Gå til innhold

Strømpebukser med forsterket hæl (og tå)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe strømpebukser som også er forsterket i hælen? Tenker på vanlige tynne strømpebukser. De var vanlige før, men ser ikke ut til å være å oppdrive lenger.

Anonymkode: 1118c...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe strømpebukser som også er forsterket i hælen? Tenker på vanlige tynne strømpebukser. De var vanlige før, men ser ikke ut til å være å oppdrive lenger.

Anonymkode: 1118c...e0d

Wolford sin MissW har det😊 Ellers har jeg titta på noen hos Uk Tights, husker ikke om man kan filtrere på nettopp dèt.

Anonymkode: a8884...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trenger du forsterkning i hælen.

Bruk heller fotfil og krem, få myke hæler så trenger du ikke forsterkning der.

Forsterkning i tå partiet er greit visst du har litt lengde på tånegler, selv har jeg ca 3 mm og er nødt til å ha tåforsterkning i strømpene, har du korte negler går det fint uten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare søk opp "cuban heel" neste gang du skal på nettet og kjøpe deg strømpebukse. 

Anonymkode: 892f5...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte vanlige hverdagsstrømpebukser. Har sjekket forslagene ovenfor, men det er eksklusive, dyre strømper.

Anonymkode: 1118c...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2019 den 18.59, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte vanlige hverdagsstrømpebukser. Har sjekket forslagene ovenfor, men det er eksklusive, dyre strømper.

Anonymkode: 1118c...e0d

Hvorfor ønsker du strømpebukse med forsterket hæl, visst du må ta av deg sko ser det ikke særlig pent ut, må bare spørre, er ikke negativt ment😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, barbent skrev:

Hvorfor ønsker du strømpebukse med forsterket hæl, visst du må ta av deg sko ser det ikke særlig pent ut, må bare spørre, er ikke negativt ment😘

Det er jo opp til hver enkelt hva de vil bruke da! Og hvem i himmelens navn ville bry seg? Jo, det er en mann som har fetish for nylonstrømper.

Anonymkode: a8884...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, barbent skrev:

Hvorfor ønsker du strømpebukse med forsterket hæl, visst du må ta av deg sko ser det ikke særlig pent ut, må bare spørre, er ikke negativt ment😘

 

På 21.8.2019 den 9.27, barbent skrev:

Hvorfor trenger du forsterkning i hælen.

Bruk heller fotfil og krem, få myke hæler så trenger du ikke forsterkning der.

Forsterkning i tå partiet er greit visst du har litt lengde på tånegler, selv har jeg ca 3 mm og er nødt til å ha tåforsterkning i strømpene, har du korte negler går det fint uten 😊

Jeg er ikke TS, men sliter også ut helen. Og jeg har ikke noe har hud etc som kan files, da filer jeg rett på myk hud, helen blir allikevel slitt. Tror det bare er måten helen er bygd på. 

Anonymkode: fef13...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo opp til hver enkelt hva de vil bruke da! Og hvem i himmelens navn ville bry seg? Jo, det er en mann som har fetish for nylonstrømper.

Anonymkode: a8884...2c8

hvorfor det sinne, må da være lov å spørre uten å få slike reaksjoner, du må tro hva du vil, det er et fritt land, men må da være mulig å oppføre seg normalt og behandle folk med respekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her rakner nylonstrømper lenge før de blir utslitt....😳

Anonymkode: 81b45...5e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...