Gå til innhold

Clearblue fertilitetsmonitor, hva skjer her?


Gjest Merri87

Anbefalte innlegg

Gjest Merri87

Hei alle sammen😊 

 Jeg tester som regel eggløsningen min med clearblue fertilitetsmonitor. Jeg hadde høy test den 13.august og 14.august, maksimal 15.august og 16.august. Hadde sex natt til 15.august. Testet med strimmel (eggløsning) i går 17.august og idag 18.august. 

På bilde er testen jeg tok i dag øverst og den i går, under. Ser jo ut som om den har blitt sterkere?? Jeg skjønner ikke helt dette🤔 Kan det være noe feil med strimmeltestene? Eller hva kan det være tror dere? Noen som har opplevd lignende?

1DA86DEF-08E9-422E-A9D5-9CC93A4BC2ED.jpeg

Endret av Merri87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den i går ser negativ ut, og positiv i dag. Du er sikker på at EL var den 15? 

Hvis ikke kan det hende at egget ikke slapp, og kroppen fortsetter for å prøve å slippe egget. 

En tredje mulighet er at du er gravid? 

Anonymkode: 3ffc6...9d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet med strimmel parallellt med fertilitetsmonitoren i tidligere sykluser? Eller er det første gangen du gjør det?
Bare spør av nyskjerrighet, for bruker også fertilitetsmonitor for å overvåke syklus, men kanskje man burde bruke strimmel i tillegg for å være sikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Merri87
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den i går ser negativ ut, og positiv i dag. Du er sikker på at EL var den 15? 

Hvis ikke kan det hende at egget ikke slapp, og kroppen fortsetter for å prøve å slippe egget. 

En tredje mulighet er at du er gravid? 

Anonymkode: 3ffc6...9d1

I følge fertilitetsmonitoren hadde jeg maksimal eggløsning 15., og 16.august. Og det har stemt de andre gangene med monitoren også. 

Rart at det ikke har sluppet, for utfloden har  vært hvit i flere dager nå, og det bør vel være blankt ved eggløsning?

Det er vel altfor tidlig å få utslag på en  eventuell graviditet?? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Merri87
2 timer siden, Silverferret skrev:

Har du testet med strimmel parallellt med fertilitetsmonitoren i tidligere sykluser? Eller er det første gangen du gjør det?
Bare spør av nyskjerrighet, for bruker også fertilitetsmonitor for å overvåke syklus, men kanskje man burde bruke strimmel i tillegg for å være sikker?

Nei jeg brukte bare strimler før monitoren. Har ikke brukt strimmeltester på flere måneder. Så har aldri tatt de samtidig🤔 fikk det bare for meg å prøve nå, siden jeg fant en pakke med strimler 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...