Gå til innhold

Skal jeg prøve å kontakte henne på det eneste andre stedet jeg kan få kontakt med henne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 18.8.2019 den 17.21, AnonymBruker skrev:

Jo, men hun er slem nok til å ikke gi deg det, du kan få bedre så da er det bedre at du går videre

Anonymkode: f854a...ecb


Hva slags folk er det som kan si at en dame er slem fordi hun ikke vil gi privatinfoen sin til en gæren stalker som tror han har rett på henne? Hva slags eiesyke psykos er dere? En kvinne er ikke slem fordi hun beskytter seg selv og ikke er interessert! Faen heller, lært dere å respektere damer. 

Anonymkode: 20b4b...599

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det rette er å trekke voldtekst- og stalkervibber ut av ts. Det virker ikke akkurat som ts er hverken maktsyk eller ville gjort personen noe videre vondt. Du leser jo ikke ordentlig hva mennesket skriver. 

De hadde en krangel fordi hun ble sur over at han/hun ikke var tilgjengelig når han var i bursdag og hun trodde han mente hun måtte være tilgjengelig, noe han avkreftet og de ordnet opp. De har ikke vært hjemme hos hverandre fordi de casual har drevet på, men han/hun fikk mest sannsynligvis sterkere følelser enn henne. (Regner med ts er en han slik som resten, men man vet aldri) det skjer faktisk i 2019, drev da med en i et års tid jeg og i ungdommen jeg ikke ante hvor bodde før jeg var på fest der etter 1.5 år 😅 

I tillegg skriver ts at de hadde ordnet opp etter krangelen før hun etter en stund blokkerte uten forklaring. Det er helt greit at ts syns dette er vanskelig og når man har en plattform å nå noen på blir man da vel naturlig litt smårar når man ikke får avslutning. Eller er det igjen bare damer som får lov til det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte at HUN hadde tilbringt en lang-helg hos ts selv, for så å bli kald og bare blokkere. Igjen; hvorfor er det greit av henne, men ikke greit av ts å syns dette er vanskelig og bli litt smårar i toppen når ts ikke får en ordentlig forklaring før hun blokkerer? 

1 time siden, AnonymBruker skrev:


Hva slags folk er det som kan si at en dame er slem fordi hun ikke vil gi privatinfoen sin til en gæren stalker som tror han har rett på henne? Hva slags eiesyke psykos er dere? En kvinne er ikke slem fordi hun beskytter seg selv og ikke er interessert! Faen heller, lært dere å respektere damer. 

Anonymkode: 20b4b...599

Herrefred da kvinne, opplevd en psyko type sjæl i ungdommen som holdt på som du beskriver, men tenker ikke at alle som sliter etter et sånt brudd som ts har vært gjennom er gærne maktsyke voldtektsmenn av den grunn 🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nuka skrev:

Jeg tror ikke det rette er å trekke voldtekst- og stalkervibber ut av ts. Det virker ikke akkurat som ts er hverken maktsyk eller ville gjort personen noe videre vondt. Du leser jo ikke ordentlig hva mennesket skriver. 

De hadde en krangel fordi hun ble sur over at han/hun ikke var tilgjengelig når han var i bursdag og hun trodde han mente hun måtte være tilgjengelig, noe han avkreftet og de ordnet opp. De har ikke vært hjemme hos hverandre fordi de casual har drevet på, men han/hun fikk mest sannsynligvis sterkere følelser enn henne. (Regner med ts er en han slik som resten, men man vet aldri) det skjer faktisk i 2019, drev da med en i et års tid jeg og i ungdommen jeg ikke ante hvor bodde før jeg var på fest der etter 1.5 år 😅 

I tillegg skriver ts at de hadde ordnet opp etter krangelen før hun etter en stund blokkerte uten forklaring. Det er helt greit at ts syns dette er vanskelig og når man har en plattform å nå noen på blir man da vel naturlig litt smårar når man ikke får avslutning. Eller er det igjen bare damer som får lov til det?

