Gå til innhold

er det innafor på treningssenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Arabella skrev:

Menn kan da vel heller ikke gå med bar overkropp på et treningssenter?

Man kan jo lure når det tydeligvis står at kvinner må dekke magen. Da er det underforstått at menn ikke trenger å gjøre det samme. 

Anonymkode: ab598...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uenig. De fleste jenter er ikke særlig tiltrekkende i sånne plagg.

Anonymkode: 9c2f1...d65

Ikke snakk om selve plagget. Men at man viser den bare huden på magen. Fra den bare huden ovenfor bukselinningen er det kun 5 cm ned til det aller helligste. Slik tenker menn..

Anonymkode: 0a141...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo lure når det tydeligvis står at kvinner må dekke magen. Da er det underforstått at menn ikke trenger å gjøre det samme. 

Anonymkode: ab598...8eb

Står på samme plakaten at menn må gå med t-skjorte. Nevnte det ikke fordi denne tråden handler om crop top og dermed ikke er særlig relevant til menns påkledning. 

Anonymkode: 2bd74...e61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helt grei ut, men plagget er jo helt uegnet til trening siden det er tett overalt der man faktisk svetter. Passer bedre for en kveld på byen.

Anonymkode: b7db4...b69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er nok kroppsfokus i samfunnet forøvrig og at et treningssenter bør være et sted for alle. Jeg forstår at en god del av de som kommer dit vil være mennesker som liker å vise seg fram, derfor er det bra at treningssentrene har regler for antrekk. 

Å trene i bar mage, med bar overkropp, i sports-bh, liten hotpants osv gjøres primært for å vise seg selv fram, og vil kunne gjøre terskelen for trening enda høyere og vanskeligere for de som ikke har en «fin nok» kropp. 

Så nei, Ts, jeg synes ikke den toppen er innafor. 

Anonymkode: 31c01...5e0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt treningssenter går folk i alt mulig. Personlig ville jeg foretrukket om det var mer enhetlige kleskoder, da jeg ikke liker å bruker treningsapparat etter at en svett type har lagt der i kun singlet og kortebukse. Det samme ville gjelde for en svett kvinne i slikt som du linker til TS. De fleste er dessverre ikke særlige flinke til å vaske etter seg, så jeg skulle ønske mer heldekkende klær og håndkle var 100% påkrevd. Slik det er nå, fungerer jeg som gratis vaskehjelp for treningssenteret, ettersom jeg vasker alle apparatene jeg bruker både før og etter. 

En annen greie, er at treningssenteret presterer å henge sprayflasken på bosspannene !! Tror faktisk jeg må gi de en tilbakemelding om dette.

Anonymkode: 0be47...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utseendemessig synes jeg slike topper er innafor, men ikke hygienemessig. Nå synes jeg andre sine kroppsvæsker er sinnssykt ekkelt, men tviler likevel på at folke flest har lyst til å sitte på en benk med avtrykk av en annen persons ryggsvette 🤢 Ta i alle fall med deg håndkle eller tørk godt av etter deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er nok kroppsfokus i samfunnet forøvrig og at et treningssenter bør være et sted for alle. Jeg forstår at en god del av de som kommer dit vil være mennesker som liker å vise seg fram, derfor er det bra at treningssentrene har regler for antrekk. 

Å trene i bar mage, med bar overkropp, i sports-bh, liten hotpants osv gjøres primært for å vise seg selv fram, og vil kunne gjøre terskelen for trening enda høyere og vanskeligere for de som ikke har en «fin nok» kropp. 

Så nei, Ts, jeg synes ikke den toppen er innafor. 

Anonymkode: 31c01...5e0

Hvis man plages så mye av hva andre har på seg at man ikke går på treningssenteret, tror jeg man må ta et realt oppgjør med seg selv og sitt eget selvbilde, fremfor å skylde på andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Khloe said:

Utseendemessig synes jeg slike topper er innafor, men ikke hygienemessig. Nå synes jeg andre sine kroppsvæsker er sinnssykt ekkelt, men tviler likevel på at folke flest har lyst til å sitte på en benk med avtrykk av en annen persons ryggsvette 🤢 Ta i alle fall med deg håndkle eller tørk godt av etter deg!

Nå trener jeg veldig lite på trenings senter, har andre former for trening som gir meg mer. Men når jeg trener hardt, så er t-skjorta mi dryppende våt. Et tekstil plagg hjelper ikke mot svette på apparatene. Så da trøster jeg med med at veldig lite smitter gjennom hel hud, og jeg kan vaske apparatene før jeg bruker dem. Det er verre med en svett sparringpartner, kan ikke dyppe han i antibac...

Disse kleskodene har ingenting med hygiene å gjøre, dette er bare ny-moralisme. Helt sykt, og noe jeg ikke liker. La folk kle seg (nesten) som de vil når de trener. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tiuren skrev:

Disse kleskodene har ingenting med hygiene å gjøre, dette er bare ny-moralisme. Helt sykt, og noe jeg ikke liker. La folk kle seg (nesten) som de vil når de trener.

