Gå til innhold

Er det sex dere trakter etter i et forhold, eller hvordan følelser er det dere vil få "tilfredsstilt" i et forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare nyskjerrig hva som gjør at folk vil inn i et forhold. Er det mest jevnlig tilgang på sex, kjemi, ikke være alene osv som gjør at forhold frister? Skriv gjerne om dere er mann eller kvinne.

Anonymkode: bf8d7...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne... alt det du nevnte for min del... forøvrig single så langt

Anonymkode: 648f2...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, snart singel, savner mest kyss og kos, tilhørighet og omsorg for hverandre, sexen er ikke så viktig, den kommer av seg selv 🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å være "ett". På godt og vondt.

Tja, så mye mer er det vel ikke. Alt det med nærhet, seksuell omgang, og så videre, er ting som kommer naturlig av å være "ett".

Anonymkode: 799c8...37e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du møter en person og merker at ditt liv blir så veldig mye bedre med den personen tett innpå. En livsledsager. Du kan bli gammel med den personen. Du gleder deg til å legge deg. Du gleder deg til å våkne opp. Og hver gang hun kler av seg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, museslikker69 skrev:

Jeg er mann, snart singel, savner mest kyss og kos, tilhørighet og omsorg for hverandre, sexen er ikke så viktig, den kommer av seg selv 🤭

Hvor lenge har dere vært sammen.. 

Anonymkode: 8c5a6...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det å ha en som bryr seg om meg der viktigste. En som gir meg omsorg og ser meg, som vil meg godt. Og jeg gir det samme tilbake 🙂

Anonymkode: 12d0a...c4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives veldig godt i mitt eget selskap og "trenger" ikke en mann sånn sett, så for meg må et forhold være "toppen av kransekaka", altså det må gi meg noe som gjør at jeg føler at jeg har det bedre sammen med ham enn alene. Min nåværende kjæreste er rett og slett min beste venn, vi har det morsomt og koselig sammen, backer hvendre opp og støtter hverandre når det trengs, og kan diskutere saker vi er ueninge om uten å begynne å krangle. Vi har faktisk ikke kranglet en eneste gang på de drøyt to årene vi har vært sammen, og det er ikke fordi den ene parten gir seg eller "overkjører" den andre, vi evner rett og slett å snakke sammen om hva det skulle være. Og ja - sexen er nydelig!

Nå er jo jeg såpass gammel at jeg er forbi "barnestadiet" og har også et langt samboerskap bak meg, så jeg ser naturlig nok etter andre ting i forholdet enn yngre gjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Sexen er det minst viktige i et forhold, forutsatt at den er der i tilstrekkelig grad. Da er alt det andre du opplever sammen det som virkelig betyr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trakter vel først og fremst etter det å skape noe fantastisk sammen med et annet menneske, et tett og dypt forhold, kanskje en familie, en historie - og disse tingene dekker helt klart noen iboende behov hos meg for trygghet og bekreftelse. Men skal innrømme at det jeg før trodde sex var underordnet disse tingene har jeg for hver erfaring med forhold skjønt mer av betydningen av at sexen virkelig er limet. Klaffer man på det nivået går liksom alt annet av seg selv, er min erfaring.

Anonymkode: 5eebd...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis forholdet kun handlet om felles økonomi, felles hus og dype samtaler ville jeg nok savnet en kjæreste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Den følelsen av å være sammen med noen du er vill etter/forelsket i, elske personen og bli elsket like mye tilbake, og selvfølgelig sexen med personen du elsker. Sexen er best med fast partner, og med noen du har så sterke følelser for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha en som gir omsorg, en som bryr seg om meg, en reisepartner, en jeg kan lære å bli et bedre menneske av, og en som ser og forstår meg er poenget for meg. Sexen er ikke all verden, han er impotent, men det er mye berøring og kos, og det er mye viktigere for meg.

Anonymkode: 5e788...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I en kjæreste ønsker jeg meg rett og slett en livspartner. Det innebærer at han er omsorgsfull, en god samtalepartner, en jeg kan utvikle meg sammen med og som får fram mine gode sider, en jeg kan bygge en familie sammen med. Fysisk nærhet betyr selvsagt også noe, men er absolutt ikke den viktigste faktoren.

Anonymkode: 814ca...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lite med sex å gjøre. Blir jeg sammen med en er jo han spesiell. Jeg vil ha omsorg og kjærlighet

Anonymkode: f2aba...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mat. Fjordland kjøttkaker er det jeg trakter etter :spise: Jeg har nylig gått fra min streenge fru som kun serverte sunnhetspasta :spy:

Anonymkode: f6565...894

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En å dele gleder, sorger og opplevelser med. En som en er trygg på, som en kjenner uendelig kjærlighet til.

En jeg kan prate og le med, en å føle meg hjemme med. En som bryr seg om meg. 

Vel.. Er fint å være singel også. Jeg har en som bryr seg om meg, nemlig meg selv. 😁😜

Anonymkode: 47bf2...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...