Ts viser ikke respekt for hennes grenser, han vil kreve et svar, oppsøke henne mot hennes vilje. Og det er å utøve makt. Han vil ha makt over hva hun skal gjøre og ikke gjøre, føle og ikke føle . 
Det er naturlig at man ønsker et svar og alt det , men det er ikke naturlig å fortsette å plage vedkommende når man har blitt blokkert, og fortsatt føle sin rett til det når alle på internettet sier at det må han la vær med. 
Ut fra trådstarters reaksjon så virker det sannsylig at det er mye her han ikke forteller, eller om han kanskje ikke evner å forstå han har gjort galt som overhodet ikke har vært grei oppførsel av han. Når han ikke respekterer grensene hennes, hva annet har han tråkket over og gjort? 

49 minutter siden, Nuka skrev:

Glemte at HUN hadde tilbringt en lang-helg hos ts selv, for så å bli kald og bare blokkere. Igjen; hvorfor er det greit av henne, men ikke greit av ts å syns dette er vanskelig og bli litt smårar i toppen når ts ikke får en ordentlig forklaring før hun blokkerer? 

Herrefred da kvinne, opplevd en psyko type sjæl i ungdommen som holdt på som du beskriver, men tenker ikke at alle som sliter etter et sånt brudd som ts har vært gjennom er gærne maktsyke voldtektsmenn av den grunn 🙄


Igjen, å tilbringe en helg sammen gir ingen krav på videre oppmerksomhet. Forvirrende for den andre ja, men ikke noen rett han har. For alt vi vet så kanskje han ikke respekterte at hun bare var der som en venn, og pushet på til sex, noe som ble for ubehagelig for henne. Eller kanskje han viste andre skremmende sider til henne . Det har ihvertfall ikke vært et toveis pådriv her siden hun ikke engang har gitt han nummeret sitt på et år, og når trådstarter fremdeles ikke skjønner greia og fremdeles syntes han har krav på å få en forklaring fra henne så er det maktsykt og skremmende. Hun skylder han ingen forklaring, de har ikke vært kjærester, og de har neppe vært så nære som ts har følt. Hun har gitt han forklaring før men han krever mer. Det blir da at hun havner i en underkastende rolle for å gi en forklaring han aksepterer. Det er ikke hennes problem at han ikke tar nei for et nei og lar hun være i fred, det er noe han må stå for selv, ikke noe hun trenger å forklare seg om hvorfor hun ikke vil forholde sege til mer . 

Anonymkode: 20b4b...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun nok allerede er i et forhold. Dette siden hun ikke deler verkene telefonnummer eller adresse i løpet av et år. Nå har vel typen hennes oppdaget dette og hun må gjerne all kontakt med ts.

Anonymkode: 2f51d...bf5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts viser ikke respekt for hennes grenser, han vil kreve et svar, oppsøke henne mot hennes vilje. Og det er å utøve makt. Han vil ha makt over hva hun skal gjøre og ikke gjøre, føle og ikke føle . 
Det er naturlig at man ønsker et svar og alt det , men det er ikke naturlig å fortsette å plage vedkommende når man har blitt blokkert, og fortsatt føle sin rett til det når alle på internettet sier at det må han la vær med. 
Ut fra trådstarters reaksjon så virker det sannsylig at det er mye her han ikke forteller, eller om han kanskje ikke evner å forstå han har gjort galt som overhodet ikke har vært grei oppførsel av han. Når han ikke respekterer grensene hennes, hva annet har han tråkket over og gjort? 


Igjen, å tilbringe en helg sammen gir ingen krav på videre oppmerksomhet. Forvirrende for den andre ja, men ikke noen rett han har. For alt vi vet så kanskje han ikke respekterte at hun bare var der som en venn, og pushet på til sex, noe som ble for ubehagelig for henne. Eller kanskje han viste andre skremmende sider til henne . Det har ihvertfall ikke vært et toveis pådriv her siden hun ikke engang har gitt han nummeret sitt på et år, og når trådstarter fremdeles ikke skjønner greia og fremdeles syntes han har krav på å få en forklaring fra henne så er det maktsykt og skremmende. Hun skylder han ingen forklaring, de har ikke vært kjærester, og de har neppe vært så nære som ts har følt. Hun har gitt han forklaring før men han krever mer. Det blir da at hun havner i en underkastende rolle for å gi en forklaring han aksepterer. Det er ikke hennes problem at han ikke tar nei for et nei og lar hun være i fred, det er noe han må stå for selv, ikke noe hun trenger å forklare seg om hvorfor hun ikke vil forholde sege til mer . 

Anonymkode: 20b4b...599

Jo, jeg mener virkelig man har rett til å få en forklaring. Om ikke annet at vedkommende sier; jeg har ikke følelser for deg, så nå avslutter jeg dette, vil ikke ha mer kontakt. Det er vanlig ,sunn, høflighet. Å blokkere noen , uten noe forvarsel , er rett og slett barnslig ,umoden oppførsel. Men hun har nok allerede type , som nå fant ut av denne trafikken med ts, og da ble det bråstopp.

Anonymkode: 2f51d...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts viser ikke respekt for hennes grenser, han vil kreve et svar, oppsøke henne mot hennes vilje. Og det er å utøve makt. Han vil ha makt over hva hun skal gjøre og ikke gjøre, føle og ikke føle . 
Det er naturlig at man ønsker et svar og alt det , men det er ikke naturlig å fortsette å plage vedkommende når man har blitt blokkert, og fortsatt føle sin rett til det når alle på internettet sier at det må han la vær med. 
Ut fra trådstarters reaksjon så virker det sannsylig at det er mye her han ikke forteller, eller om han kanskje ikke evner å forstå han har gjort galt som overhodet ikke har vært grei oppførsel av han. Når han ikke respekterer grensene hennes, hva annet har han tråkket over og gjort? 

Men ts har jo ikke plaget henne. Ts er blokkert fra alt etter at de fikk ordnet opp i krangelen og ja, da er det på sin plass å gi henne tid, men samtidig skriver jo ts selv at de ikke har hatt kontakt. Hva er det du ikke ser selv? En skal aldri si aldri, men når de begge (joda visstok) har avtalt å møtes flere ganger både hos ts og andre plasser har nok hun vært veldig med på å ha sex og ikke blitt voldtatt.. ja, jeg er enig i at ts må la henne være en stund, men jeg mener fortsatt at ts fortjener en forklaring på hvorfor hun blokkerte. Om ts faktisk har fått det, ja da MÅ h*n gi seg.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igjen, å tilbringe en helg sammen gir ingen krav på videre oppmerksomhet. Forvirrende for den andre ja, men ikke noen rett han har. For alt vi vet så kanskje han ikke respekterte at hun bare var der som en venn, og pushet på til sex, noe som ble for ubehagelig for henne. Eller kanskje han viste andre skremmende sider til henne . Det har ihvertfall ikke vært et toveis pådriv her siden hun ikke engang har gitt han nummeret sitt på et år, og når trådstarter fremdeles ikke skjønner greia og fremdeles syntes han har krav på å få en forklaring fra henne så er det maktsykt og skremmende. Hun skylder han ingen forklaring, de har ikke vært kjærester, og de har neppe vært så nære som ts har følt. Hun har gitt han forklaring før men han krever mer. Det blir da at hun havner i en underkastende rolle for å gi en forklaring han aksepterer. Det er ikke hennes problem at han ikke tar nei for et nei og lar hun være i fred, det er noe han må stå for selv, ikke noe hun trenger å forklare seg om hvorfor hun ikke vil forholde sege til mer . 

Med mindre alt/det meste ts skriver er oppspinn har hele altet vært en drive-på-greie. Ja, men bør kunne sende litt dirty snap uten at det skal være selvsagt å få seg et ligg, men det virker nok som hun var veldig med på denne biten også. Igjen, ikke alle er frempå drittsekker.. det stemmer at en helg hos den andre ikke automatisk gjør det til en stor greie og at ts kanskje til slutt ville mer og ikke hun gjør at jo, man skylder noen en forklaring på hvorfor. Om så bare at hun ikke vil mer. Å blokkere noen etter å ha hatt sporadiske møter og snakket masse på to plattformer er faktisk ikke greit det heller. Hadde personen ts snakket om vært en mann hadde han vært den drittsekken. Det står jo ikke at hun har gitt ts noen forklaring bortsett fra at hun mente selv at det skulle være full tilgjengelighet og trodde ts mente det samme? Etter dette beklaget de jo begge og ordnet opp.. Om det virkelig er gitt en forklaring er det jo ikke noe mer for ts å hente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg mener virkelig man har rett til å få en forklaring. Om ikke annet at vedkommende sier; jeg har ikke følelser for deg, så nå avslutter jeg dette, vil ikke ha mer kontakt. Det er vanlig ,sunn, høflighet. Å blokkere noen , uten noe forvarsel , er rett og slett barnslig ,umoden oppførsel. Men hun har nok allerede type , som nå fant ut av denne trafikken med ts, og da ble det bråstopp.

Anonymkode: 2f51d...bf5


Å blokkere noen forteller en akuratt det du mener at hun bør forklare i ord. 

La jenta være i fred og menn skal faen meg lære seg å ta nei for et nei og respektere at kvinner ikke vil ha de. Vi eksisterer ikke for at dere skal eie oss eller ha makt over oss! 

Anonymkode: 20b4b...599

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Nuka skrev:

Mer sinna enn meg på en nervøs dag med pms på toppen av det hele jo 🙄

Så original du er. "Men, pick me! Jeg har samme holdning som dere at så fort kvinner setter grenser er de bitcher og så fort de har bestemte meninger må de ha mensen og være sinnalemmen for kvinner skal jo egentlig bare sitte stille å smile og stryke mennene medhårs og tilfredstille alle dems behov selvom det betyr de er stalket og i fare eller syns kontakten er ubehagelig." 

Anonymkode: 20b4b...599

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
På 17.8.2019 den 15.41, AnonymBruker skrev:

Hei

I fjor møtte jeg en jente på byen i byen jeg bodde i. Vi flørtet en periode og lå litt sammen før det dabbet av litt. I fjor sammen endte vi tilfeldigvis på samme hotell på ferien vår og vi endte opp med å tilbringe mye av ferien sammen. Da vi kom hjem bodde hun en langhelg hos meg. Jeg ble veldig fort forelsket i henne og etter jeg flyttet pga jobb holdt vi kontakten på snapchat og instagram. Dumme meg fikk aldri telefonnummeret hennes eller etternavn. Jeg har heller ikke vært på besøk hos henne så jeg har ingen adresse. 

Kontakten under "avstandsforholdet" ble veldig intens og vi ble enig om å møtes så fort vi begge hadde mulighet. Vi har hatt utrolig mange dype samtaler på snap og instagram og til og med dirty talk og mye bilder. Hun sa faktisk at hun var forelsket i meg.

Bare for en uke siden blokkerte hun meg på begge sosiale medier helt ut av det blå. Vi hadde hatt en liten uenighet tidligere men vi hadde snakket ut om det før hun blokkerte.. så jeg ble mildt sagt utrolig sjokkert og det er helt forferdelig hvor mye jeg føler for henne og hvor vondt jeg har det.. og jeg får ikke engang kontaktet henne på sms eller telefon!

Men. Det er et nettsted jeg vet hun har en profil og jeg vet navnet hennes der. Ville dere ha kontaktet henne der og krevd en forklaring? Hun har virket så forelsket og glad hele tiden. Tviler veldig sterkt på at hun er i et forhold altså

Anonymkode: 35a8f...c07

Jeg anbefaler at du fortsetter med livet ditt og lærer av feilene i dette forholdet. Kanskje skjebnen planlegger noe annet for deg, og de burde aldri ha møttes. Destiny ser alltid etter en måte å følge kursen på.
Jeg var på ditt sted og snakket på den siden, la henne gå og være lykkelig. Du kommer til å bli det også.
Jeg sverger ... på kort tid vil du ikke en gang huske navnet hennes. Lykke til. 

Hun har blokkert deg, let it be that way. Move on and be free (both) 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
På 20.8.2019 den 22.58, AnonymBruker skrev:

Å blokkere noen , uten noe forvarsel , er rett og slett barnslig ,umoden oppførsel.

Jeg kan ikke være mer enig med deg! Men Hvis du ser denne oppførselen hos personen, er det bedre å bli blokkert enn å leve med noen så umoden.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så original du er. "Men, pick me! Jeg har samme holdning som dere at så fort kvinner setter grenser er de bitcher og så fort de har bestemte meninger må de ha mensen og være sinnalemmen for kvinner skal jo egentlig bare sitte stille å smile og stryke mennene medhårs og tilfredstille alle dems behov selvom det betyr de er stalket og i fare eller syns kontakten er ubehagelig." 

Anonymkode: 20b4b...599

😂😂 du vet at jeg er KVINNE selv? Jeg mener bare det at man kan ikke oppføre seg akkurat slik man vil fordi om man har masse hormoner. Å oppføre seg som folk og ikke trekke frem offer-kortet gjelder begge kjønn. Jeg mener også at man skal kunne ta beina fatt og stikke til helvete derifra om personen man er med eller sammen med tråkker på grenser og få være i fred om et forhold tar slutt, men om det er slik ts skriver fortjener han/hun like forbanna en forklaring. Er noe ubehagelig, så sett grenser, oppfør deg som folk og get the fuck over it. Nytter ikke si stakkars meg jeg har opplevd dritt så alle er like.. 🙄

Endret av Nuka
Skriveleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Nuka skrev:

😂😂 du vet at jeg er KVINNE selv? Jeg mener bare det at man kan ikke oppføre seg akkurat slik man vil fordi om man har masse hormoner. Å oppføre seg som folk og ikke trekke frem offer-kortet gjelder begge kjønn. Jeg mener også at man skal kunne ta beina fatt og stikke til helvete derifra om personen man er med eller sammen med tråkker på grenser og få være i fred om et forhold tar slutt, men om det er slik ts skriver fortjener han/hun like forbanna en forklaring. Er noe ubehagelig, så sett grenser, oppfør deg som folk og get the fuck over it. Nytter ikke si stakkars meg jeg har opplevd dritt så alle er like.. 🙄


Ja det vet jeg, det var derfor jeg skrev det jeg skrev også. Du har ikke noe grunnlag for å si at det er kvinnelige hormoner sin feil at kvinner blokkerer menn. Som oftest er det fordi mannen ikke har tatt andre avvisninger, og ikke respektert når kvinnen setter grenser på høfligere måter.  Ingenting som tilsier at jente sier "stakkars meg" heller, og det er jævla usolidarisk av deg å rakke ned på andre jenter fordi dem setter grenser. Derfor skrev jeg litt av en "Men, pick me"-dame du er. Viktigere for deg å holde med menn som ikke respekterer damer, enn å la damer få sette egne grenser når de føler seg utrygge selvom det "skader" de åh så sårbare mannegoene som tror de eier og har rett på kvinners tid og oppmerksomhet uansett hvor creepy de oppfører seg mot henne. 

Anonymkode: 20b4b...599

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2019 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Men tankene spiser opp hverdagen min. Jeg sliter med å holde fokus på jobb og familie. Det er som om jeg er helt tom innvendig men samtidig så såret. Jeg fikk virkelig sterke følelser for henne. Fortjener jeg ikke en forklaring? 

Ts

Anonymkode: 35a8f...c07

Kjære TS. Når noen blokkerer deg, prøver de å sette grenser. Ikke alle er like flinke til det, så hvis du pusher henne videre, kan du trå over hennes grenser og oppleves som en stalker. Er sikker på at du ikke ønsker å oppfattes som det. 

Det er vondt og vanskelig å bli avsluttet på en sånn måte. Og det er nå tid for selvransakelse, istedenfor å løpe etter henne. Spørsmål som «er jeg for intens i forhold», « (du beskrev kontakten som «intens»), « hvorfor vil jeg jakte på en som ikke vil ha meg», etc. 

Alle opplever å bli dumpet, av og til uten tilsynelatende grunn. Enten har du vært for intens, hun har møtt en annen, eller hun er rett og slett ikke den hun utga seg for.

uansett MÅ du gå videre. Du har fortsatt verdigheten i behold, men den mister du om du løper etter en som tydelig ikke vil ha kontakt. Du er også verdt mer enn det. Du kan fint elske noen uten å være sammen med dem, dette gjelder for savn også . Kjenn på følelsene dine, vær lei deg, skuffet og motløs en stund.

men så går du videre. Det blir mindre viktig med svar etterhvert som følelsene for henne reduseres. Prøv isteden om du kan lære av din rolle i dette til neste forhold. Ga du for mye? For fort? Bare du vet.

Anonymkode: 2f552...f10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:


Ja det vet jeg, det var derfor jeg skrev det jeg skrev også. Du har ikke noe grunnlag for å si at det er kvinnelige hormoner sin feil at kvinner blokkerer menn. Som oftest er det fordi mannen ikke har tatt andre avvisninger, og ikke respektert når kvinnen setter grenser på høfligere måter.  Ingenting som tilsier at jente sier "stakkars meg" heller, og det er jævla usolidarisk av deg å rakke ned på andre jenter fordi dem setter grenser. Derfor skrev jeg litt av en "Men, pick me"-dame du er. Viktigere for deg å holde med menn som ikke respekterer damer, enn å la damer få sette egne grenser når de føler seg utrygge selvom det "skader" de åh så sårbare mannegoene som tror de eier og har rett på kvinners tid og oppmerksomhet uansett hvor creepy de oppfører seg mot henne. 

Anonymkode: 20b4b...599

Personangrep kunne du virkelig holdt deg for god for, men det får være så. Jeg har aldeles ikke noe pick-me holdning. Vært i samme forhold og ekteskap i 8 år... Generaliseringen gjør du jo selv også tidligere her med alle som ikke er enig i din tankegang fordi du har opplevd dritt og dermed er alle sånn. Trakk heller ikke en linje mellom blokkering og hormoner. Jeg skrev til deg som du forsto "mer sinna enn meg på en nervøs dag med pms" dermed sier jeg jo selv at jeg også både er sinna innimellom OG har hormoner, det er hvor lite damer er villige til å ikke la rubbel og bit av hormonene rase som gjør meg undrende. Ja, man skal få ha reaksjoner det har jeg da og skrevet og er det VIRKELIG slik at man møter på en psycho stalker er det GREIT å beskytte seg, eller om personen er truende/gjør en vondt er det og faktisk bedre å vær føre var og slå ned nedkommende med en svær jævel av en kjettingsaks (eller hva anna som er i direkte nærhet...) MEN å si "sorry,  jeg har pms/mensen/er gravid så du får bare versegod å tåle alt som kommer ut av kjeften min" som en del damer gjør blir totalt feil FORDI "vi" blir ofte potte sure og lager et helvete om mannen har en dårlig dag og er grinete. Det er ikke greit å oppføre seg som man vil selv om man er hormonell. 

Nå var ikke dét hverken diskusjonen handla om eller som skulle være tema, så beklager at jeg tok opp det og var usaklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2019 den 2.15, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du at hun alene skal ha definisjonsmakt over noe de har vært to om?

Anonymkode: 675b8...a96

Her er det nok ts som har vært litt blind. 

På 20.8.2019 den 2.15, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du at hun alene skal ha definisjonsmakt over noe de har vært to om?

Anonymkode: 675b8...a96

For å si det sånn...jeg synes det er et bittelitt rødt flagg at jeg ikke har etternavn, tlfnr og adresse til han jeg har truffet i 2 uker. Jeg ville tenkt at noen som ikke har dette etter etter 1 år, selvsagt bare er ffs....

Anonymkode: 0d540...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Nuka skrev:

Personangrep kunne du virkelig holdt deg for god for, men det får være så. Jeg har aldeles ikke noe pick-me holdning. Vært i samme forhold og ekteskap i 8 år... Generaliseringen gjør du jo selv også tidligere her med alle som ikke er enig i din tankegang fordi du har opplevd dritt og dermed er alle sånn. Trakk heller ikke en linje mellom blokkering og hormoner. Jeg skrev til deg som du forsto "mer sinna enn meg på en nervøs dag med pms" dermed sier jeg jo selv at jeg også både er sinna innimellom OG har hormoner, det er hvor lite damer er villige til å ikke la rubbel og bit av hormonene rase som gjør meg undrende. Ja, man skal få ha reaksjoner det har jeg da og skrevet og er det VIRKELIG slik at man møter på en psycho stalker er det GREIT å beskytte seg, eller om personen er truende/gjør en vondt er det og faktisk bedre å vær føre var og slå ned nedkommende med en svær jævel av en kjettingsaks (eller hva anna som er i direkte nærhet...) MEN å si "sorry,  jeg har pms/mensen/er gravid så du får bare versegod å tåle alt som kommer ut av kjeften min" som en del damer gjør blir totalt feil FORDI "vi" blir ofte potte sure og lager et helvete om mannen har en dårlig dag og er grinete. Det er ikke greit å oppføre seg som man vil selv om man er hormonell. 

Nå var ikke dét hverken diskusjonen handla om eller som skulle være tema, så beklager at jeg tok opp det og var usaklig.


Dette her har jo ingenting med tråden å gjøre, og det er heller ikke vanlig at damer som oppfører seg uakseptabelt bare skylder på mensen. Det sagt så har hormoner noe å si for humør , og når menn bruker "vi er født med testosteron så derfor voldtar vi"  som en unnskyldning så får det faktisk i det minste være innafor for damer å si "østrogen nivået mitt er i ubalanse nå så derfor har jeg litt kortere lunte/er litt lei meg". 
Hvorfor du begynte å snakke om dette her skjønner ikke jeg, men den eneste fellesnevneren for innleggene dine i denne tråden er at du rakker ned på andre kvinner og ikke legitimerer kvinners grenser, avgjørelser og vesen. 

Anonymkode: 20b4b...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Dette her har jo ingenting med tråden å gjøre, og det er heller ikke vanlig at damer som oppfører seg uakseptabelt bare skylder på mensen. Det sagt så har hormoner noe å si for humør , og når menn bruker "vi er født med testosteron så derfor voldtar vi"  som en unnskyldning så får det faktisk i det minste være innafor for damer å si "østrogen nivået mitt er i ubalanse nå så derfor har jeg litt kortere lunte/er litt lei meg". 
Hvorfor du begynte å snakke om dette her skjønner ikke jeg, men den eneste fellesnevneren for innleggene dine i denne tråden er at du rakker ned på andre kvinner og ikke legitimerer kvinners grenser, avgjørelser og vesen. 

Anonymkode: 20b4b...599

Du har VIRKELIG ikke lest det jeg har skrevet, eller så drar du ut de delene jeg mener som provoserer deg FORDI jeg mener at han ikke virker som en voldtektsmann slik du mener han gjør. Uansett, gir egentlig blanke f. i deg og din mening akkurat nå kjenner jeg. Det nytter ikke for alt i verden å diskutere med deg fordi du ikke evner og ta til deg at jeg sier det ikke(!!!!!!!) er greit å oppføre seg akkurat som man vil for noen. Uansett kjønn. Når jeg mener at han fortjener å få en fororklaring fordi Hu blokkerte han ETTER at de hadde ordnet opp og hatt sex kaller du meg jo det ene og andre og mener jeg har holdninger jeg aldri har hatt for å virke mer attraktiv når det siste jeg interesserer meg for er om andre syns jeg er pulbar/interessant etter å ha vært godt gift i 8 år. Jeg er mennesket som slår før jeg spør om personen prøver seg såpass mye at det blir innpåslitent og/eller ekkelt.. faktisk.  Og tenk det, jeg mener at ALLE damer har rett til det, men jeg mener også da at man skal kunne klare å oppføre seg som et voksent menneske og avslutte ting SERIØST om man får kalde føtter.  Så lenge personen ikke er påtrengende creepy eller værre. DA er det helt greit å beskytte seg for alt det er verdt. Sånn til info har jeg skrevet det OG lignende maaaaange ganger i tråden.... 🙄 At det går an 😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...