AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Har man ingen rettigheter? Vikariatet har vart i 4 mnd. Mulighet for forlengelse. Ledelsen har har vært mye vekke i forbindelse med ferie og de unngår å gi meg svar om videre forlengelse. Anonymkode: b1e3f...4b3
Måbarefåsiat... Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Hvis du er der gjennom byrå, setter du dem på saken. Det er de som er din arbeidsgiver.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 2 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev: Hvis du er der gjennom byrå, setter du dem på saken. Det er de som er din arbeidsgiver. Er ansatt direkte i bedriften. Anonymkode: b1e3f...4b3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #4 Skrevet 25. august 2019 Dersom de «unngår å gi deg svar på videre forlengelse» så har du jo svaret ditt. Det finnes mange dårlige ledere der ute. Anonymkode: 8a51b...a74 6
Måbarefåsiat... Skrevet 25. august 2019 #5 Skrevet 25. august 2019 Just now, AnonymBruker said: Er ansatt direkte i bedriften. Anonymkode: b1e3f...4b3 Skjønner. De er da veldig uprofesjonelle. Du får bare gå på jobb, og neste fredag spørre om du skal komme tilbake mandag.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #6 Skrevet 25. august 2019 Hadde det vært aktuelt med forlengelse hadde du fått beskjed. Ingen beskjed, ingen forlengelse. Anonymkode: b4389...0fc 9
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #7 Skrevet 25. august 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vært aktuelt med forlengelse hadde du fått beskjed. Ingen beskjed, ingen forlengelse. Anonymkode: b4389...0fc Men de har sagt at de skal gi meg beskjed om det blir eller ikke. Denne uken. Jeg bare reagerer på at beskjeden blir gitt så sent?? Anonymkode: b1e3f...4b3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #8 Skrevet 25. august 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men de har sagt at de skal gi meg beskjed om det blir eller ikke. Denne uken. Jeg bare reagerer på at beskjeden blir gitt så sent?? Anonymkode: b1e3f...4b3 Du har kontrakt med en sluttdato, da betyr det at du slutter den datoen. Ville de beholdt deg lenger hadde du fått beskjed. De er ikke sent ut, de forholder seg til den avtalen som er inngått. Anonymkode: b4389...0fc 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #9 Skrevet 25. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har kontrakt med en sluttdato, da betyr det at du slutter den datoen. Ville de beholdt deg lenger hadde du fått beskjed. De er ikke sent ut, de forholder seg til den avtalen som er inngått. Anonymkode: b4389...0fc Så enkelt er det ikke. Det ble antydet store muligheter for forlengelse. Det er blitt antydet videre behov. Men de er vage selv 1 uke før. Jaja får innse at det ikke blir noe da. Men de kunne vel sagt det rett ut og ikke utsette å gi meg beskjeden da. Anonymkode: b1e3f...4b3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #10 Skrevet 25. august 2019 Du får spørre dem selv hvordan det blir videre fremover. Anonymkode: 1fffc...0ff 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #11 Skrevet 31. august 2019 Veldig vanlig for leger på sykehus... Som oftest kommer ny kontrakt først når man spør om det/flere uker i etterkant. Det enkleste der er å se om man er satt opp i vaktplanen videre 🤷♂️ Anonymkode: bd6ea...880
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #12 Skrevet 31. august 2019 Hvorfor spør du ikke en gang til selv? Og legg gjerne til "eller er det slik at jeg kan starte i ny jobb allerede mandag?" Om de vil ha deg der kan det hende de får litt mer hastverk. Anonymkode: c2770...df9 1
Gjest HarryDotter Skrevet 31. august 2019 #13 Skrevet 31. august 2019 På 25.8.2019 den 22.46, AnonymBruker skrev: Du har kontrakt med en sluttdato, da betyr det at du slutter den datoen. Ville de beholdt deg lenger hadde du fått beskjed. De er ikke sent ut, de forholder seg til den avtalen som er inngått. Anonymkode: b4389...0fc Har man som sjef et snev av fornuft og menneskelighet så kaller man inn den ansatte i møte i god tid før kontrakten går ut. Og forteller om det blir mer eller om arbeidsforholdet avsluttes. Sånne bedrifter burde navngis offentlig så folk slipper å kaste bort tiden hos dem. Useriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå