AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1 Del Skrevet 23. august 2019 Bilen lekte olje fra girkassa og måtte bytte noen rør inni der så idag var den på verksted og når jeg nå fikk den tilbake så fungerer jo ikke vindusviskerne (de går bare sånn supertreigt, nesten ikke i det hele tatt). Vindusviskerne fungerte helt fint før den var på verkstedet så jeg nekter å tro at det er en tilfeldighet at de plutselig skulle blitt ødelagte nå? Hva hadde du gjort i den her situasjonen? Jeg hadde blitt ganske sint om jeg måtte ut med et par tusen ekstra for å fikse dette her også når det med 99% sannsynlighet er noe de har gjort.. Er fra 2013 og kjørt lite.. Anonymkode: 0c26b...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 23. august 2019 #2 Del Skrevet 23. august 2019 Du må kontakte verkstedet igjen så fort så mulig. Enten i morgen hvis det er åpent, eller tidlig på mandags morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #3 Del Skrevet 23. august 2019 Akkurat nå, #Rasshøl skrev: Du må kontakte verkstedet igjen så fort så mulig. Enten i morgen hvis det er åpent, eller tidlig på mandags morgen. Hehe fant nå ut at de kanskje har stilt vindusviskerne i "0", at de ikke står påslått.. jeg får prøve imorgen om de bare har endret knappene mine 😅 Vet du om "vindusviskerknappen" skal stå den her: ? Anonymkode: 0c26b...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 23. august 2019 #4 Del Skrevet 23. august 2019 Er ikke det viskeren for bakruta? Tror det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #5 Del Skrevet 24. august 2019 Vindusviskerne er da vel ikke koblet til girkassa! Anonymkode: c3698...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå