Gå til innhold

Dere som sender brukte klær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva pakker dere de inn i? Og hvor kjøper dere det?

Anonymkode: 08356...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har pakket de inn i 2-3 lag med noen svart-grå poser fra IKEA. De er vel beregner for avfall, men funker bra. Da går de fint som brev siden de kan pakkes flate - og frakten blir rimeligere. Hadde pakket inn i vanlige poser som var vridd om ellers, evnt en eske om det er mange og store klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Moonwalker skrev:

Har pakket de inn i 2-3 lag med noen svart-grå poser fra IKEA. De er vel beregner for avfall, men funker bra. Da går de fint som brev siden de kan pakkes flate - og frakten blir rimeligere. Hadde pakket inn i vanlige poser som var vridd om ellers, evnt en eske om det er mange og store klær.

Ok, så det går ann å bare ta en vanlig rema-pose på vrangen og pakke inn? Bruker du gaffateip rundt isåfall? Og skriver du navnet med tusj rett på posen eller kjøper du noe å skrive på?

Anonymkode: 08356...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så det går ann å bare ta en vanlig rema-pose på vrangen og pakke inn? Bruker du gaffateip rundt isåfall? Og skriver du navnet med tusj rett på posen eller kjøper du noe å skrive på?

Anonymkode: 08356...c09

Jeg pleier å bruke vanlig matbutikk poser ja, skriver adressen på en vanlig ark som jeg teiper utenpå om det ikke sendes som norgespakke, da er det egen adresetikett fra posten som fester utenpå. Vil ikke skrive rett på posen i fare for at det kan bli gnidd vekk.

Anonymkode: 58eb1...362

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så det går ann å bare ta en vanlig rema-pose på vrangen og pakke inn? Bruker du gaffateip rundt isåfall? Og skriver du navnet med tusj rett på posen eller kjøper du noe å skrive på?

Anonymkode: 08356...c09

Et par lag med poser fungerer helt fint, ja. Bare én hadde jeg ikke stolt på holder seg uten hull i fraktprosessen. 

Bruker vanlig teip som når en pakker inn noe, og en runde teip rundt om nødvendig. Klipper av en bit av et a4-ark og teiper på for adressene. Ikke værre enn det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å bruke vanlig matbutikk poser ja, skriver adressen på en vanlig ark som jeg teiper utenpå om det ikke sendes som norgespakke, da er det egen adresetikett fra posten som fester utenpå. Vil ikke skrive rett på posen i fare for at det kan bli gnidd vekk.

Anonymkode: 58eb1...362

 

2 timer siden, Moonwalker skrev:

Et par lag med poser fungerer helt fint, ja. Bare én hadde jeg ikke stolt på holder seg uten hull i fraktprosessen. 

Bruker vanlig teip som når en pakker inn noe, og en runde teip rundt om nødvendig. Klipper av en bit av et a4-ark og teiper på for adressene. Ikke værre enn det.

Hva slags teip bruker dere når dere skal pakke det inn da? Og for å teipe på adresselappen?

Anonymkode: 08356...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...