Gå til innhold

Historien om vesleblå


blå

Anbefalte innlegg

Etter oppfordring av andre brukere og nøye gjennomtenkning av meg selv har jeg nå bestemt meg for å skrive en dagbok.

Jeg kan ikke love at dette blir en god dagbok, heller ikke at jeg skriver mye. Men jeg skal gjøre mitt beste. Er ikke så vandt med å skrive dagbok, så dette blir helt nytt for meg.

Saken er at blåmann og jeg har bestemt oss for å bli foreldre. Vi har nå prøvd i litt over en uke. For noen klaffer det med en gang, andre bruker lang tid. Jeg aner ikke hvordan dette vil gå, for jeg har aldri prøvd å få barn før.

Blir veldig spennende å se neste gang jeg skal ha mens.

Kommer den???? eller kommer den ikke?????

En spennende periode har begynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: som dagbokskriver!

Er veldig greit å ha en plass å tømme tankene sine. Krysser fingrene for at dere er blandt de heldige som får det til fort. Selv er blandt dem som ikke får det til.

Skal bli spennende å følge med.

Klem fra Capri :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen.

Det kan være hyggelig for vesleblå en gang i fremtiden å lese om tankene mor gjorde seg mens hun gikk gravid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer med dagbok! Lykke til med prøvingen!

Gleder meg til å følge med hvordag det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Gratulerer med dagbok og ikke minst med en viktig avgjørelse om å lage en liten! Lykke til med prøvingen!

Stor klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

En liten snikleser her i graviditetsdagbøkene ønsker dere lykke til med prøvingen. Håper en liten :babygutt: eller en liten :babyjente: dukker opp så snart som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Splitter Pine

Der kom den jo!

Beklager så mye for alt mas.... :wink:

Lykke til med prøvingen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen. Det er jammen koselig at så mange tenker på en.

Har vært på apoteket å kjøpt folat i dag. Spurt ei om de hadde noen brosjyrer om graviditet. "ER`U GRAVID" nesten roper hu på apoteket.......he he...neida, ikke ennå, svarer jeg. Er det mulig å være litt diskre eller ???? :roll:

Ja ja, blåmann lo da jeg kom hjem. Ellers så tror jeg han har det som plommen i egget nå som vi er prøvere. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har eggløsning og Blåmann er bortreist........Det var som bare :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

HURRA HURRA HURRA VESLEBLÅ ER PÅ VEI.

Jeg kan nesten ikke fatte det, at vi faktisk er gravide. Vi har jo akkurat begynt å prøve, og første menstrasjon uteble.......vi er så glade, blåmann er helt i hundre.

Var på legekontoret i dag for å bestille time, men jeg fikk ikke time før i slutten av juli, og det syns jeg var lenge til.

Ellers har jeg regnet ut at jeg er 5 uker og 5 dager på vei. Har så lyst til å fortelle det til foreldrene våre at jeg er helt syk. Det blir en utrolig passenende anledning til helgen, og jeg har så lyst til å fortelle det da.

Skal jeg? eller skal jeg ikke? er det litt tidlig?.........vi får ikke bestemt oss.

Alt er så nytt og spennende, det kiler i magen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!

Lykke til med svangerskapet, det klaffet jo med en gang! :)

Fortell det når du har lyst, du... :wink:

Vi fortalte det til de kommende besteforeldrene når jeg var ca. 6 uker på vei... Ventet til 12 uker med å fortelle resten av omverdenen da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER!

Vi fortalte vordende besteforeldre med en gang, vi.

De synes svangerskapet ble litt langt, siden de fikk vite det så tidlig :ler:

Men hvis man ellers deler gleder og sorger med dem, så er det vel ingen grunn til å la være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den lille spiren og ny dagbok :klappe:

Håper du får et enkelt og flott svangerskap!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok og baby i magen!!!

Så heldig dere var som fikk full klaff på første forsøk!

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med ny dagbok og med vesleblå!

Håper du får en fantastisk tid fremover. :klem:

Selv testet jeg pos 5+2 uker, og i løpet av noen få dager visste "alle" det. Vi så ikke noen grunn til å vente med å spre det glade budskap!

Denne gangen greide jeg å vente til 6+4... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Gratulerer med vesleblå i magen!!

Her kommer jeg nok til å følge med, har nesten nettopp funnet ut at jeg selv er gravid. Som dere traff vi blink på første skikkelige forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for alle gratulasjoner. Det er så gøy så gøy. Har jo aldri gjort dette før, og alt er så vannvittig spennende.

I går fortalte vi det ene foreldreparet at de skulle bli besteforeldre og gjett om de ble glade. Det blir det første barnebarnet. De gikk og smilte hele kvelde. Det var så gøy å komme med en så god nyhet at jeg gleder meg til å fortelle det til det andre paret.

Jeg er redd og glad og nervøs og hemelighetsfull samtidig. Vi har bestemt oss for å vente å fortelle det til noen andre........gleder meg til det. Jeg er redd for at noe skal gå galt. Jeg er nervøs for at alt jeg kjenner "er det riktig at det skal være sånn.....???". Og jeg er så glad så glad......tenkt at vi skal ha barn?????? Det er helt vannvittig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden flyr og jeg har en hemmelighet i magen :wink: . ALt går bra så vidt jeg kan skjønne. Jeg har superømme pupper og er veldig trøtt hele tiden.

Heldigvis har jeg verken kvalme eller sult, så jeg spiser normalt (prøver bare å være ekstra sunn.)

Nå har vi fortalt alle besteforledrene det. Det som er så gøy er at det kommer fire forskjellige reaksjoner. Alle blir galde, men de viser det så forskjellig. Bestefedrene er litt tammere i begeistringen enn bestemødrene. Men bare vent til vesteblå kommer, da tenker jeg det er noen som smelter helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...