Gå til innhold

De som stjeler andres ektefeller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Den er ingen som stjeler noen. Er det virkelig den oppfatningen du har av en mann? En mann uten vilje? Ja, det er nok en bedriten oppførsel å legge seg etter en gift mann. Men det er han som til syvende og sist bestemmer utfallet. 

Anonymkode: 0f8ec...4ab

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Den er ingen som stjeler noen. Er det virkelig den oppfatningen du har av en mann? En mann uten vilje? Ja, det er nok en bedriten oppførsel å legge seg etter en gift mann. Men det er han som til syvende og sist bestemmer utfallet. 

Anonymkode: 0f8ec...4ab

Har du ikke hørt "Jolene" med Dolly Parton ? Men Jack Whites versjon er bedre da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg som bruker betegnelsen stjålet, fordi vi er flere som har sett hvordan hun har oppført seg. Hun har til og med invitert seg selv til steder der han har vært på besøk. Dette er det ikke venninnen min som har fortalt, men mannen har nå sagt fra om hva som har foregått. Tiden vil vise hvordan det blir mellom dem, de har hatt et langt og godt ekteskap.

Jeg er skikkelig forbannet, fordi venninnen min er et godt menneske som ikke hadde fortjent dette.

Anonymkode: 68fa4...4d5

Enig i at det er fryktelig oppførsel av henne og veldig pinlig. Likevel er det ikke hun som er gift og har ansvar for din venninnes situasjon og ekteskap. Det ligger bare på mannen. Han skulle kanskje ikke vært gift. 

Anonymkode: d8997...d1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en sånn «home wrecker» Traff en mann på byen, full kjemi og jeg ble veldig betatt. Fikk så vite at han var gift, men når man treffer noen og bare vet at det er mannen man «ventet» på så går man bare for det. Nå lang tid etterpå treffes vi fortsatt, flere ganger i uken og noen ganger flere ganger om dagen, jeg er mer sikker enn noen gang at han er mannen med stor M for meg. Ja, dere vil sikkert tenke at jeg er både naiv og en drittkjerring. Vi er mennesker, vi gjør feil og vi treffer andre på helt feil tidspunkt i livet, likevel er jeg av den oppfatning at man kan likevel prøve seg, tillater den gifte personen å risikere alt han/hun har så er det vell ikke SÅ bra hjemme lenger. Alt er lov i krig og kjærlighet og man eier ikke ett annet menneske bare fordi man er gift. Ett ekteskap er en avtale mellom to mennesker om å leve sammen resten av livet, men man er ikke bundet til dette. Man har ikke enerett på vedkommende bare fordi man er blitt enige om å dele resten av livet sammen. En avtale kan opphøre og kommer det noe(n) i veien for denne avtalen så kan man velge å bryte den. Likevel er det ett vanskelig valg, så at noen tester vannet før de hopper uti er forståelig. Noen finner ut at de ønsker å gå fra ektefellen, andre finner ut at det er vanskelig selvom de ikke er helt tilfreds lenger og samtidig ikke klarer gi slipp på denne andre personen. Uansett, utroskap er ikke svart hvitt. Det er ulike grunner til hvorfor noen er utro og hvorfor noen involverer seg i gifte eller personer som allerede er i forhold. De færreste gjør det får å såre noen, men man gjør det av egoisme, det føles godt for en selv og da klarer man ikke ta hensyn til om man evt sårer noen andre.

 

Anonymkode: ffd45...20f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

All skyld og ansvar ligger på personen som er i et forhold. Han er homewreckeren. 

Anonymkode: b596b...e28

Ikke rart verden går til helvete  👍

Sånne ting som "Huff, han har en kone og 3 små barn hjemme. Jeg har ikke samvittighet til å med viten og vilje bidra til at de båndene ødelegges",det er altfor mye å forvente av et menneske i 2019 :ler: Det finnes (muligens med unntak for flåtten) intet mer motbydelig og simpelt dyr enn mennesket.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag snakket jeg med en venninne, og hun kunne fortelle at hun nettopp hadde funnet ut at mannen har vært utro.

