Gå til innhold

Håper noen kan hjelpe meg ang eggløsningtest!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg har flere ganger brukt eggløsningstester og fått både negativte og positive resultater. 

Jeg kan å bruke de, følger veiledningen osv. 

Men idag skjønner jeg ingenting.. Jeg har tatt tre tester og alle er ugyldige! Altså bare en strek, kun test streken syner.. Vet dere hva det kan være av? Har hatt litt uregelmessig mens i det siste, men hadde litt spotting 11 aug og full blødning 12 aug. 

 

Anonymkode: 6d84c...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det bare ikke noe eggløsning, når teststreken synes er den ikke ugyldig, du har bare for lite i kroppen av det som testen måler. 

Anonymkode: c67e2...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke kommer noen kontrollstrek, er det noe galt med selve testen. Er de fra samme pakke? Kan de ha gått ut på dato, eller vært oppbevart i en temperatur de ikke tåler? Har ikke direkte vært borti det selv. Men jeg har hatt noen billige strimmeltester i samme pakke som fikk veldig svak kontrollstrek. De kastet jeg bare til slutt, for teststreken ble jo like sterk som kontrollstreken uten at jeg hadde eggløsning, så de var ubrukelige. 

Anonymkode: 88ba7...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Jeg har flere ganger brukt eggløsningstester og fått både negativte og positive resultater. 

Jeg kan å bruke de, følger veiledningen osv. 

Men idag skjønner jeg ingenting.. Jeg har tatt tre tester og alle er ugyldige! Altså bare en strek, kun test streken syner.. Vet dere hva det kan være av? Har hatt litt uregelmessig mens i det siste, men hadde litt spotting 11 aug og full blødning 12 aug. 

 

Anonymkode: 6d84c...7eb

Nå vet ikke jeg hvilke tester du bruker, men babyplan sin bruksanvisning sier jo at hvis det er ingen synlige streker eller bare teststreken synes, så er den ugyldig. Prøv et nytt testsett eller klag på produktet :)

Screenshot_20190824-223619_Dropbox.thumb.jpg.98258f829202d3e23c1ca0c6ae152388.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her , ja det er ugyldige tester siden det kun er en strek. Har tatt tre i dag og alle er som sagt ugyldige. Tok i går og den var OK. Ingen eggløsning. Kan det være at den viser ugyldig når en ikke har eggløsning i en syklus? Men mensen kommer som normalt? 

 

Anonymkode: 6d84c...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her , ja det er ugyldige tester siden det kun er en strek. Har tatt tre i dag og alle er som sagt ugyldige. Tok i går og den var OK. Ingen eggløsning. Kan det være at den viser ugyldig når en ikke har eggløsning i en syklus? Men mensen kommer som normalt? 

 

Anonymkode: 6d84c...7eb

Mener du kontrollstrek eller teststrek?

Anonymkode: 063b7...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her , ja det er ugyldige tester siden det kun er en strek. Har tatt tre i dag og alle er som sagt ugyldige. Tok i går og den var OK. Ingen eggløsning. Kan det være at den viser ugyldig når en ikke har eggløsning i en syklus? Men mensen kommer som normalt? 

 

Anonymkode: 6d84c...7eb

Vet du når i de tidligere syklusen du pleier å ha eggløsning? Hvis du har testet for det før? Er det rundt denne tiden?

Jeg tror de bare er ugyldige, men. Har også hatt sykluser uten eggløsning, men aldri hatt bare én strek. Bare sett tester med to streker hele tiden, enten positive eller negative.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg kontaktet produsenten og hørt med dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...