte alltid slimhinnen min, av en eller annen grunn. De sjekket den før de begynte å ta ut egg når jeg var på uttak. At den var 14 mm. sa de kanskje mer til hverandre enn til meg, for det sier ikke meg noen ting. 

Anonymkode: 49115...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...