Gå til innhold

Ønsker å ta Full sleevetatovering. Greit å ta det i en runde eller bør jeg starte med halv sleeve


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjør det vondt? Har ingen tatoveringer fra før. 

Anonymkode: 286f3...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikker på at du skal det? Denne trenden begynner å bli ganske harry

Anonymkode: 95ce1...d5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt en tatovering før? Ja, det er vondt. Du får ikke tatt hele på en dag, det er flere titalls timer med tatovering når en hel arm skal dekkes. 

Som d5c sier, denne trenden begynner å bli ganske harry... Ville tenkt meg godt om et par ganger og kanskje fylt 25 år først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er faktisk skikkelig stygt. Helt ut 

Anonymkode: 262ca...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, apropos skikkelig stygt og harry - jeg håper folk som ikke har kroppen og beina til det, slutter å gå med skinnyjeans eller treningstights. 

Anonymkode: b6e50...741

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solkremen

Det får du ikke tatt på en dag. Spørs jo hvor detaljert du skal ha den, men det tar lang tid, og det blir vondt. Artisten vil nok også ha avbrekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, ikke vondt i det heeeele tatt å ta tatovering. Kjennes ut som man blir kosa på. 

Anonymkode: ea4ed...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt søtt med naiviteten din ❤️ En sleeve på en session liksom

Anonymkode: ce8e4...b2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å ta en hel sleeve på én session. :fnise: Samboer har en halv sleeve nå og skal bygge videre til en full sleeve. Den siste han tok i halv sleeven sin, tok en full dag hos tatovøren. Han hadde først en time et par måneder i forveien hvor tatovøren begynte å tegne så alt var klart. På tatoveringsdagen kom han da studioet åpnet og dro hjem da studioet stengte. Tatovøren var også usikker på om han rakk hele motivet, noe han ikke gjorde, så han skal tilbake og ta ferdig det aller siste (litt mønster i et lite parti som har grunnfargen fra før).

Å tatovere seg er slitsomt. Ikke bare for deg, men også for tatovøren. Etter 3 timer i stolen er jeg helt skutt, og en sleeve tar betydelig lengre tid enn 3 timer. Tatovøren må også ha pauser, spise mat og gå på do. Og selvfølgelig gjør det vondt! Du får en nål som konstant rasper opp huden din samtidig som den dytter blekk inn i de blødende sårene som den lager. Noen steder gjør ekstra vondt, spesielt rundt albuen (siden det er lite isolering mellom hud og knokkel, og huden er tynn). Å tatovere på selve albuen føles som å få konstant kjerringstøt.

Tatover sleeven din i bruddstykker. Start med et lite motiv på et behagelig sted på armen (håndledd eller underarm er ikke så ille) hvis det er din første tatovering, så finner du ut om du orker å ta en full eller ikke. Jeg kjenner en tatovør som nekter å starte med et stort prosjekt på kunder som aldri har tatt tatovering før, for han vet at mange av dem kommer til å ende opp med å avbryte underveis.

Anonymkode: 61dd5...8bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...