En kvinne han har møtt for et halvår siden har fra første dag lagt seg etter denne gifte mannen, sendt meldinger og bilder, og stått på for å kapre ham. Hun har hele tiden visst at han er gift. Dette har etterhvert smigret ham, og han har møtt kvinnen ved mange anledninger, selv om han har kone og barn.

Hva feiler det slike homewreckers? Tenker de i det hele tatt gjennom at de ødelegger mange års ekteskap, ektefelle og barn blir rammet og får livet sitt snudd opp ned og ødelagt? Hvor er samvittigheten?

Det skal to til for at noe skal skje, men hvor vanskelig kan det være å finne seg en singel i stedet for å gå inn for å ødelegge ekteskap?!

Anonymkode: 68fa4...4d5

Er så lei av dere som skal skylde på den nye partneren. Det er faktisk HAN som er utro her. Det er HAN som bedrar kona si. Selvsagt kan det disktueres det hun har gjort, men feilen ligger hos han. At han har latt seg smigre og til slutt biter på kroken, forteller jo mye om han som person, og hun som er bedratt bør strengt tatt være glad for at han avslørte seg som et svin, hun fortjener bedre.

Men slutt å skylde på "den andre kvinnen".

Anonymkode: 074fb...b46

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men at mannen er den svake, som bare ikke klarer å la være å bli fristet av denne utspekulerte Jessabellaen, den fantasien er det bare gifte koner som klarer å koke opp. Utroe ektemenn står i kø for single kvinner, de er pådrivere, det er ikke måte på hvordan de pusher på, og de har ingen problem med å fortelle at de er gifte, men at det ikke er så nøye.

Anonymkode: 57a82...08d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og igjen må kvinner skylde på andre kvinner...

I stedet for å se at det er mannen som svikter fullstendig. 

Mennesker kan ikke "stjeles", i så tilfelle er det snakk om menneskehandel, og det kan anmeldes. 

Anonymkode: 2d8d6...aab

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg som bruker betegnelsen stjålet, fordi vi er flere som har sett hvordan hun har oppført seg. Hun har til og med invitert seg selv til steder der han har vært på besøk. Dette er det ikke venninnen min som har fortalt, men mannen har nå sagt fra om hva som har foregått. Tiden vil vise hvordan det blir mellom dem, de har hatt et langt og godt ekteskap.

Jeg er skikkelig forbannet, fordi venninnen min er et godt menneske som ikke hadde fortjent dette.

Anonymkode: 68fa4...4d5

Å hellige enfold! Det slår deg ikke at dette er oppførselen som vises ute blant andre? Han har vel kanskje vært passiv ute blant folk, selvsagt, fordi han er gift. Men han kan likevel ha vært like aktiv og pågående som henne når de er usett, alene, og på meldinger etc. Dette er jo bare hva paret har latt andre se.....!

Jeg synes man skal holde seg unna opptatte folk, og stort sett er folk som er villig til å være utro turn off uansett. Men mannen her har selv valgt å være utro. Ingen vet hvem som tok initiativet her. Vitnene så henne, men de så ikke all flørten hans på tomannshånd eller meldingene han sendte henne før det....

Anonymkode: d2a7b...a4a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
5 timer siden, HarryDotter skrev:

Ansvar aleine? Er all fornuft og moral forduftet siden sist jeg var på KG??

Han har 50% av ansvaret. Hun rævhøllet som gikk etter ham har den andre 50%

Begge fortjener å brenne sakte! Han vet han sårer og knuser kona.... og bryter opp ekteskapet sitt på værst tenkelig måte. Hun vet UTMERKET godt at hun er delaktig i det samme!!

Det ironiske er jo at begge tror de vil få det så mye bedre sammen, når han er villig til å ditche kona og barnet sitt. Hva får hun nye kjerringa til å tro at det utyske av en mann vil være trofast mot henne?!!?

Enkelte vil bedras!

