Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

C-vitamin serum newbe

Recommended Posts

AnonymBruker

Prøvde for første gang C-vitamin serum i går, ble anbefalt å ha det under, jeg bruker age smart dermalogica dymamic skin recovery 50 spf mer eller mindre daglig. 

Bruksanvisningen sa 4-5 dråper C-vitamin serum, dette syntes jeg var mye, jeg tappet det på plass med finger og tok på dermalogica`en 15-20 min etterpå. 

Men jeg kunne jo ikke gå ut slik, jeg så jo ut som jeg hadde smurt vaselin utover ansiktet... jeg hadde det på i 2 timer før jeg skulle ut, det ble ikke bedre, så jeg vasket det av før jeg gikk ut. 

I bruksanvisningen står det at det skal tas på ren hud etter morgenstellet. 

Hva gjør jeg feil? 

Jeg bruker ikke sminke, fondation etc så..

Alle råd mottas med takk :) 

Anonymkode: 12e13...f00

Fortsetter under...

Hilde1302

Prøv med mindre serum sa. En liten dråpe på panne og hvert kinn :) 

skruf

Jeg har c-vit serum fra Klairs (koreansk merke), det trekker seg veldig godt og kjapt inn i huden og blir ikke fettete.  Bruker å blande det inn i dagkremen. Så kanskje prøve et annet merke eller blande det med dagkremen? 

https://www.blush.no/product/913370/ansiktspleie/serum-oljer/klairs-freshly-juiced-vitamin-drop?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjw44jrBRAHEiwAZ9igKMI33v_Pm_dtx_9I8IHJ6os0EjgyPfxrrbfAyDNB0SLWLw1q3QIN5RoCI6MQAvD_BwE

AnonymBruker
On 8/25/2019 at 9:49 AM, skruf said:

Jeg har c-vit serum fra Klairs (koreansk merke), det trekker seg veldig godt og kjapt inn i huden og blir ikke fettete.  Bruker å blande det inn i dagkremen. Så kanskje prøve et annet merke eller blande det med dagkremen? 

https://www.blush.no/product/913370/ansiktspleie/serum-oljer/klairs-freshly-juiced-vitamin-drop?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjw44jrBRAHEiwAZ9igKMI33v_Pm_dtx_9I8IHJ6os0EjgyPfxrrbfAyDNB0SLWLw1q3QIN5RoCI6MQAvD_BwE

Jeg googlet og fant en som var best i test 2019 på flere internasjonale nettsider og det var denne https://skincity.no/no/c-e-ferulic- jeg satset da på at jeg har et godt produkt. Men ja jeg bruker såvidt 2,5-3 dråper nå, og da fungerer det. Men takk for tips :) 

TS

Anonymkode: 12e13...f00