Gå til innhold

Kan opptakskontoret gjøre det??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opptakskontoret ringte meg for ett par dager siden til en skole jeg stod på venteliste for. Jeg er 100% prosent sikker på at han jeg snakket med sa at de etterfyller og lurte på om jeg ville takke ja til plassen. Selvfølgelig takket jeg ja! Han sa til meg at de sender velkomstbrev på tirsdag (i dag) til meg og gav meg en del nummer, når det er obligatorisk møte osv. Jeg var så glad, søkte bolig og gjorde alt klart.

I dag ringte jeg til opptakskontoret på nytt, denne gangen var det en dame som snakket. Hun sa at det ikke stemmer og at de sender tilbud i dag.. Kan opptakskontoret gjøre det? Jeg aksepterte jo? 

Anonymkode: f3685...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det tydligvis en misforståelse et sted, hvorfor spurte du ikke hun du snakket med?

Anonymkode: 190eb...e49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det tydligvis en misforståelse et sted, hvorfor spurte du ikke hun du snakket med?

Anonymkode: 190eb...e49

Jeg sa alt som kjedde! Han sa vi etterfyller, er du interessert i plass? Jeg spurte når fristen er, han sa kl. 15:00. Jeg sa jeg skal tenke litt på det, kan jeg ringe tilbake snart? Ja, fikk jeg som et svar. Ringte tilbake etterpå og aksepterte plassen. Fikk en del nr, informasjon osv. Ventet i dag, fikk samme svar

Anonymkode: f3685...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du beskjed fra den siste personen du snakket med fra opptakskontoret om at du ikke hadde blitt tatt opp som student ved skolen likevel? 

Så vidt jeg vet tar de fleste skolene opp personer fra venteliste kontinuerlig etterhvert som det blir ledige plasser på studiet. Det er i alle fall slik ved universitetet jeg går på.

Anonymkode: 2600c...2f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du beskjed fra den siste personen du snakket med fra opptakskontoret om at du ikke hadde blitt tatt opp som student ved skolen likevel? 

Så vidt jeg vet tar de fleste skolene opp personer fra venteliste kontinuerlig etterhvert som det blir ledige plasser på studiet. Det er i alle fall slik ved universitetet jeg går på.

Anonymkode: 2600c...2f8

Hun sa ingenting om at jeg har kommet inn eller ikke. Alt hun sa var at de sender ut tilbud om kvelden. 

Anonymkode: f3685...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Never mind, jeg misforstod! Det var min feil! Han som ringte forrige uke prøvde kanskje å si til meg at de etterfyller neste tirsdag og ville sikkert bekrefte at dersom de sendte meg tilbud på i dag, ville jeg ha takket ja eller nei? Hvis jeg hadde sagt nei ville jeg sikkert ikke ha fått brev i dag. Hvorfor skal de sendte tilbud til en person som takker nei? 

Men takk for at du tokk tiden din for å svare! 

Anonymkode: f3685...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...