Gå til innhold

Hvor lenge gidder dere å prøve aktivt med tester?


Prøver18

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd i 14 måneder nå. Bruker monitor og kjenner nå at jeg ikke gidder å bruke mer penger på tester etter denne måneden. Vi er begge sjekket og ingenting galt 😰 så drittlei av å ikke klare å gjøre det mest naturlige i verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville hørt om muligheten til flere tester for å se at alt er normalt med dere. Selv var jeg helt kokkeliko etter kun 7 mnd prøving og fant raskt ut hva som var galt. 

Så du har min dypeste medfølelse. Dra til en privatklinikk fels og hør? 

Anonymkode: 54231...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville hørt om muligheten til flere tester for å se at alt er normalt med dere. Selv var jeg helt kokkeliko etter kun 7 mnd prøving og fant raskt ut hva som var galt. 

Så du har min dypeste medfølelse. Dra til en privatklinikk fels og hør? 

Anonymkode: 54231...e0a

Jeg har tatt 4 gu, sjekket for endometriose, og tatt hormon, og vitaminprøver. Hva var galt med dere? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp testene og alt det styret. Ha sex ca hver andre dag. Lykke til 💕

Anonymkode: 5ecfa...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte monitor og tempet en periode bare for å se at jeg faktisk hadde eggløsning og når. Vi ville vite når vi kunne ha sex ut i fra lyst og uten å tenke på befruktning, og hvilke dager vi "måtte", og det ikke akkurat ble like romantisk. Men vi sluttet igjen da vi så at jeg hadde stabil syklus, og visste omtrent når eggløsningen ville komme. 

Det ble ikke funnet noe galt med oss heller, men noe må det ha vært. Det gikk bare ikke av seg selv. Vi fikk til slutt barn med IVF :)  Innen det prøvde vi også med hormonstimulering (Clomifren, eggløsningssprøyte og progesteronstøtte), til tross for at jeg hadde regelmessig syklus med eggløsning. 

Lykke til med prøvingen videre. Krysser fingrene for at dere snart er i mål. 

Anonymkode: 048f3...8ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...