Gå til innhold

Spørsmål til dere som temper...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ny på dette og lurer på hvis jeg ikke har noe tidspunkt i løpet av natten jeg garantert vet at jeg har sovet 3 timer sammenhengende. Er det vits da? Jeg er oppe og tisser 1-2 ganger, har et lite barn som kan finne på å våkne og våkner bare helt av meg selv ( etter å ha blitt vant til nattevåk)  og blir liggende en stund. 

Burde jeg gi opp temping og bare ta el- tester, eller hva? Er det vits å tempe selv om man bare har sovet 1-2 timer sammenhengende? 

Anonymkode: 802ee...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha regelmessig sex. Ingen hensikt med temping og el tester, det er ingen garanti for deg.

Anonymkode: 045da...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funket ganske greit for meg. Jeg hadde på vekkerklokke og tempet kl. 05, selv om det var oftere jeg ikke hadde 3 timers sammenhengende søvn da enn at jeg hadde det. Jeg erfarte at det ble litt krøll hvis jeg hadde vært ute av senga de siste timene, men gikk bra hvis jeg bare hadde våknet og sovnet igjen. Hvis jeg f.eks. våknet 04.15 og måtte veldig på do, tempet jeg da. Da kunne jeg ikke regne temperaturen som nøyaktig, men jeg så likevel mønsteret godt. Jeg hadde også et lite barn, men hun sov i eller rett ved senga mi, så jeg trengte ikke stå opp om hun våknet.  

Anonymkode: d69ce...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...