Gå til innhold

Er det noen her som har angret på å ta fillers i leppene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt lyst tre-fire år nå, er ellers naturlig og i mot sånne fikserier, men innerst inne har jeg mindreverdighetskomplekser jeg også etter å ha vært sammen med en mann som bedro meg hundre ganger med alle mulige babes. 
Årene har gått, jeg ble sliten og "styggere" av forholdet, jeg er eldre og i en alder de fleste er godt etablert med et eller flere barn. 
Jeg føler at å fylle leppene litt kan hjelpe meg å like mitt eget speilbilde mere og gjøre meg mer klar for å ta i mot flørt og tilnærmelser fra andre menn igjen. Jeg er bare utrolig redd for å angre, for å se helt bimbo ut, eller for at folk som møter meg skal se på meg som dum. Desverre er det jo denne stereotyp greia med at pene jenter liksom må være dumme... Og jeg har alltid vært opptatt av å bli tatt seriøst. 

Bruker ellers dempet sminke og ikke noe leppestift og vil bare fylle 1 ml tenker jeg, så det ser så naturlig ut som mulig. 

Er det noen her som har angret og syntes det ble for falsk og too much?  Er det forøvrig noen som vil anbefale en behandler i Oslo for myke plumpy lips, ikke de variantene med veldig skarp og markert kant/ytterlinje på leppen? 
Hvis man angrer er det vanlig å få oppløsningsmiddel gratis, og hvor vondt er oppløsningsmiddelet? (Lest det er kjempevondt) 
Fjerner det all filleren eller kan man sitte igjen med rester? 

Anonymkode: 30e9b...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han hadde bedratt deg uansett str på leppene dine. Han kommer til å bedra neste dame og. Ser du på kjendiser er det flere som har blitt bedratt selv om de har fillers altså, b.la hun ene Kardashianssøsteren.. 

Vær fornøyd med de leppene du har. En kjempeflott venninne av meg som alltid har sett naturlig ut tok fillers uten å si noe. Jeg så det med en gang. Jeg ble så skuffet, mest fordi hun alltid har vært en stor inspirasjon for meg og hun er intelligent, har gode verdier og jeg trodde hun hadde høy selvtillit. Begge jeg kjenner som har tatt det så mye finere ut uten. Proposjonene i ansiktet blir annerledes. 

Anonymkode: 15d1f...182

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv naturlig og uten sminke, men kommer til å fylle leppene snart. Jeg har ikke overleppe, og det ser veldig rart ut når jeg smiler, er bare en tynn og stram strek der. Munnen min passer ikke til resten av ansiktet i det hele tatt. 

Anonymkode: 1a23f...01f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok det selv for rundt en måned siden og kan virkelig si at jeg ikke angrer et sekund og er stor fornøyd med valget mitt. Skal du fylle lepper i Oslo, så gå til Vanity Clinic. De kan virkelig LEPPER, det er dem kjent for. Betalte 2500 1ml.

Anonymkode: dbe8c...06c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv naturlig og uten sminke, men kommer til å fylle leppene snart. Jeg har ikke overleppe, og det ser veldig rart ut når jeg smiler, er bare en tynn og stram strek der. Munnen min passer ikke til resten av ansiktet i det hele tatt. 

Anonymkode: 1a23f...01f

Jeg har samme problem som deg og fylte på overleppen for noen år siden. Det så ikke bra ut eller naturlig ut heller for den sak skyld. Så jeg får bare leve videre med den tynne streken av en overleppe.

Men for all del..prøv det ut hvis du ønsker. Det går uansett bort etter hvert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjedd at det har blitt litt mye på meg noen ganger, men har vel aldri angret noe særlig. Man få jo alltid litt sjokk de første dagene mens det er hovent og jævelig, men tar bare noen uker så er de jevne og fine igjen, er bare å vente det ut. Jeg passer på å ta det en dag hvor jeg vet jeg ikke skal noe spesielt de neste par ukene. Jeg pleier ikke ta det mer enn et par ganger i året, så er verdt å se jævlig ut i noen få uker for så å ha et fint resultat i et halvt år. Det har i alle fall hjulpet meg mye med selvtilliten, tar det kun for å rette opp i en skjev overleppe hvor den ene siden er mye høyere opp enn den andre siden.

Er bare å starte smått, om du ikke liker det er det uansett såpass lite at de fleste ikke engang kommer til å merke at du har gjort noe. Det tok over et år før min egen mor spurte meg om jeg hadde gjort noe med leppene mine, og det var kun fordi jeg fikk blåmerke langt opp mot nesen en gang jeg tok det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tok det selv for rundt en måned siden og kan virkelig si at jeg ikke angrer et sekund og er stor fornøyd med valget mitt. Skal du fylle lepper i Oslo, så gå til Vanity Clinic. De kan virkelig LEPPER, det er dem kjent for. Betalte 2500 1ml.

