Gå til innhold

Kan man på 40 gå kledd slik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sokker i kontrastfarge utenpå tightsen som går høyere enn støvlene ser bare snålt ut, uansett alder. Ville byttet ut tights med strømpebukse. Og skjørt/kjole er i korteste laget, men kan kanskje fungere hvis strømpebuksen er helt ugjennomsiktig. Synes også det blir litt mye begravelse med helsvart.

Anonymkode: d35d9...7ea

Korteste laget? 😂😂😂😂 Gud bedre! 

Anonymkode: 781aa...1a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 40. Noe viktig jeg innså da jeg fikk kreftdiagnose i fjor, er at jeg har brydd meg alfor mye om hva andre synes. Det er det slutt på nå.

Hvis jeg har lyst til å gå med svarte, rocka klær, så gjør jeg det. Har jeg lyst til å gå med "kjerringklær", så gjør jeg det. Og hvis jeg plutselig en dag får lyst til å gå i rosa kjole med enhjørninger og regnbuemønster og lue med bjørneører , så kan dere banne på at jeg gjør det også! :laugh:

Livet er for kort til å bekymre seg om hva andre tenker! Jeg er kreftfri nå forresten, men har ingen planer om å bli en engstelig sau igjen :)

Anonymkode: 613cf...3e0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40. Noe viktig jeg innså da jeg fikk kreftdiagnose i fjor, er at jeg har brydd meg alfor mye om hva andre synes. Det er det slutt på nå.

Hvis jeg har lyst til å gå med svarte, rocka klær, så gjør jeg det. Har jeg lyst til å gå med "kjerringklær", så gjør jeg det. Og hvis jeg plutselig en dag får lyst til å gå i rosa kjole med enhjørninger og regnbuemønster og lue med bjørneører , så kan dere banne på at jeg gjør det også! :laugh:

Livet er for kort til å bekymre seg om hva andre tenker! Jeg er kreftfri nå forresten, men har ingen planer om å bli en engstelig sau igjen :)

Anonymkode: 613cf...3e0

You rock! 😎🤘💪

Anonymkode: 781aa...1a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2019 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Winter trends | Edgy street outfit

Anonymkode: dbcce...f9f

Tar du vekk sekken og luen er det et helt ok antrekk for en 40 åring. Den luen er på for å se "kul" ut- du går ikke i tynn skinnjakke når det er så kaldt at du må bruke lue.. Så da ser det bare teit ut. Med luen og sekken blir et slikt antrekk altfor fjortis for en 40 åring. 

Anonymkode: ee6f5...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Mysticgirl skrev:

Nei, det er noe alle som føler for, kan gå i. Så når du blir 40, velger du å gå i bestemorklær?😂 Mamma går sånn kledd og til og med bestemor. Flotte kvinner begge to :)

Er det ikke hele antrekket det er snakk om? Går moren din og  bestemoren din i en sånn lue?? 

Anonymkode: ee6f5...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

You rock! 😎🤘💪

Anonymkode: 781aa...1a3

Takk! :takke:

Anonymkode: 613cf...3e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke hele antrekket det er snakk om? Går moren din og  bestemoren din i en sånn lue?? 

Anonymkode: ee6f5...263

Nei ikke lua, men resten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan du gå slik. Selv har jeg (38 år) mye kjedeligere stil, men det har jo ingenting med saken å gjøre. Skulle ønske jeg av og til turte å gi litt mer F. 

Anonymkode: 3c55f...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...