Gå til innhold

Venteliste på Friis-Mulberryveske??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er der da enda de..

http://www.nbags.no/index.php?manufacturer...&sort=2a&page=2

Når det gjelder vesken ville ikke jeg kjøpt den lengre. Ihvertfall ikke som kopi.

Ikke bare spyr Friis de ut så raskt de bare klarer å produsere de, men også andre merker har kommet med sine kopier av Mulberry originalen.

De kommer til å være overalt, på alle. For min del blir dette feil, men om det ikke er et issue - så er så klart vesken fin nok den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friis har laget vesken i et begrenset opplag (har jeg hørt).

Har den selv, og det er den fineste og beste veska jeg noensinne har hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friis har laget vesken i et begrenset opplag (har jeg hørt).

Har den selv, og det er den fineste og beste veska jeg noensinne har hatt!

Hvilken farge har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mocca, mørk brun.

Ah, den jeg og sitter og sikler på. (Orginalen er desverre uuoppnåelig :tristbla: ) Hvilken størrelse har du? Har du opplevd noe negativt med vesken? (tenker da på dårlig håndverk, uventet slitasje(den er ikke i skinn så vidt jeg vet?), sprukne sømmer osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, den jeg og sitter og sikler på. (Orginalen er desverre uuoppnåelig :tristbla: ) Hvilken størrelse har du? Har du opplevd noe negativt med vesken? (tenker da på dårlig håndverk, uventet slitasje(den er ikke i skinn så vidt jeg vet?), sprukne sømmer osv)

Velg mocca!

Den svarte er ikke så pen som den mørkebrune, og den i tan tror jeg blir fort stygg.

Jeg har den lille, og synes den er stor nok. Nesten for stor, for det blir så mye rot i den. :ler: Har plass til masse i den.

Jeg har hatt min siden mai, og har brukt den hver dag. Ikke noe feil med den. :) Den har holdt seg utrolig bra! Ikke noen slitasje i det hele tatt, enda den er godt brukt!

Det er ikke skinn nei, men jeg måtte lukte flere ganger på den før jeg skjønte at det bare var imitasjon. ;)

Mamma har en original Mulberry (Blenheim, men det er samme kvalitet som Roxanne), og det er ikke stor forskjell å se på Friis og Mulberry! Annet enn at skinn er litt penere, så klart.

Men mamma sin har ikke mobillomme og lite rom med glidelås inni, det har Friis sin, og det er veldig kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Jeg har den store i Tan, men det jeg ble mest skuffet over er vel at den var så "slaskete". Trodde den skulle være mer "stiv" i skinnet jeg... :sjenert:

Men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har den store i Tan, men det jeg ble mest skuffet over er vel at den var så "slaskete". Trodde den skulle være mer "stiv" i skinnet jeg...  :sjenert:

Men men...

Så den er med andre ord ikke noe særlig når du har lite i den?

Hvordan er den øverst da? Er den like "slaskete" der, eller er den noe stivere i skinnet for å holde den bedre lukket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Enig at orginalen er finest, men det koster også 4000-5000 kroner.

Da går det greit med den beste kopien for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk å dra oppe en 1 års gammel tråd på 9 sider for dette tullet.

Der sier du det. Friis fortjener å bli dumpa på bunnen av Nordsjøen sammen med alle andre som lager fake vesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalen er faktisk ikke 'slaskeste'!! Skinnet i Mulberry Roxanne og andre Mulberry vesker er av kjempegod kvalitet! Friis veskene er noe helt annet, men du betaler deretter! Klart at prisen i mange tilfeller bestemmer hvilken veske en velger, men jeg ville ikke valgt en veske som jeg ikke likte 100%, og ville heller sett meg om etter noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...