Gå til innhold

Stakkars alle uføretrygde og navere!

Anbefalte innlegg

whookanova
AnonymBruker skrev (På 1.9.2019 den 14.41):

Men hvordan klarer egentlig disse snylterne å få uføretrygd når det er så strengt for å få det innvilget? Hvem er alle disse menneskene som klarer å lure systemet til å gi dem penger de ikke har krav på? Jeg har vært i dette navsystemet i godt over 10 år og har flere krevende diagnoser som ødelegger min funksjon i hverdagen, men jeg får fortsatt ikke innvilget uføre til tross for at jeg ikke har fungert i jobb ( praksisplasser, en ordentlig jobb har jeg aldri hatt da ingen vil ansette meg ) på flere år, og har mangeårige store huller i CVen. Det er snakk om mange år med utredninger,epilepsi,  psykologer, dps, heftig angstproblematikk, personlighetsforstyrrelser med mer, og allikevel er jeg for frisk til å trygdes. Jeg klarer rett og slett ikke å tro på det når folk påstår at det er utbredt å snylte til seg uføre.

Anonymkode: a707e...f6e

Det er fordi det spørs på hvem du får som saksbehandler. Man blir desverre behandlet veldig forskjellig, og det er ofte opp til tilfeldighetene hvem du treffer på nac og hvem som behandler saken din. Trro ikke det har så mye å si hvem som har mest alvorlige diagnoser nødvendigvis. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker
whookanova skrev (På 23.12.2020 den 5.25):

Det er fordi det spørs på hvem du får som saksbehandler. Man blir desverre behandlet veldig forskjellig, og det er ofte opp til tilfeldighetene hvem du treffer på nac og hvem som behandler saken din. Trro ikke det har så mye å si hvem som har mest alvorlige diagnoser nødvendigvis. 

Er du helt sikker på det?

Anonymkode: 4eef2...ed6

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er du helt sikker på det?

Anonymkode: 4eef2...ed6

JA!

Anonymkode: fb42e...2c4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Visum skrev (På 24.8.2019 den 10.14):

J Altså vil heller være frisk og betale skatt istedet for å få stønad og være syk.

Tror du en som er syk og får stønad slipper å betale skatt? Feil, de skatter akkurat like høy prosent som alle andre.

Anonymkode: eaff8...447

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Visum
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror du en som er syk og får stønad slipper å betale skatt? Feil, de skatter akkurat like høy prosent som alle andre.

Anonymkode: eaff8...447

Poenget mitt er at folk med høy inntekt, betaler mer i skatt i forhold til å bli ufør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...