Gå til innhold

Bytte gynekolog ol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har vært hos lege og blitt henvist til gynekolog for videre utredning. Jeg har hatt en time hos gynekologen som henviste meg videre til sykehus og en klinikk. Jeg har fått beskjed om at jeg står på venteliste på sykehuset. Samtidig skulle jeg tilbake igjen til gynekologen for å ta blodprøver og sende henvisningsskjema til klinikken. Midt oppi dette har lisstilssituasjonen min blitt sånn at jeg ikke bor eller jobber i samme by som gynekologen. Det blir derfor vanskeligere for meg å ta neste time hos gynekologen. Bør vel også bytte lege. Vet noen om man kan be gynekologen overføre meg til en annen gynekolog som er i min by. At jeg får ta neste time med blodprøve og henvisning til klinikken hos en annen gynekolog. Eller går ikke dette siden legen min har sendt meg til en gynekolog hun har avtale med. En annen ting jeg også kan gjøre er å gå til privat gynekolog som kan sende meg til klinikken. Også bare står jeg på venteliste på sykehuset. Ulempen da er at ikke alle dokumentene blir sendt tilbake til legen min. Eller bør jeg bytte lege og starte på nytt av. What to do? 

Håper det var forståelig. 

Anonymkode: 1b1c6...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring gynekologen og/eller legen din og spør dem i morgen.

Anonymkode: 7e335...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...