Anonymkode: dbe8c...06c

Er kjent med Vanity Clinic sine bilder, og var akuratt de jeg tenkte på når jeg skrev at jeg ikke vil ha den varianten med skarp kant og leppelinje. Syns ikke det er noe pent. Vil ha lepper hvor de fyller mer inni selve leppa så de blir plumpy, og ikke ute i leppekanten... Men fint å høre du er fornøyd med dine :) Post gjerne bilde :)

Anonymkode: 30e9b...76d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er kjent med Vanity Clinic sine bilder, og var akuratt de jeg tenkte på når jeg skrev at jeg ikke vil ha den varianten med skarp kant og leppelinje. Syns ikke det er noe pent. Vil ha lepper hvor de fyller mer inni selve leppa så de blir plumpy, og ikke ute i leppekanten... Men fint å høre du er fornøyd med dine :) Post gjerne bilde :)

Anonymkode: 30e9b...76d


Rettelse: Syntes det kan være veldig pent på de som kler det, men tror ikke jeg ville kledd så skarp leppelinje. Jeg ønsker mer myk look. 

Anonymkode: 30e9b...76d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor begynner du ikke med 0,5 mil først dersom du er så nervøs, og parer halve sprøyten til neste gang? 

Jeg fyller leppene en gang i året, og har gjort det i 5 år. Alltid veldig fornøyd, og resultatet er naturlig. Legger ikke så mye tanker og følelser i det som det du gjør. Er bare noe jeg gjør for meg selv. 

Duck lips kommer av overfylling, husker en av disse Paradise Hotel damene som sa hun hadde 3 ml i leppene. Ingen kler det.

Anonymkode: eb907...4bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor begynner du ikke med 0,5 mil først dersom du er så nervøs, og parer halve sprøyten til neste gang? 

Jeg fyller leppene en gang i året, og har gjort det i 5 år. Alltid veldig fornøyd, og resultatet er naturlig. Legger ikke så mye tanker og følelser i det som det du gjør. Er bare noe jeg gjør for meg selv. 

Duck lips kommer av overfylling, husker en av disse Paradise Hotel damene som sa hun hadde 3 ml i leppene. Ingen kler det.

Anonymkode: eb907...4bb


Har lest så mange steder at alle som tar 0,5 angrer på at de ikke tok 1 ml, for de ser ingen forskjell. 
Jeg har ikke veldig små lepper, men heller ikke store. Vil ha større, myke, plumpy :)
Takk for å dele din erfaring :)

Ja å fylle for mye er ikke pent med ducklips, men jeg ser at forskjellige salonger har forskjellie teknikker også. 1 ml kan se helt anderledes ut fra teknikk/klinikk til klinikk og jeg tror det har noe med hvor i leppen de fyller. Tror jeg vil ha fyll mere midt i selve leppen, og ikke ute i leppekanten så det blir så skarpe kanter eller at leppefasongen endres

Anonymkode: 30e9b...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sykt vondt å sette i leppa. Sammenligner det faktisk med når jeg fødte. Når du kjenner huden i leppa følger med når de drar ut nåla. Cringe. 

Hylase kjenner ut som vepsestikk. Men det går over med en gang. 

Anonymkode: cf1fd...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:


Har lest så mange steder at alle som tar 0,5 angrer på at de ikke tok 1 ml, for de ser ingen forskjell. 
Jeg har ikke veldig små lepper, men heller ikke store. Vil ha større, myke, plumpy :)
Takk for å dele din erfaring :)

Ja å fylle for mye er ikke pent med ducklips, men jeg ser at forskjellige salonger har forskjellie teknikker også. 1 ml kan se helt anderledes ut fra teknikk/klinikk til klinikk og jeg tror det har noe med hvor i leppen de fyller. Tror jeg vil ha fyll mere midt i selve leppen, og ikke ute i leppekanten så det blir så skarpe kanter eller at leppefasongen endres

Anonymkode: 30e9b...76d

Du får aldri "plumpy" lepper om du har smale fra før.  Det er umulig.  De står bare mer ut og bretter seg oppover. Ingen med naturlige store lepper har kjeft som står rett ut fra siden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, SupaWoman skrev:

Du får aldri "plumpy" lepper om du har smale fra før.  Det er umulig.  De står bare mer ut og bretter seg oppover. Ingen med naturlige store lepper har kjeft som står rett ut fra siden. 

