Gå til innhold

Usikker på min mann


tuttipus

Anbefalte innlegg

Kan dere reise til Sverige for å ta gentest av embryo for så luke ut de som har genet? 

Anonymkode: fb4bb...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg. Kjærligheten er alltid viktigst og kan bære en gjennom mange utfordringer.  Men jeg tenker også dette : etter så mange år sammen,burde dere hatt stabil økonomi og kanskje også barn. Har det ikke skjedd til nå og det ikke er noe spesielt som tilsier bedrede forhold,så begynner snart DIN biologiske klokke å tikke. Du møtte ham som 18-åring, og er nå over 30 ? Tenker også at hans helseutfordringer blir verre med åra ? Tar jeg feil? Du er fortsatt ung,men mulig du nå er ved et veiskille..Så still deg disse spørsmålene: er vår bosituasjon/økonomi bra nok for mine kommende barn,,,dersom dere aldri får eget hus? Orker jeg å følge opp hans helse i tillegg til at du får et stort ansvar for barna - både praktisk og økonomisk? Noen sier det kanskje er egoistisk å tenke slik, men de vet ikke hva en sykehushverdag innebærer, eller å leve med funksjonshemminger.  Som mamma til en handikappet jente,vet jeg litt om det...Man kan raskt bli isolert pga at man aldri har overskudd til å leve sitt eget liv og sette egne drømmer ut i livet. Du har heller ikke det nødvendige nettverket fra din egen familie som kan avlaste. Elsker du ham nok til eventuelt å gi avkall på dine egne barn ? Fare for at du da om 10 år angrer,fordi toget har gått. Forholdet kan ta slutt av andre årsaker eller han kan bli mer og mer avhengig av deg for å fungere ( helsemessig) . Om dere får barn,vil han være i stand til å være pappa for de ? Ikke enkelt å ha en syk far heller. Det setter store restriksjoner på hva slags aktiviteter barna får oppleve.  Særlig når økonomien ikke er den beste heller...Og det viktigste: har du samvittighet til at et eventuelt barnebarn arver denne genfeilen? 

Jeg forstår at deres kjærlighet er stor og du er et flott menneske,men tenk deg om to ganger. Du har ikke mye tid igjen 💖

Anonymkode: bce06...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje ikke dere burde få barn.. 

Anonymkode: d0f50...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...