Så rett så rett! Og så sykt misforstått dessverre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2019 den 18.43, Tiuren skrev:

Nå trener jeg veldig lite på trenings senter, har andre former for trening som gir meg mer. Men når jeg trener hardt, så er t-skjorta mi dryppende våt. Et tekstil plagg hjelper ikke mot svette på apparatene. Så da trøster jeg med med at veldig lite smitter gjennom hel hud, og jeg kan vaske apparatene før jeg bruker dem. Det er verre med en svett sparringpartner, kan ikke dyppe han i antibac...

Disse kleskodene har ingenting med hygiene å gjøre, dette er bare ny-moralisme. Helt sykt, og noe jeg ikke liker. La folk kle seg (nesten) som de vil når de trener. 

Du om det, jeg setter fremdeles pris på å ikke sitte ''rygg mot rygg'' med den som satt der før meg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare at sånne plagg skriker "se på meg" lang vei, da det ikke er noen annen grunn til å vise hud der. Og jeg er en sånn som gjerne går i singlet eller korte shorts selv, fordi jeg blir varm og jævlig. Den der har jo lange armer, så det er tydeligvis meningen å holde varmen? Da får liksom det lettkledde partiet en annen funksjon enn lufting. 

Synes ellers ikke det er innafor uansett, for i det området er man i kontakt med hver eneste seterygg. Som vanligvis er i en form for skinn, og hud mot skinn gjør det hele bare enda mer svett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker selv kort shorts og singlet, gir F i om apparater blir svett.. er jo bare og tørke etter seg.. og jeg regner med at alle vet at treningsstudio er en bakteriebombe, vasker alltid hendene etter trening , da jeg har jobbet på studio selv, og vet manualer osv aldri blir vasket 😎

Bare å gå lett kled som meg, så lenge man har kropp til det 💪💪😊.

har man et par 6-7 kg for mye hadde jeg droppet det😬

 

god trening 👍💪💪💪

Anonymkode: 321e8...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2019 den 7.52, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er nok kroppsfokus i samfunnet forøvrig og at et treningssenter bør være et sted for alle. Jeg forstår at en god del av de som kommer dit vil være mennesker som liker å vise seg fram, derfor er det bra at treningssentrene har regler for antrekk. 

Å trene i bar mage, med bar overkropp, i sports-bh, liten hotpants osv gjøres primært for å vise seg selv fram, og vil kunne gjøre terskelen for trening enda høyere og vanskeligere for de som ikke har en «fin nok» kropp. 

Så nei, Ts, jeg synes ikke den toppen er innafor. 

Anonymkode: 31c01...5e0

Er ikke vårt ansvar å ta hensyn 

Anonymkode: 321e8...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2019 den 7.04, AnonymBruker skrev:

Altfor sexy. Ender bare opp med at menn stirrer på magen din og vil ha sex med deg. 

Anonymkode: 0a141...6ba

Vi stirre nokk uansett😆, noe må man gjøre i pausene.

Anonymkode: 321e8...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke vårt ansvar å ta hensyn 

Anonymkode: 321e8...1fa

Det er en del av det å være i et samfunn; å prøve å ta hensyn til andre folk. Og de som ikke klarer det, må man bare bestemme over. 

Anonymkode: 31c01...5e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2019 den 17.25, Khloe skrev:

Hvis man plages så mye av hva andre har på seg at man ikke går på treningssenteret, tror jeg man må ta et realt oppgjør med seg selv og sitt eget selvbilde, fremfor å skylde på andre. 

Helt ærlig tror jeg at de som hele tiden må vise fram hvor deilige de er, har større grunn til å jobbe med selvbildet sitt. 

Blir du aldri drittlei av alt utseendefokuset overalt? Kan man ikke få trene og bygge kropp uten bli dytta g-strenger, minitopper og bar overkropp i trynet? 

Da blir trening noe for spesielt interesserte, ikke noe for alle. Og det er jo bare tragisk. 

Anonymkode: 31c01...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en del av det å være i et samfunn; å prøve å ta hensyn til andre folk. Og de som ikke klarer det, må man bare bestemme over. 

Anonymkode: 31c01...5e0

Den tanken er jeg delvis enig med, men så klart skal jenta få lov til å gå med det hun vill, at andre ikke har tilsvarende kropp er ikke hennes problem😊

Anonymkode: 321e8...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig tror jeg at de som hele tiden må vise fram hvor deilige de er, har større grunn til å jobbe med selvbildet sitt. 

Blir du aldri drittlei av alt utseendefokuset overalt? Kan man ikke få trene og bygge kropp uten bli dytta g-strenger, minitopper og bar overkropp i trynet? 

Da blir trening noe for spesielt interesserte, ikke noe for alle. Og det er jo bare tragisk. 

Anonymkode: 31c01...5e0

Er jo ikke mere fokus enn det man legger i det selv😎

Anonymkode: 321e8...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...