Jeg har ikke smale fra før, har egentlig ganske greie lepper, men overleppa blir så smal når jeg smiler. 


Jeg vil gjerne ha tips til steder om noen er fornøyd :) Gjerne m bilder!

Anonymkode: 30e9b...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjerne ha tips til steder om noen er fornøyd :) Gjerne m bilder!

Anonymkode: 30e9b...76d

Greia med lip fillers er at alle lepper er forskjellige, og selv om du ser et naturlig resultat hos en behandler er det ikke sikkert at du vil få det samme resultatet.

Generelt vil jeg råde deg til å finne et behandlingssted hvor det utføres av kosmetisk sykepleier. Ikke typ skjønnhetssalong eller frisør. Personen må ha kjennskap til anatomi. 

Jeg fylte 1 ml for 3 måneder siden, og er veldig fornøyd. Freaket ut første dagen da de hovnet opp og så ut som en allergisk reaksjon, men etter noen dager la det seg fint. Hos meg ble det naturlig fordi jeg har bred munn, og det var nok plass for filleren å legge seg. Har ikke lyst å legge ut bilde, men det ser bra ut, og selv med 1 ml er det ingen som har lagt merke til det. Når jeg fortalte venninnene mine sa de at de ikke ser noen særlig forskjell... Men jeg gjør det. Det er gøy å leke med leppestift. 

Bor ikke i Oslo, så kan ikke tipse deg om steder.

Enten bare gjør du det, det varer uansett ikke så lenge, eller så blir du fornøyd med det du allerede har. 

Anonymkode: 8bec5...494

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd:) har 1,5ml akk nå, men vil ha litt mer etterhvert. Går til Nanna på Cosmo Clinic. Gått til Silje Austnes tidligere, hun er også flink. Og Julie Horne er jo berømt for sine leppebehandlinger, men veldig dyr. Hørt mye negativt om Vanity Clinic. 

Anonymkode: 1e8c9...85c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis overleppa er smal når du smiler kan du vurdere botox over overleppa. Det gjør at muskelen slapper av og leppa bretter seg litt oppover, og vil synes mer når du smiler. 

Jeg har selv tatt filler i leppene og angret sykt. Det så helt jævlig ut, så det skal jeg ikke ta igjen. Men jeg vurderer botox. 

Anonymkode: 0ddaa...c52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått til omtrent alle klinikkene i Oslo og Hudoghår klinikken på vikaterassen var definitivt den beste! De har også tilbud ganske ofte (f.eks. 1ml til 1900) som er gunstig om du tar det regelmessig. Jeg husker ikke navnet på hu som pleide å fylle leppene mine (har siden flyttet til utlandet), men hun var sinnsykt flink. Hun studerte leppene mine nøye og forklarte ordentlig hva slags teknikker man kan bruke for å forme leppene slik jeg ville, og hva man må unngå å gjøre. 

Jeg har samme type lepper som deg tror jeg, de er ikke veldig tynne, men overleppa mi forsvinner helt når jeg smiler. Jeg fyller de alltid slik at de ser naturlig fyldige og "løftet" oppover istedet for andemunn. 

1ml er heller ikke veldig mye. Det spørs på leppene dine, men jeg måtte hvertfall bruke 2ml i løpet av 1 år for å se ordentlig resultater.

Første gangen jeg gjorde det hos Akademiklinikken fikk jeg masse kuler som ikke ville gå bort. De nektet å fikse på det kostnadsfritt, så valgte å gå til en annen klinikk for å fjerne det med oppløsningsmiddel. Hun som gjorde det sa Akademiklinikken hadde satt filleren alt for overfladisk. Det gjorde ikke veldig vondt å fjerne det, er bare sprøyte på samme måte som å sette inn filler. Men hun masserte leppene også ganske kraftig, og satte inn ny filler etterpå så fikk heftige blåmerker (går bort etter 5-7 dager). 

Noe annet jeg har merket er at flinke leger/sykepleiere klarer å sette inn filler uten at man får blåmerker.

Anonymkode: 5e532...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tm klinikken i Fredrikstad er flinke 😀

Er lege og kosmetisk sykepleier som utfører disse behandlingene. Var veldig fornøyd, og det varte lenge. Var også bra oppfølging i etterkant. Bare ikke planlegg noe de neste dagene, man blir veldig hoven 

Anonymkode: 7b354...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Fylte for to år siden, og det er nesten like mye i enda. Er svært fornøyd, ser ikke unaturlig ut som det ofte gjør. 

Til deg som sier at det er like vondt som å føde, fikk du ikke bedøvelse først? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...