De fleste barn av skilte foreldre vokser opp med god kontakt med både mor og far. Våkn opp! Kaffen er servert, og det er 2019.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en sånn «home wrecker» Traff en mann på byen, full kjemi og jeg ble veldig betatt. Fikk så vite at han var gift, men når man treffer noen og bare vet at det er mannen man «ventet» på så går man bare for det. Nå lang tid etterpå treffes vi fortsatt, flere ganger i uken og noen ganger flere ganger om dagen, jeg er mer sikker enn noen gang at han er mannen med stor M for meg. Ja, dere vil sikkert tenke at jeg er både naiv og en drittkjerring. Vi er mennesker, vi gjør feil og vi treffer andre på helt feil tidspunkt i livet, likevel er jeg av den oppfatning at man kan likevel prøve seg, tillater den gifte personen å risikere alt han/hun har så er det vell ikke SÅ bra hjemme lenger. Alt er lov i krig og kjærlighet og man eier ikke ett annet menneske bare fordi man er gift. Ett ekteskap er en avtale mellom to mennesker om å leve sammen resten av livet, men man er ikke bundet til dette. Man har ikke enerett på vedkommende bare fordi man er blitt enige om å dele resten av livet sammen. En avtale kan opphøre og kommer det noe(n) i veien for denne avtalen så kan man velge å bryte den. Likevel er det ett vanskelig valg, så at noen tester vannet før de hopper uti er forståelig. Noen finner ut at de ønsker å gå fra ektefellen, andre finner ut at det er vanskelig selvom de ikke er helt tilfreds lenger og samtidig ikke klarer gi slipp på denne andre personen. Uansett, utroskap er ikke svart hvitt. Det er ulike grunner til hvorfor noen er utro og hvorfor noen involverer seg i gifte eller personer som allerede er i forhold. De færreste gjør det får å såre noen, men man gjør det av egoisme, det føles godt for en selv og da klarer man ikke ta hensyn til om man evt sårer noen andre.

 

Anonymkode: ffd45...20f

Mja. Men husk at det er lettere for deg enn for ham. Det du gjør er ikke greit, du er en medskyldig i å lure kona hans.

Men har du tenkt over hva han egentlig gjør hjemme? Har du vært i forhold noen gang? Dette er en mann som juger til kona si HVER ENESTE DAG. Hver dag later han som om alt er bra, og skjuler sitt bedrag. Hver eneste dag! Det skal ganske mye undertrykking av samvittigheten til for å gjøre dette. Ingen vet hvem han er glad i, kanskje begge, men likevel lever hun uvitende på en løgn. Når de ligger sammen og deler det aller mest intime er det for henne den samme kjærlighetshandling som før. Han derimot, ligger der og kysser og stryker og vet at dette deler han med flere. Antagelig hisser løgnen ham opp også, æsj! Mange får bedre sexliv hjemme når de er utro.

Han får i pose og sekk. På den ene siden står henne som han er uærlig mot, på den andre sida står hun han utnytter. Han stjeler tid fra dere begge.

Anonymkode: d2a7b...a4a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

NEI, DET ER DET IKKE!!!!! HUN har ikke avlagt noen jævla ekteskapspakt eller fått barn med kona hans!! Hun er kanskje ikke verdens mest sympatiske menneske, men det er det mange som ikke er uten at de blir anklaget for å være fitter av den grunn! Det er faktisk ikke sånn at man kan forvente at utenforstående skal hjelpe til for å preservere noens jævla ekteskap. HUN har ikke lovet noen noe og kan gjøre hva faenden hun vil som er lovlig. Han har imdlertidig lovet noen å være der til han dauer. Det ekteskapet er hans og konas ansvar og ikke én eller annen 3.part!!

Anonymkode: b6aca...4ae

Du er en drittsekk når du gjør noe slemt, selv om du ikke på forhånd har lovt å ikke være slem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da mannen sitt ansvar! Det er bare å si nei? 

Og kanskje han ikke fikk nok oppmerksomhet fra kona? 

Anonymkode: a465f...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og igjen må kvinner skylde på andre kvinner...

I stedet for å se at det er mannen som svikter fullstendig. 

Mennesker kan ikke "stjeles", i så tilfelle er det snakk om menneskehandel, og det kan anmeldes. 

