Gå til innhold

Hvordan benytte ett gavekort på 100 kr på best mulig måte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk ett gavekort på 100 kr av Coop som kompensasjon.. Dette skal jeg benytte i en Coop Extra butikk siden det er nærbutikken. Det er 1.5 uke igjen til lønn, og brukerkontoen er nokså tom, så der var derfor kjærkommen at jeg fikk dette kortet nå. Jeg har stort sett det jeg trenger fram til lønn om jeg er kreativ og bruker det jeg har.

Men hva burde jeg bruke gavekortet mest fornuftig på? Hva ville du gjort? 

Anonymkode: cb09a...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Billige store poser med ris og pasta. Husk at kokte rester av ris og pasta må rett i kjøleskapet, egner seg ikke til matpakke hvis du ikke har kjøleskap på jobb. Risen kan etter koking stekes i olje (hvis du har det hjemme) med litt grillkrydder feks for variasjon, billigversjonen av stekt ris. Tomatpuré/knuste tomater du kan lage saus av blandet i vann, hvis du har sukker i hus. Må ha i bittelitt søtt for å unngå besk smak. Noen av de veldig billige kneipbrødene, husk å skjære opp og legg i fryseren. Stor billig butikkensegetmerke syltetøy.  

Anonymkode: 7caf2...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregryn, ris, pasta. Dopapir hvis du ikke har nok. 

Ta først en titt i skuffer, skap, kjøleskap og fryser. Ofte har man mer enn man tror. Tenk kreativt!

Anonymkode: b61ea...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2019 den 15.40, AnonymBruker skrev:

Jeg har stort sett det jeg trenger fram til lønn om jeg er kreativ og bruker det jeg har.

 

Hvorfor skal du bruke det nå, om du har det du trenger ? Har fått en del slike gavekort, og varigheten er på 1 år. Hadde spart det, og sett om det er noe du virkelig trenger når det nærmer seg lønn, og du kanskje har gått tom for ting, f eks melk, brød osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...