Gå til innhold

er det innafor på treningssenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 21.8.2019 den 17.49, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig tror jeg at de som hele tiden må vise fram hvor deilige de er, har større grunn til å jobbe med selvbildet sitt. 

Blir du aldri drittlei av alt utseendefokuset overalt? Kan man ikke få trene og bygge kropp uten bli dytta g-strenger, minitopper og bar overkropp i trynet? 

Da blir trening noe for spesielt interesserte, ikke noe for alle. Og det er jo bare tragisk. 

Anonymkode: 31c01...5e0

Helt ærlig; nei, jeg blir ikke lei utseendefokus. Nå setter du det vanvittig på spissen, noe som faktisk blir litt useriøst. Bar overkropp og g-streng er langt i fra hva dette handler om. Uansett. Jeg synes folk rett og slett må lære seg og gi mer faen. Selv om han eller hun ser sånn eller sånn ut, betyr det ikke at det er det som er riktig og finest. Uansett hvor man går, så vil det være noen som har bedre kropp, viser mer hud og ser bedre ut. Dette gjelder jo faktisk heller ikke bare på trening, men generelt. Det man da må gjøre er å ta et valg: skal denne personen påvirke meg slik at jeg føler meg dårligere, eller skal jeg gi faen og tenke at jeg er meg, og det er helt fantastisk!

Det jeg er drittlei av, er at verden er blitt en krenkefest uten like. Alle skal ta hensyn til alt. Du kan fadermeg nesten ikke lenger gå kledd i noe som viser en centimeter med hud, uten noen sier at du kun er ute etter oppmerksomhet.

Og dette kommer fra en som aldri trener i noe mindre enn t-skjorte og tights. Som jeg forøvrig ser sinnsykt bra ut i, bare for å sparke janteloven litt ekstra.

Det burde forøvrig flere gjøre, og kanskje du også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 8/17/2019 at 8:05 AM, AnonymBruker said:

På mitt treningssenter går folk i alt mulig. Personlig ville jeg foretrukket om det var mer enhetlige kleskoder, da jeg ikke liker å bruker treningsapparat etter at en svett type har lagt der i kun singlet og kortebukse. Det samme ville gjelde for en svett kvinne i slikt som du linker til TS. De fleste er dessverre ikke særlige flinke til å vaske etter seg, så jeg skulle ønske mer heldekkende klær og håndkle var 100% påkrevd. Slik det er nå, fungerer jeg som gratis vaskehjelp for treningssenteret, ettersom jeg vasker alle apparatene jeg bruker både før og etter. 

En annen greie, er at treningssenteret presterer å henge sprayflasken på bosspannene !! Tror faktisk jeg må gi de en tilbakemelding om dette.

Anonymkode: 0be47...a7d

Kanskje en ide for deg å trene hjemme?

Anonymkode: fc0f6...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med slike treningsklær er jo at poenget er at man skal se fin/sexy ut. Det er ikke funksjonelt for fem flate øre, det ser kun slikt ut for at man skal se bra ut. Min første tanke er at man går kledd slik fordi man vil ha oppmerksomhet. Intet galt i det forsåvidt, men greit å vite hva andre tenker om en om det er slikt man bryr seg om (og du bryr deg tydeligvis). Selv kler jeg meg så klart i treningsklær jeg trives i, men funksjonalitet er mye viktigere enn å se sexy ut. Jeg kan gå med inntilsittende langermet topp, men den dekker magen. Jeg kan gå med en tights som fremhever rumpa, men det er kun om den er ekstremt behagelig eller er bedre enn andre tightser på noen måte. Så langt har det faktisk ikke skjedd, de fleste tightser som skal fremheve rumpa gjør kun det. De har ikke noe mer spesielt til seg. 

Det er ikke alle senter som tillater å gå slik. Så forhør deg med senterets reglement. Mest av hygieniske årsaker, noen senter har også den policyen fordi man er ikke på trening for å vise seg frem, men for å ta vare på seg selv og sin helse. På shabby sentere kan man jo nærmest trene naken uten at noen bryr seg, så om du trener på et senter der bolerne og damene som kun trener rumpe går... Vær så god, kjør på, og det er nok for det meste kun de damene som bruker slike klær på trening også. :) 

Anonymkode: 40f86...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...