Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Youtube-"bestefar" fra 2000-tallet, noen som husker han?

Recommended Posts

AnonymBruker

For rundt 10-15 (?) år siden var det en eldre amerikansk (eller muuuligens britisk) mann som startet en youtube-kanal der han satt og snakket om forskjellige ting, hovedsakelig gamle dager, hvordan han møtte kona si og sånt noe. Det var interessant og spennende å høre på, lærerikt også. Han var enkemann og helt ny på det tekniske, men fant altså frem til youtube og begynte å legge ut videoer. Husker han satt på kjøkkenet eller i stua i en stol og snakket i vei. Tror ikke han hadde så stor familie, var ensom, men fikk etter hvert noen kontakter gjennom nettet/YT. Hvis jeg husker riktig så snakket han om en mann han hadde fått kontakt med og som hadde hjulpet han med å opplaste videoer som etter hvert ble en venn også utenfor nettet.

Er det noen som husker dette? Jeg lurer på hvordan det gikk med han og om han fortsatt legger ut videoer, og vil gjerne se de gamle videoene igjen, men jeg husker for lite til å finne det frem. Jeg er ganske sikker på at dette var ekte og ikke noe "Lonelygirl15"-opplegg, hvis det er noen som husker det.

Kan godt hende dette var helt i starten da YT akkurat hadde blitt lansert, var i alle fall et mye mindre "miljø" der da og alt var nytt.

Navnet "Gary" dukker opp i minnet mitt, men jeg finner ikke noe når jeg søker, så jeg tror ikke det stemmer.

Lyder dette kjent for noen andre?

Anonymkode: 47864...af2

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, jabx skrev:

Ja, han! Tusen takk!

Så trist at han døde for få år siden, men jeg er glad for at de tidligere videoene hans fortsatt finnes der ute.

Takk igjen!

Anonymkode: 47864...af2