AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #1 Skrevet 22. august 2019 Har vært ansatt i kommunen gjennom lønnstilskudd, og jeg trenger en kopi av arbeidsavtalen eller bekreftelse av at jeg har vært i jobb der. Dette siden jeg må søke dagpenger, og trenger dokumentasjon på det. Men jeg får hverken tak i sjefen, eller kommet inn på de sidene som er det eneste stedet kontrakten ligger. Siden jeg hadde lønnstilskudd, så lurer jeg på om nav har dette liggende i sine systemer, og det kan brukes som dokumentasjon. At det skal være SÅ vanskelig å få søkt om dagpenger. Pokker ta vanskelige sjefer og at alt skal være nettbasert. Anonymkode: 95aa6...7f9
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #2 Skrevet 22. august 2019 Vil tro de har det ja. De må jo vite hva de gir lønnstilskudd til. Ring og hør med nav. Anonymkode: a045d...534
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #3 Skrevet 22. august 2019 Utrolig nok klarte de ikke det. Ubegripelig at ting skal være så vanskelige, altså.. Anonymkode: 95aa6...7f9
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #4 Skrevet 22. august 2019 Alt som blir sendt inn til nav blir scannet inn. Det skulle jo gå an å printe ut den avtalen, mulig det blir litt dårligere kvalitet, men det får så være. Snakket du kun med kontaktsenteret eller fikk du snakke med noen andre? Anonymkode: b6ac3...c2b
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #5 Skrevet 22. august 2019 Hvis du har jobbet i en kommune så har du vel en personalavdeling du kan kontakte? Og hvorfor har du ikke arbeidsavtalen? Har du kastet den? Anonymkode: 95787...4f2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #6 Skrevet 22. august 2019 Jeg vil tro Nav har kontrakten, fordi de må jo ha bevis fra arbeidsgiver på din ansettelse. Arbeidsgiver betaler lønna di til deg, og så betaler Nav lønnstilskuddet tilbake til arbeidsgiver i etterpå. Anonymkode: b46f2...c41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå