Gå til innhold

Hva slags godteri skal kose deg med på fredag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, SupaWoman skrev:

De små sorte smokkene i smågodthylla på Kiwi, kjøper ofte bare en liten skuff med bare de.  Liker de faktisk best når de er litt harde, men i det siste har de vært veldig myke. Er vel ferskere da antar jeg.  Også veldig glad i klassisk Frieia melkesjokolade men kjøper sjelden stor plate, bare melkerull. 

Enig! Best når de ikke er helt ferske 😬

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke spist godteri på flere uker, men i morgen kveld blir det smågodt (melkepletter, spesial, fudge) og paprika potetgull med dips og cola

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødvin, stratos og chips og dip. Naaaam!!

Anonymkode: 80913...42e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det er heller ikke godteri 😂

Anonymkode: 2fb29...093

Wow just wow. Snakk om å være ute etter å vinne.Jeg vil is og karamellsaus full av sukker faller innunder godteri. Og poenget var uansett at grønnsaker og dip ikke er søtsaker.

Anonymkode: 78a27...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, emilie123 skrev:

Har godtestopp 😭 

 

 

:klem:Men du kan da vel unne deg noe godt som ikke er direkte godteri?

Anonymkode: fd744...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klem:Men du kan da vel unne deg noe godt som ikke er direkte godteri?

Anonymkode: fd744...cff

Noe "godt" som ikke er godteri, har aldri vært, og kommer aldri til å bli godt, ei heller godteri.  De som "liksom" har sett og lyset, og mener at grønnsaker er godteri burde få dratt ut alle tenna..  😝

Anonymkode: 8088d...7d4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noe "godt" som ikke er godteri, har aldri vært, og kommer aldri til å bli godt, ei heller godteri.  De som "liksom" har sett og lyset, og mener at grønnsaker er godteri burde få dratt ut alle tenna..  😝

Anonymkode: 8088d...7d4

Joda :) Vafler med brunost feks 

Anonymkode: fd744...cff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda :) Vafler med brunost feks 

Anonymkode: fd744...cff

De som mener det bør få minst en tann trukket 😂

Anonymkode: 8088d...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så typisk at det kommer brukeren å skriver «hva!? Godteri på en fredag?? Jeg spiser godteri når jeg vil og har ingen fast dag bla bla bla!!!»

Hva med å svare Ts på det hun spørr om. Hva skal du spise i dag av godteri? 

Kan folk slutte å kommenter at de skal spise grønnsaker, og at de slanker seg, eller at de ikke har faste dager. Noen mennesker er så opptatt av å fortelle hvor «flinke» de er og at de kan spise hva de vil å forbli tynn eller at de selvfølgelig ikke har faste dager. Hva ønsker dere å høre? Skal vi applaudere? Oppfører dere som små barn som ettersøker anerkjennelse. 

Til det Ts spørr om:

- Valget står mellom smågodt fra yummy heaven eller en sjokoladeplate (200 grams). Om det ikke blir dette vurderer jeg kjøpe noen små barer går ofte da for troika, Stratos, Twix...😆 Så blir vel det samme denne gang også. 

- Kanskje cheese Doodles 

 

 

Anonymkode: 1249d...d53

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meget mulig jeg går på en potetgullsmell i dag. 😬

Anonymkode: a3ee7...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha chips; Maarud eller kims med paprika, noe søtt - en liten pose smågodt, en sjokolade eller noe sånt, og brus 😍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spiser sildekaker sikkert :) 

Anonymkode: fd744...cff

Neinei er du gal? Spiser vegansk eggefilet som er økologisk og glutenfri. Litt tofu som er økologisk og kortreist. Dessuten håndlaget av menesker som kun spiser vegansk og drikker rent vann fra kilder. Økologiske de også selvsagt. 

 

Anonymkode: e2bf0...b19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, ... skrev:

Jeg er tynn som en strek, og spiser alltid en sjokolade (riktignok ikke 200 grams) og en pose chips (ca. 200 g) hver fredag og lørdag. Og ikke minst masse øl. Rart jeg ikke legger på meg i grunn. Spiser en del godteri og junkfood i uka også!

Kan hende du har mye fett inni kroppen, rundt organer osv🤔

Anonymkode: 7f5ef...f0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltlakris og stor tekopp med early grey med sukker 😮

Vurdere popcorn seinare, "ekta popcorn" poppet i gryte med korn. Ferdig poppet smaker høgg, micropopcorn er ok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow just wow. Snakk om å være ute etter å vinne.Jeg vil is og karamellsaus full av sukker faller innunder godteri. Og poenget var uansett at grønnsaker og dip ikke er søtsaker.

Anonymkode: 78a27...48a

Is og karamellsaus er IKKE godteri. Vennligst ikke avspor tråden. For øvrig er grønnsaker med dipp godt

Anonymkode: dd239...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...