Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde hadde du sex med to menn på samme dag??? 

Anonymkode: a8121...107

Nei. det er ikke sånn det fungerer. Var flere dager i mellom ( toeggede tvillinger). 

ts

Anonymkode: 43897...b2f

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Begge fedrene ønsker å være en del av barnets liv. Lengre har vi ikke kommet. 

Ts

Skal du være samboer med han du er sammen med nå? Jeg spør med tanke på organiseringen.

Dersom du IKKE skal bo med han, ville jeg ordnet det slik at barna er sammen hos deg og på samvær hos hver sin far samtidig, slik at barna får mest mulig tid sammen med hverandre.

Anonymkode: 4cd3c...507

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida. Og i gamle dager før slike tester, hadde nok han hun er sammen med nå oppfostret begge tvillingbarna som sine egne. 

Det kommer en uansett til å gjøre.

ts

• Liker 1
Skrevet

Av ren nysgjerrighet, hvordan har du funnet ut at du er gravid med to forskjellige fedre samtidig? 

Ellers, gratulerer og lykke til :strix:

Anonymkode: 2de52...5e0

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Av ren nysgjerrighet, hvordan har du funnet ut at du er gravid med to forskjellige fedre samtidig? 

DNA test kanskje? :) 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke gravd lenger, har ventet lenge på dette (noe overraskende) resultatet. 

Ts

• Liker 3
Skrevet

DNA test kanskje? :) 

Åjaa, de er født allerede kanskje? 

Trodde hun nettopp hadde funnet ut at hun var gravid, og deretter ftt greie på at det var forskjellige fedre.:klo:

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Ts

Det var det jeg egentlig gjettet også. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer en uansett til å gjøre.

ts

Det er fint :) 

Skrevet

Er ikke gravd lenger, har ventet lenge på dette (noe overraskende) resultatet. 

Ts

Nå ble jeg enda mer nysgjerrig, håper ikke det fornærmer deg. :sjokkbla:

Valgte du å ta DNA test da de ikke lignet på hverandre eller hva gjorde at du bestemte deg for det? Hvordan tok han du er sammen med det, at han var far til to biologisk, men nå bare en? 

• Liker 2
Gjest Familytree
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk mulig, og har skjedd med andre tidligere.

Utrolig, ja det er mulig. Det heter superfecundation👍

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Valgte du å ta DNA test da de ikke lignet på hverandre eller hva gjorde at du bestemte deg for det?

Hadde det vært meg, hadde jeg tatt en dna-test uansett hvis jeg hadde vært med to forskjellige menn i den perioden unnfangelsene har skjedd. Man vet jo ikke nøyaktig dato på unnfangelsene, så da er dna-test eneste måten å finne det ut på.

• Liker 1
Skrevet

Det kan jo være fint  om det tvillingbarnet som ikke skal bort på samvær også får ekstra pappa-tid mens den andre tvillingen er hos sin far, slik at det blir mer likt for de to små?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Valgte du å ta DNA test da de ikke lignet på hverandre eller hva gjorde at du bestemte deg for det? Hvordan tok han du er sammen med det, at han var far til to biologisk, men nå bare en? 

Fordi hun ikke visste hvem som var far, selvfølgelig. Det hadde hun jo testet selv om det bare var en baby. 

Anonymkode: 124e3...89f

• Liker 6
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok DNA test fordi jeg var litt usikker på hvem som var faren. Visste jo også at det var en bitteliten sjanse for at de hadde forskjellige fedre, men hadde egentlig ikke tenkt så mye på det. 

Ts

• Liker 1
Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være fint  om det tvillingbarnet som ikke skal bort på samvær også får ekstra pappa-tid mens den andre tvillingen er hos sin far, slik at det blir mer likt for de to små?

Ja, det er sant. Tusen takk for at du sa bie positivt. Det trengte jeg nå...

ts

• Liker 1
Skrevet

Blir de ikke da også halvsøsken?

Skrevet
5 minutter siden, The Kitten skrev:

Blir de ikke da også halvsøsken?

Jo, ingen som har vært i tvil om det? To eggede tvillinger som er halvsøsken..

Anonymkode: 77058...49c

• Liker 2
Skrevet

Er den andre faren eventuelt villig til å ha de sammen på samvær? Slik at de ikke får en misunnelse seg i mellom type "min pappa bor her med meg hele tiden, din pappa ser du bare innimellom"? 

Jeg vil jo tro begge vil se mannen du bor med som far, at det kan være sårt enten for den som ikke har en ekstrapappa til, eller for den som innser at pappaen de bor med ikke er sin. Så kanskje han andre kunne vært ekstrapappa også for den han ikke er far til? Se om det kunne vært en løsning? 

Anonymkode: bf7c7...9a9

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er den andre faren eventuelt villig til å ha de sammen på samvær? Slik at de ikke får en misunnelse seg i mellom type "min pappa bor her med meg hele tiden, din pappa ser du bare innimellom"? 

Jeg vil jo tro begge vil se mannen du bor med som far, at det kan være sårt enten for den som ikke har en ekstrapappa til, eller for den som innser at pappaen de bor med ikke er sin. Så kanskje han andre kunne vært ekstrapappa også for den han ikke er far til? Se om det kunne vært en løsning? 

Anonymkode: bf7c7...9a9

Tviler. Han jeg bor med nå vil nok være hovedpappa, og så får den ene tvillingen en helgepappa i tillegg. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...