Gå til innhold

Kan jeg gå ned 5kg til neste søndag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg er 167 Høy og veier 72kg kan jeg gå ned 5kg til neste søndag? 

 Er det noen som vet om noen dietter som de selv har prøvd og vet funker? 

Jeg kommer til å trene minst 30min hver dag. 

 

Ps jeg vet at disse kg som blir borte er kun midlertidig vekke og forblir ikke borte, jeg skal i et bryllupp og skal inn i en kjole og må derfor ned disse 5kg , det er ikke mulig å endre den kjolen , og jeg kan ikke la være å  gå i den kjolen siden jeg er en av forloverene. 

 

Så vist noen kan plz plz plz hjelpe er jeg villig til å prøve alt som kan funke,  

På forhånd tusen takk

Anonymkode: 191d4...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor tenkte du ikke på dette for flere måneder siden? Eller da du fikk invitasjonen? 

 

Anonymkode: 32965...0d7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tenkte du ikke på dette for flere måneder siden? Eller da du fikk invitasjonen? 

 

Anonymkode: 32965...0d7

Han fridde til henne på Onsdag , de skal ha et lite bryllupp spontant på en liten øy, alt veldig kjapt, men uansett så hjelper det meg ikke noe mere å forklare deg dette. Håper du eller noen andre har noen tips å komme med.

Anonymkode: 191d4...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjøp en annen kjole

Anonymkode: 12b4c...89d

Det går ikke:(

Anonymkode: 191d4...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det går ikke:(

Anonymkode: 191d4...820

Hvorfor ikke? Kan en skredder sy ut den kjolen  du har da?

Anonymkode: 12b4c...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg kan ikke la være å  gå i den kjolen siden jeg er en av forloverene. 

Snakk med bruden, så ordner det seg sikkert slik at du kan bruke en annen kjole.

Anonymkode: 12b4c...89d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Kan en skredder sy ut den kjolen  du har da?

Anonymkode: 12b4c...89d

Det er en arvekjole som ikke kan bli gjort noenting med:/. Hennes bestemors forlover sin , veldig veldig fin vintage 70 talls kjole

Anonymkode: 191d4...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han fridde til henne på Onsdag , de skal ha et lite bryllupp spontant på en liten øy, alt veldig kjapt, men uansett så hjelper det meg ikke noe mere å forklare deg dette. Håper du eller noen andre har noen tips å komme med.

Anonymkode: 191d4...820

Hvorfor er kjolen  kjøpt for liten? Er det bruden som har kjøpt inn kjole i feil str?

Anonymkode: 12b4c...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er en arvekjole som ikke kan bli gjort noenting med:/. Hennes bestemors forlover sin , veldig veldig fin vintage 70 talls kjole

Anonymkode: 191d4...820

Men bruden kan da ikke kreve at du skal slanke deg pga dette!

Anonymkode: 12b4c...89d

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har prøvd den eggdietten ? På youtube

Anonymkode: 191d4...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at denne bruden er svært egoistisk jeg synes ikke at hun er en god venn dersom hun krever av deg at du skal slanke deg for å kunne bruke akkurat denne kjolen.

Anonymkode: 12b4c...89d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg kan ikke la være å  gå i den kjolen siden jeg er en av forloverene. 

Kan en av de andre forloverne ha på denne kjolen? Hvilke kjoler skal de egentlig ha? Hvorfor har bruden bestemt at akkurat du skal bruke en kjole som er for liten til deg?

Anonymkode: 12b4c...89d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg synes det er ganske urimelig av bruden å kreve at du skal bruke en kjole som er for liten. Jeg hadde bare sagt at jeg må bruke min egen kjole som passer. 

Anonymkode: d5c1b...7e9

Ryddet for tips om lavt matinntak. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke fysisk mulig, og heller ikke fysisk forsvarlig å prøve. 

Anonymkode: 233a0...4ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Må si at dette er fullstendig urimelig å kreve av deg, ts. Blir du kastet ut i en forloversituasjon fra en dag til en annen, er det det minste en kan
forlange at man kan ha på seg klær man passer og syns er komfortable selv. Jeg hadde aldri gått med på slikt.

Ryddet for sitat av slettet innlegg, og svar til dette. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tipper Ts er konfliktsky og ikke har fortalt bruden at kjolen ikke passer. Tror det er lettere å bare fortelle det som det er så forstår nok bruden at du trenger en annen kjole, enn å slanke seg 5kg på så kort tid.

Anonymkode: 73c7c...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han fridde til henne på Onsdag , de skal ha et lite bryllupp spontant på en liten øy, alt veldig kjapt, men uansett så hjelper det meg ikke noe mere å forklare deg dette. Håper du eller noen andre har noen tips å komme med.

Anonymkode: 191d4...820

Ja særlig😂

Anonymkode: a73e6...4f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå ned 5kg på så kort tid tror jeg blir vanskelig. 

Å drikke enorme mengder vann på kort tid er i allefall galskap, du risikerer å dø pga vannødem i hjernen pga overhydrering. Å bare leve på vann i ei uke er heller ikke en god ide pga du kommer til å få ubalanse i elektrolytter i kroppen

https://sml.snl.no/hjerneødem

https://omhelse.no/sykdommer/blodprover/elektrolytter/

Så hvis du absolutt skal bruke den kjolen som er for liten så ville jeg heller satset på enten lavkalori-diett eller lavkarbo, kjørt i gang med daglig trening og heller kjøpt knallbra hold-in undertøy til bryllupet. 

Eller bare si til den kommende brud at du har null sjans til å bruke den kjolen og heller prøvd å kjøpe en ny som ligner. Eller ta kjolen med til en skredder for å sy den litt ut. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kjolen er altfor liten, tviler jeg på at det holder å kun gå ned 5kg.. snakk med bruden, det er klart at hun ikke forventer dette av deg!

Anonymkode: 6098d...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...