Gå til innhold

DeoDoc intimprodukter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med disse produktene? Det er et merke som gir ut deodorant, vask, wipes osv for underlivet. 

Selv har jeg prøvd deodoranten som lukter fresh coconut, jeg har også de deo wipesene, men de har ikke brukt. Deodoranten sprayer jeg bare over underlivet og fokuserer på at det treffer bikinilinjen. Sprayer så klart ingenting på klitoris, indre kjønnslepper, skjeden osv. Jeg sliter noen ganger med vond lukt der nede og da spesielt når jeg svetter og etter endt arbeidsdag (er helsefagarbeider). Syns det er sjenerende og redd andre kjenner lukten. Deodoranten fungerer til en viss grad, det lukter ikke så stramt. Og nei, det er ikke slik at jeg lukter kokos hele tiden.. Lukten er der kun når jeg sprayer på, men kjenner den ikke etter et par timer. :) Vet ikke om f.eks wipesene kan brukes på de indre kjønnsleppene og i området der. 

Disse produktene er jo utviklet sammen med gynekologer. Men hvor bra er produktene egentlig? Kan de være skadelige i lengden? De har også noen barberprodukter, men jeg barberer meg ikke nedentil så de har jeg ikke prøvd. Er fan av å stusse, jeg. Er nysgjerrig på intimvasken om den er noe god, eneste intimvasken jeg liker er lactacyd. 

Anonymkode: c3490...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner bare ikke hvorfor noen trenger en underlivsdeodorant så lenge de har vanlig intimhygiene? Jeg har aldri vært rundt noen som har hatt underlivsodør du kan kjenne gjennom klærne. Unntaket er et par veldig gamle damer som sikkert strevde med å få til daglig stell på egen hånd. 

Vet ikke om det er skadelig. Hvis det ikke klør eller irriterer på en annen måte er det sikkert ufarlig å bruke. Det virker bare så jævla unødvendig, og jeg kjenner jeg blir oppriktig irritert over at et sånt produkt finnes. 

Anonymkode: 53125...b63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner bare ikke hvorfor noen trenger en underlivsdeodorant så lenge de har vanlig intimhygiene? Jeg har aldri vært rundt noen som har hatt underlivsodør du kan kjenne gjennom klærne. Unntaket er et par veldig gamle damer som sikkert strevde med å få til daglig stell på egen hånd. 

Vet ikke om det er skadelig. Hvis det ikke klør eller irriterer på en annen måte er det sikkert ufarlig å bruke. Det virker bare så jævla unødvendig, og jeg kjenner jeg blir oppriktig irritert over at et sånt produkt finnes. 

Anonymkode: 53125...b63

Fordi noen av oss svetter i lysken, og da kommer det lukt i likhet med fotsvette og armhulelukt. Jeg skjønner ikke at man ikke forstår det?

Selv bruker jeg vanlig roll-on i lysken, men tester gjerne en som er beregnet for underlivet. (Ingen snakker om å spraye inn i skrittet, til info)

Anonymkode: b0ac7...2b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner bare ikke hvorfor noen trenger en underlivsdeodorant så lenge de har vanlig intimhygiene? Jeg har aldri vært rundt noen som har hatt underlivsodør du kan kjenne gjennom klærne. Unntaket er et par veldig gamle damer som sikkert strevde med å få til daglig stell på egen hånd. 

Vet ikke om det er skadelig. Hvis det ikke klør eller irriterer på en annen måte er det sikkert ufarlig å bruke. Det virker bare så jævla unødvendig, og jeg kjenner jeg blir oppriktig irritert over at et sånt produkt finnes. 

Anonymkode: 53125...b63

MÅ du spore av? Hva om jeg VIL bruke et slik produkt? Ingen har sagt at du eller jeg MÅ bruke det...... 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi noen av oss svetter i lysken, og da kommer det lukt i likhet med fotsvette og armhulelukt. Jeg skjønner ikke at man ikke forstår det?

Selv bruker jeg vanlig roll-on i lysken, men tester gjerne en som er beregnet for underlivet. (Ingen snakker om å spraye inn i skrittet, til info)

Anonymkode: b0ac7...2b7

Har du prøvd de fra DeoDoc da? 

Anonymkode: c3490...554

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare tull og du burde ikke kaste bort penger på det

Anonymkode: d4beb...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...