Gå til innhold

Fjelldame på sunnmøre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle så gjerne møtt en dame som deler mone interesser for friluftsliv, uten å være helt treningsnarkoman. De jeg møter er nesten svært opptatt av trening, eller helt uinteressert. Så da blir det mye rusling i fjellet alene da, hadde jo vært kos med en dame som ikke er så selvhøytidelig...

Anonymkode: 2ef89...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG! 

Jeg er ikke svært opptatt av trening da jeg ikke har tid til det, men jeg er opptatt av friluftsliv! Setter stor pris på naturen vi har rundt oss.  Jeg kjenner heller ingen med samme interesser som jeg har 😛 .. Mine lyster er litt "all over the place". Jeg vil gjerne lære noe nytt og liker det meste.

Feks vil jeg gjerne padle, dykke, klatre, surfe, toppturer både sommer og vinterstid, stå på snowboard, twin tip, randonee, telte, fiske, jakte, hundekjøring, skiturer, hytteturer.. Ja, tror det er ca ingen aktiviteter jeg IKKE vil holde på med. Problemet er vel heller hvor jeg skal hente all denne tiden fra og jeg blir litt tafatt når jeg er alene om det også. 

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 6309b...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JEG! 

Jeg er ikke svært opptatt av trening da jeg ikke har tid til det, men jeg er opptatt av friluftsliv! Setter stor pris på naturen vi har rundt oss.  Jeg kjenner heller ingen med samme interesser som jeg har 😛 .. Mine lyster er litt "all over the place". Jeg vil gjerne lære noe nytt og liker det meste.

Feks vil jeg gjerne padle, dykke, klatre, surfe, toppturer både sommer og vinterstid, stå på snowboard, twin tip, randonee, telte, fiske, jakte, hundekjøring, skiturer, hytteturer.. Ja, tror det er ca ingen aktiviteter jeg IKKE vil holde på med. Problemet er vel heller hvor jeg skal hente all denne tiden fra og jeg blir litt tafatt når jeg er alene om det også. 

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 6309b...6cb

41😏 jeg har to sett dykkerutstyr på loftet jeg, randoneeski og brett i boden, hunden er ferdig luftet, og teltet er klart til bruk😂

Anonymkode: 2ef89...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må jo skrive med nick da, minst en av dere. Så kan dere sende pm 😉 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Dere må jo skrive med nick da, minst en av dere. Så kan dere sende pm 😉 

Ikke dumt🤷🏻‍♂️😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

41😏 jeg har to sett dykkerutstyr på loftet jeg, randoneeski og brett i boden, hunden er ferdig luftet, og teltet er klart til bruk😂

Anonymkode: 2ef89...387

WOW! Det må jeg si! Du har ting på stell hører jeg ;)  Du er dobbelt så gammel som meg, men det gjør vel ikke noe.

Hvor er det du holder til? Sunnmøre er jo ganske stort.

 

 

14 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Dere må jo skrive med nick da, minst en av dere. Så kan dere sende pm 😉 

Jeg vet faktisk ikke om jeg tørr skrive med nick, har skrevet så mye merkelig her inne. Diskutert inne på vitenskap forumet til den store gull medalje! 😅 

Anonymkode: 6309b...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg, men er vell litt lengre nord, typ romsdal. 

Anonymkode: 20561...aab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

WOW! Det må jeg si! Du har ting på stell hører jeg ;)  Du er dobbelt så gammel som meg, men det gjør vel ikke noe.

Hvor er det du holder til? Sunnmøre er jo ganske stort.

 

 

Jeg vet faktisk ikke om jeg tørr skrive med nick, har skrevet så mye merkelig her inne. Diskutert inne på vitenskap forumet til den store gull medalje! 😅 

Anonymkode: 6309b...6cb

Tja, utstyr i massevis, litt dårlig på å få brukt det om dagen😅bor i ålesund. Du da? Dobbel så gammel....hmmm har vel en sønn på din alder jeg da😅

Anonymkode: 2ef89...387

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg, men er vell litt lengre nord, typ romsdal. 

Anonymkode: 20561...aab

Fint i romsdalen😁gjør da vel iiiingenting😉 hvor bor du da?

Anonymkode: 2ef89...387

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Moonwalker skrev:

Tja, jeg synest nå de som er svært friluftsinteressert også er en type treningsfanatikere. Det er jo fysisk aktivitet de gjør mye av - bare en annen type enn de som f.eks løper og er på treningssenter.

Tenkte i starten at du var en av de som ville ut i friluft i en gang i blant slik som de fleste vil, men når du skrev "mye rusling i fjellet" og nevnte alt utstyr så steg du mot en mulig fanatiker :ler:

Kanskje en fanatiker i interesse, men ingen fanatiker i det å komme først frem, høyest opp med pulsklokke, riktige sko og nyeste jakke. 

Jeg er derimot han som bar to sixpack gjennom halve Femundsmarka ifjor høst. Synst øl er godt jeg, frysetørret mat derimot er jeg ingen stor tilhenger av🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, utstyr i massevis, litt dårlig på å få brukt det om dagen😅bor i ålesund. Du da? Dobbel så gammel....hmmm har vel en sønn på din alder jeg da😅

Anonymkode: 2ef89...387

Ja eller, ikke helt dobbelt så gammel. Jeg er 24.. :) 

 

Anonymkode: 6309b...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Moonwalker skrev:

Tja, jeg synest nå de som er svært friluftsinteressert også er en type treningsfanatikere. Det er jo fysisk aktivitet de gjør mye av - bare en annen type enn de som f.eks løper og er på treningssenter.

Tenkte i starten at du var en av de som ville ut i friluft i en gang i blant slik som de fleste vil, men når du skrev "mye rusling i fjellet" og nevnte alt utstyr så steg du mot en mulig fanatiker :ler:

Treningsnarkoman: Trening er din høyeste prioritet. Får du ikke trent er livet ødelagt. Se for deg dette scenarioet ; Mannen din har laget fredagspizza men du velger en liten løpetur, den tredje av sitt slag samme dag.

Friluftsinteressert : Planlegger aktiviteter innimellom for å kose seg, ha det gøy, leve livet. Gjerne noen fjellturer for å få rørt på seg, litt frisk luft i nesen og nyte en fin utsikt.

:)

 

Anonymkode: 6309b...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Moonwalker skrev:

Tja, jeg synest nå de som er svært friluftsinteressert også er en type treningsfanatikere. Det er jo fysisk aktivitet de gjør mye av - bare en annen type enn de som f.eks løper og er på treningssenter.

Tenkte i starten at du var en av de som ville ut i friluft i en gang i blant slik som de fleste vil, men når du skrev "mye rusling i fjellet" og nevnte alt utstyr så steg du mot en mulig fanatiker :ler:

Liker du ikke menn som er fysiske aktiv eller anser du bare alt med fjell som "bygdefolk" gjør? 😂

Anonymkode: bcb42...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg! Men du er litt i eldste laget for meg😅

Men jeg vil tipse om at Instagram kan være en fin måte å komme i kontakt med folk på. Ikke vær creepy eller noe, men der finner man jo folk med samme interesser. Jeg har selv møtt friluftsglade menn og kvinner via Instagram, ikke dating i mitt tilfelle men kun nye bekjentskaper. 

Anonymkode: c278d...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.8.2019 den 22.50):

 

 

Endret av annebanane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...