Anonymkode: 2d8d6...aab

Jaha, og synes du det er virkelig verre enn kvinner som viser andre kvinner NULL respekt og tråkker over alle grenser og legger livet deres i grus? Behandler de som dritten under skoen. For det er akkurat det elskerinnen i denne tråden har gjort; ødelagt andres liv med viten og vilje. At hun "ikke er den som har sviktet kona" er uvesentlig for meg, hun har ansvar for å behandle sine medmennesker med respekt og der har hun sviktet fullstendig. Mannen er jo en stor idiot som har latt all smigringen gå seg til hodet og jeg tørr vedde på at han kommer til med å angre stort, det er bare spørsmål om tid. 

Anonymkode: 7b005...ef7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er alle kun ansvarlig for vår egen lykke. Finner man sin perfekte partner, så bør man gjøre sitt for å få vedkommende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hva feiler det slike homewreckers? Tenker de i det hele tatt gjennom at de ødelegger mange års ekteskap, ektefelle og barn blir rammet og får livet sitt snudd opp ned og ødelagt? Hvor er samvittigheten?

 

Anonymkode: 68fa4...4d5

Jeg var aldri ettertraktet som single, men da jeg fikk ring på fingeren ble jeg veldig populær. Jeg har til og med blitt forsøkt sjekket opp mens jeg satt ved siden av mannen min.

Jeg kjenner to som utelukkende og bevisst går etter mennesker i forhold.

Begge har bekreftet at det handler om bekreftelse. De vil få bekreftet at de er mer attraktive enn den andre parten, at de kan få den de vil,  og de vil gå over lik for å få denne bekreftelsen.  Det å være den som får noen til å bryte opp et forhold er en større "bragd", og gir en større bekreftelse, enn å få noen som er alene og på let etter noen.  

Disse er ikke ute etter forhold, og de gir blaffen i hvem de sjekker opp, det eneste kriteriet er at de må vøre attraktive for andre.  For dem er jakten viktigere enn personen.  Personen blir uinteressant i det øyeblikket de går fått byttet sitt.

Disse menneskene har ikke tanker for andre,  de ser bare seg selv, og sine egne lyster og behov.

 

Anonymkode: 656f9...808

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, Katten.2.0 said:

Vi er alle kun ansvarlig for vår egen lykke. Finner man sin perfekte partner, så bør man gjøre sitt for å få vedkommende. 

Poenget er at menn som er i et forhold gjerne virker mer harmoniske, og dermed mer attraktive, enn menn som ikke er det, fordi de får stellet sitt. Så det er litt juks inne i bildet i utgangspunktet.

Endret av T-Rex
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, T-Rex said:

Poenget er at menn som er i et forhold gjerne virker mer harmoniske, og dermed mer attraktive, enn menn som ikke er det, fordi de får stellet sitt. Dermed er det litt juks inne i bildet i utgangspunktet.

Godt mulig. 

Jeg har 'stjålet' min andel partnere, men det har jo naturligvis vært kvinner så jeg kan ikke uttale meg om menns attraktivitet i forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Vi er alle kun ansvarlig for vår egen lykke. Finner man sin perfekte partner, så bør man gjøre sitt for å få vedkommende. 

Noen mater troll, andre mater stalkere ;) 

Anonymkode: 1c804...19a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de som går bevisst inn for å kapre en gift mann er mangelfullt utviklet. De mangler sperrer de fleste andre har. Altså, empati, samvittighet, egenverdi, selvregulering og er umoden (osv osv). 

Kjenner noen slike. De lever av oppmerksomhet og konkurranser. Synd er det på konene som uvitende deltar for at disse kvinnene skal styrke egoet. Disse går langt for å vise hvor attraktive de er mens konene går hjemme og tar vare på familien. Og mennene føler seg attraktive som får slik oppmerksomhet. Konene aner ikke at noen med rikelig med tid velger å bruke den på mannen. Det har ikke noe med dårlige ekteskap å gjøre i det heletatt. Konene arbeider både ute og hjemme for å ha en lykkelig og trygg familie. Mest sjokkerende er det hvor ofte den andre kvinnen har selv blitt forlatt. Skulle tro de hadde mer empati for konen, men det var kanskje slik deres egenverdi ble knust nok til å bli så egoistisk.

Anonymkode: 65f06...f18

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...