Gå til innhold

Mannen sliter med å få reisning. Den er sånn halv slapp.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her var det sannelig incels på rekke og rad..🤨 Eller en, som har lært seg hvordan få ny brukerkode, for å kunne lene seg på majoriteten, slik svake personer gjerne gjør..

Anonymkode: 4f36e...d8a

Du vet at sånne problemer kan skyldes sykdom/helsetilstand? Det er ganske umodent å ikke ta det alvorlig, for ikke å snakke om hjerterått.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Girlygirl9 skrev:

Selvsagt føler gjerne begge seg utilstrekkelige i en sånn situasjon, er ikke noe poeng å gjøre narr av Ts, det er vanlig å lure på eget utseende når mannen ikke får ordentlig reisning 

Det har ekstremt sjelden noen betydning. Om man har «forfalt» veldig kan det selvsagt bety litt, men man vet som oftest selv om man f.eks har gått opp 15 kilo. Og det er jo vektendring som er den vanligste endringen i utseendet. Det er sjelden man er slank og pen, og våkner en dag og er slank og «stygg». Man kan være lei (av et eller annet), eller det kan være et medisinsk problem. Hvis man er lei, er jo det smarteste å få det også på bordet. TS merker vel om mannen er skikkelig kåt eller ikke? Og når man er frisk og skikkelig kåt, betyr utseendet nesten ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cronosgjesten skrev:

Det har ekstremt sjelden noen betydning. Om man har «forfalt» veldig kan det selvsagt bety litt, men man vet som oftest selv om man f.eks har gått opp 15 kilo. Og det er jo vektendring som er den vanligste endringen i utseendet. Det er sjelden man er slank og pen, og våkner en dag og er slank og «stygg». Man kan være lei (av et eller annet), eller det kan være et medisinsk problem. Hvis man er lei, er jo det smarteste å få det også på bordet. TS merker vel om mannen er skikkelig kåt eller ikke? Og når man er frisk og skikkelig kåt, betyr utseendet nesten ingenting. 

Selv om det sikkert er fakta, så betyr ikke det at kvinner ikke føler seg stygge/utilstrekkelig/mindre pen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Oj, her var det mange bitre halvslappe/-stive mannfolk 😮

Anonymkode: bf0e5...1e4

Har det blitt så utenkelig at det finnes empatiske mennesker, at dette er den første, og mest naturlige sannheten man hopper til?

Anonymkode: abeba...cf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Selv om det sikkert er fakta, så betyr ikke det at kvinner ikke føler seg stygge/utilstrekkelig/mindre pen. 

Ser den, man leter kanskje etter feil hos seg selv først, om man er et empatisk menneske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Ser den, man leter kanskje etter feil hos seg selv først, om man er et empatisk menneske..

For å dra den langt, så er det jo mange ofre for voldtekt som føler så sterk skyld at de ikke anmelder, selv om det er lett å se at de ikke har skyld, for oss som står utenfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann er litt sånn som din og det bunner nok i prestasjonsangst. Tror det blir litt vanskeligere for han når vi skal ha samleie - for da er jo på en måte hans ereksjon avgjørende for min nytelse. Han tenker/henger seg opp i det også vipps blir penis slapp.

Blir han stiv ellers? Ved forspill/oralsex og andre settinger? Er han i god form? Fysisk og psykisk? Har han alltid vært sånn?

Jeg forstår bekymringene dine derimot. Jeg også er til tider super-bekymra  for om det er jeg som er for vid. Som kvinne er det ikke bare å dra fram målebåndet for deretter å google om vagina-størrelsen vår er gjennomsnittlig eller ikke.

Vanskelig tema å ta opp da. Husker jeg spurte min mann "hva kan jeg gjøre for å gjøre deg kjempe-tent. Jeg vil gjøre deg kjempekåt, gi deg en skikkelig hard ereksjon" (+ mye annet dirty-talk som blir litt for kleint å sitere på KG - men som passet seg der og da. 😛 ) Det var da han nevnte det med prestasjonsangst. At penis kan bli slapp selv om han er kjempekåt. At for mye forspill også er med på at han etterhvert blir "mykere". (Sier seg selv. Finnes jo en grense for hvor lenge en mann klarer å opprettholde en ereksjon). Så slik fikk vi i gang en samtale, uten at det ble alt for sårt. Jeg tror det er viktig å være litt forsiktig når man snakker om dette, spesielt dersom det bunner i prestasjonsangst. Ikke vær bebreidende, ikke klag, ikke få det til å handle om deg, ikke vær for alvorlig. Vær i stedet litt "chill", forståelsesfull. La han vite at du elsker å ligge med han, til tross for hva problemet måtte være.

Anonymkode: 0a1f8...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neste gang det skjer så ser du surt på han, rett inn i øynene, og spør han, irritert, "hva er i veien, er du ikke glad i meg mer?!". Det gjør sikkert susen. Da blir han sikkert kjempestiv neste gang dere har sex.

Stakkars deg som må gjennom dette! Stakkars stakkars deg!

Anonymkode: cb8a2...3ac

Nå må du gi deg...Det kan være psykisk og.

Anonymkode: a7651...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Akhenaton skrev:

Det er det nok, men tipper det er rimelig kjipt for mannen også... 

Det er nok ikke det.

Anonymkode: 93293...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her var det sannelig incels på rekke og rad..🤨 Eller en, som har lært seg hvordan få ny brukerkode, for å kunne lene seg på majoriteten, slik svake personer gjerne gjør..

Anonymkode: 4f36e...d8a

Eller at hun kanskje heller må slutte å være usikker på seg selv, og syns mere synd i henne. Det er faktigst enda værre for han spør du meg, hvis man ser det fra et objektivt ståsted. Mange menn opplever perioder i livet med disse problemene. Kan være hjerte/kar sykdommer, dårlig livsstil/kosthold, stress, angst, depresjon osv. Be han kontakte en lege.

Anonymkode: 1da48...057

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...