Gå til innhold

Lukke øynene


Rivaldo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Rivaldo skrev:

Noen her som fantaserer om å bli sett på mens man onanerer? Eller som fantaserer om å onanere sammen med noen andre? Ikke på cam, men IRL...

Min favorittfantasi om dagen...😊

Dette er en vanlig fantasi for menn, men kvinner vil ikke se på sånn så om du ikke tenner på menn (for dem florerer det av som vil se på) så er det meget sanssynlig at du aldri vil få oppfyllt denne fantasien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å ta deg en tur innom Omegle, der finnes kjønnsorgan i alle farger og varianter🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Rivaldo skrev:

Noen her som fantaserer om å bli sett på mens man onanerer? Eller som fantaserer om å onanere sammen med noen andre? Ikke på cam, men IRL...

Min favorittfantasi om dagen...😊

Det gjør vi ofte :) Mye mer spennende å se på han runke mens jeg gjør det :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Det gjør vi ofte :) Mye mer spennende å se på han runke mens jeg gjør det :)

Digg da...i fullt lys også eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør det ofte også...som én del av masse kosesaker når vi har sex...jeg leker med henne, hun med meg, hun bruker vibrator mens jeg står på kne og runker, og derfra tar det av....

Anonymkode: 84cec...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Rivaldo skrev:

Digg da...i fullt lys også eller? 

Er det noen som slår av lyset når de har sex?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om at min tidligere knullevenn står utenfor huset å ser inn vinduet at jeg fingrer i stuen,og at jeg kommer av at han ser på mens jeg leker. Vi har nylig tatt opp kontakten igjen så kanskje det skjer en gang :P

Anonymkode: d9e4b...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Er det noen som slår av lyset når de har sex?

Ja mange pga dårlig selvtillit

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2019 den 20.16, Rivaldo skrev:

Digg da...i fullt lys også eller? 

Ja selvsagt, må jo se han 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er en ekshibitionist så tenner jeg veldig på og vise meg frem. Litt sært synes jeg og gjøre det foran kona da, hun onanerer sjelden foran meg men spennende når hun gjør det da.

Anonymkode: 005b0...9b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho venninna mi som jeg delte leilighet sammen med, likte godt mutual masturbation, altså ikke sex, bare onanere hverandre... Fantastisk pirrende og absolutt å anbefale for alle. Ble litt fast gjøremål på søndager dette, når ikke noen av oss hadde fått pult den helga😘❤️

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.8.2019 den 19.38, Hr. Aktiv skrev:

Dette er en vanlig fantasi for menn, men kvinner vil ikke se på sånn så om du ikke tenner på menn (for dem florerer det av som vil se på) så er det meget sanssynlig at du aldri vil få oppfyllt denne fantasien.

Det finnes flere kvinner enn du tror som liker å se på, men det er ikke alltid noe de snakker om til andre. For det andre dreier mye av kvinners misnøye rundt "menn som viser seg frem" om at en del menn gjør det uten oppfordring eller foranledning. Sagt med andre ord, du vil neppe bli populær hvis du bare tar "den" frem uten videre, men når man først har etablert en relasjon, så hender det oftere at kvinner har lyst til å se. 

Anonymkode: 6a2c7...54d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er kåt så elsker jeg å bli sett. På sommeren går jeg på nudiststrender og berører meg forsiktig på puppene og klitten . Mannen pleier å smøre meg med solkrem eller olje da tar han meg litt ekstra og massere både klitten og brystvøtter . Da blir jeg som regel kåt og ber han at vi går i skogen eller gjemme oss bak steiner og knuller. 

Anonymkode: 9ae98...c9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg er kåt så elsker jeg å bli sett. På sommeren går jeg på nudiststrender og berører meg forsiktig på puppene og klitten . Mannen pleier å smøre meg med solkrem eller olje da tar han meg litt ekstra og massere både klitten og brystvøtter . Da blir jeg som regel kåt og ber han at vi går i skogen eller gjemme oss bak steiner og knuller. 

Anonymkode: 9ae98...c9d

I tillegg etter vi har pult og han kommer inni meg gå vi tilbake til håndklærne våre og som regel liker jeg å spre litt beina ekstra så at sæd renner ut og alle kan se at jeg er ny pult . Da tar mannen hånda sin og masere rundt vagina rester godt inn. Det gjør meg ekstra kåt og siden det er bare han som er kommet og ikke jeg blir det en runde til med knull i bilen slik at jeg får også orgasme. Håper alltid at noen kan se på oss og runker ... deilig 

Anonymkode: 9ae98...c9d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.8.2019 den 15.08, AnonymBruker skrev:

Det finnes flere kvinner enn du tror som liker å se på, men det er ikke alltid noe de snakker om til andre. For det andre dreier mye av kvinners misnøye rundt "menn som viser seg frem" om at en del menn gjør det uten oppfordring eller foranledning. Sagt med andre ord, du vil neppe bli populær hvis du bare tar "den" frem uten videre, men når man først har etablert en relasjon, så hender det oftere at kvinner har lyst til å se. 

Anonymkode: 6a2c7...54d

Jeg synes det er spennende å tenke på eller se på menn som onanerer, men ikke når de direkte viser seg fram som blottere. 

Anonymkode: 1393b...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Har ikke helt den fantasien ts tenker på, men når jeg ser ei fin jente kan jeg godt leke litt med tanken på å se henne for meg når hun er på badet eller i sengen og onanerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå og onanere når en dame ser på er helt vilt deilig. Bygenner å bli en stund siden sist jeg fikk lov å gjøre dette. Nå må jeg finne et mørkt sted med usikt til en opplyst  plass der det ferdes folk gangvei eller lignende. Der kan jeg stå å onanere ,å sprute til damene som går forbi uten å bli sett vanvittig deilig.

Endret av Høyeheler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
På 18.8.2019 den 15.44, AnonymBruker skrev:

Når jeg er kåt så elsker jeg å bli sett. På sommeren går jeg på nudiststrender og berører meg forsiktig på puppene og klitten . Mannen pleier å smøre meg med solkrem eller olje da tar han meg litt ekstra og massere både klitten og brystvøtter . Da blir jeg som regel kåt og ber han at vi går i skogen eller gjemme oss bak steiner og knuller. 

Anonymkode: 9ae98...c9d

Det høres helt fantastisk ut. Skulle ønske dama kunne gjøre sånt. 😋

Ville du ha involvert noen fler om dere blir overrasket av noen? 

Anonymkode: 9d6fb...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...