Gå til innhold

Begynt å røyke litt igjen.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg stoppet og tatt meg en røyk før jobb, den eneste i løpet av dagen. Begynte på mandag etter en tung helg, skulle aldri kjøpt den pakken, men så er det bare veldig godt med en røyk!  Har ikke sagt det til samboeren, skal jeg si det eller ikke si det? Han liker ikke røyk. Nå er det helg så kanskje jeg da får sluttet igjen:)

Anonymkode: fae71...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vil røyke så røyker du. Samboeren din bestemmer da ikke over deg. 

Anonymkode: 821bb...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Merker han ikke lukta?

Anonymkode: 3c392...f15

Hvis det er før jobb så møter de jo ikke hverandre på mange timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er voksen og gjør dermed som du vil, men jeg mener dette er en teit ting å lyve om. Hvis dette kommer frem på en eller annen måte når dere snakker med bekjente, kommer kjæresten din til å føle seg kjempedum, siden tilfeldige kollegaer vet at du røyker, mens han ikke har peiling. Det er noe med det at man skal kunne dele slike ting med kjæresten sin. 

Anonymkode: ad552...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei merker ikke lukten, det er jo tidlig om morgen jeg røyker:p ingen kollegaer vet det heller.

Idag skulle jeg ikke ta en røyk, har ikke røyket siden fredag morgen, men med røyk liggende i bilen blir det til at jeg stopper! Tenker det er så utrolig godt at jeg bare må ha en røyk, og har egentlig lyst på flere! Nå er det 8 igjen så etter det skal jeg ikke kjøpe mer på en stund og se om det går å være uten et par uker!:)

Anonymkode: fae71...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det beste er å hive de røykene du har igjen. Nå når du allerede tillater deg å ta en røyk fordi det er så godt så kommer du til å tillatte deg å kjøpe en ny pakke med en gang du får lyst på også, fordi det er jo bare så godt. 

Nei stram opp deg selv, kast pakken og tenk "Æsj, at jeg gadd! Rynker, kreft, gift, yuk, hvor dum går det ann å være! Aldri mer!" 
(Skjønner deg godt altså, har selv vært gjennom prosessen men nå når jeg nærmer meg 40 anger jeg kraftig på alle årene jeg røyket i 20 og 30 årene!)

Anonymkode: 9dc09...8d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt røyken og kos deg :)

Du er ikke kriminell selv om du tar deg en blås. Jeg selv elsker mentol sigaretter og nyter dem til fulle, for jeg skal snart ta avskjed med dem, for godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker og oppdaget en liten hard kul i brystet så nå blir det nok å gå fra ti sigaretter daglig til null når denne pakken er ferdig. 

Anonymkode: 667e0...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2019 den 13.58, AnonymBruker skrev:

De siste dagene har jeg stoppet og tatt meg en røyk før jobb, den eneste i løpet av dagen. Begynte på mandag etter en tung helg, skulle aldri kjøpt den pakken, men så er det bare veldig godt med en røyk!  Har ikke sagt det til samboeren, skal jeg si det eller ikke si det? Han liker ikke røyk. Nå er det helg så kanskje jeg da får sluttet igjen:)

Anonymkode: fae71...bdf

Sklidd ut her og, -Litt ¨krise¨ i nærmeste \ eneste gjenværende ¨flokkmedlems¨ liv, kjipt å oppleve...

Blir irriterende ¨avhengig¨ av Nikotin. Serr, prøv å bråkutt, -kast pakka, blir bare værre å kutte, jo lenger det går.

Ønsker deg Vel, -OG Sta..💪

a.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør hva du vil med din egen kropp

Vil derimot ikke anbefale deg å røyke. Det er veldig vanskelig å slutte om du først har begynt.

Mange røykere begynner nettopp i det små, og så blir det flere og flere.. og så til slutt daglig.

Konsekvensene som kan skje senere i livet pga røyking trenger jeg vil ikke å nevne..

Jeg røyker forresten selv, og angrer på at jeg begynte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, -Jeg oppfattet deg som att du hadde sluttet å røyke, og hadde sklidd litt ut, etter en litt bedriten helg.

-Sikkert ut i fra min situasjon. ... Seriøst, om du nå driver å begyner å røyke, -MÅ DU KASTE PAKKA, -I GÅR...

DU MÅ IKKE BEGYNE Å RØYKE... Vær så snill... 

IKKE 

a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røykte i 9 år da jeg var ung, nå er jeg eldre og kronisk syk. Jeg vet at om jeg ikke hadde røykt i de årene så hadde jeg hatt en bedre allmenntilstand og vært mer oppegående enn jeg er pr. idag. Det jeg gjør for å bli bedre ville virket bedre rett og slett, fordi kroppen hadde hatt mer å gå på.

Man vet aldri hva som kan skje senere i livet. Jeg spøkte jo også med røyken og sa det var en spiker i kista, men når man er ung og frisk så skjønner man ikke hva det er å være eldre med dårlig helse. Man tror liksom bare at man vil dø litt tidligere, men det er ikke sånn. Alt man gjør for helsa si, negativt og positivt vil slå tilbake senere om man får en slik sykdom som jeg har nå.

Samboeren din er smart.

Her er et tips ts: Kjøp en plate god, mørk sjokolade, bryt den i biter og legg den i røykpakken som er tom, og når du får lyst på en røyk så tar du en bit av sjokoladen (som også vil ha sugd til seg noe av nikotinen og derfor gi et ekstra kick). For å slutte med sjokoladen går du over til frukt. Voila - røyksug løst.

Anonymkode: 2f561...756

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...