Gå til innhold

Den nye trenden ‘3 mnd uten å dusje’


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter å lurer på hvorfor tråden fremdeles lever, gjør den det selv om TS blir sparket fra forumet?

Anonymkode: 4e7e1...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gikk en måned uten pågrunn av KRAFTIG depressjon, lå bare i senga

Anonymkode: 6b68f...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha. Belgvekster står på øverste liste mot dagens sykdom eller vestens sykdom. Betennelse. Betennelse overalt. Allergier,leddgikt, kreft alt er betennelse. Les om forskning rundt karelen i Finland. Kalde krigen,vestlige sykdommer etc. Alt starter i tarmen. Takk meg senere😉

Anonymkode: a283c...0b6

Herregud du er høy på deg selv! Har kostholdet ditt gått deg til hodet eller er du ufyselig av natur?

Anonymkode: 4b135...71a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må da dusje!! Hva med korte dusjer i kaldere temperatur, og med såpe uten silikoner? Hvis man ønsker å være mer miljøvennlig altså.. Vårservietter som mange foreslår tviler jeg på at er mer miljøvennlig. Kaldt norsk vann er vel ikke miljøfiendlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har faktisk noe i seg. Jeg er verken veganer eller vegetarianer men en av norges sterkeste kvinner slet med sterke smerter i ledd. Hun kuttet ut kjøtt og store deler av smertene forsvant. Leste nettopp et intervju med henne. Hun deltar fremdeles i styrkeløftkonkurranser og har ingen problemer med tunge luft selv om hun har kuttet ut kjøtt. 

Anonymkode: e32e0...7d3

Jeg sluttet med Donald duck-blad og ble frisk på to uker!!! 

Anonymkode: 82ff2...435

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha. Belgvekster står på øverste liste mot dagens sykdom eller vestens sykdom. Betennelse. Betennelse overalt. Allergier,leddgikt, kreft alt er betennelse. Les om forskning rundt karelen i Finland. Kalde krigen,vestlige sykdommer etc. Alt starter i tarmen. Takk meg senere😉

Anonymkode: a283c...0b6

Nobelprisen i medisin vente på deg! Gratulerer! 🏆🥇

Anonymkode: 82ff2...435

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal visst spare miljøet for milliarder av utslipp av silikoner etc. Er på min 1 ste mnd,vasker meg med våtservietter. Har aldri sett bedre ut😃

Anonymkode: 00ed1...4d6

Hæ? Spare miljøet og så vasker du dg med servietter? Hvorfor ikke dusje i kaldt vann? Det er varmt vann som ødelegger huden. Sillikoner?????? Bruk aåpe uten det da!

Anonymkode: 737b5...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha,du er fucked! Tror på legemiddelindustrien. Leger tror ikke på industrien. Get your fact straith

Anonymkode: a283c...0b6

Det er for jævlig.... Her tar jeg to piller daglig som er grundig forsket på og er  vitenskaplig begrunnet at virker. Fungerer uendelig mye bedre enn alle mulig kostholdsråd! Helt fantastisk. Vitenskap 🤘❤️

Anonymkode: 82ff2...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som følger trenden kommer til å få lus... 

Anonymkode: b8917...6df

Lus har da ingenting med (u)renslighet å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser bare grønt gress, bæsjer i blomsterbedet og dusjer kun når det regner. Så her har du meg. :)

Så på den måten redder jeg både klima og planeten: Spiser sunt, gjødsler blomstene og forurenser ingen med såpe eller andre ekle miljødrepende midler. 

Det skulle bare mangle. :danser:

Anonymkode: f7eeb...47b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Dette har faktisk noe i seg. Jeg er verken veganer eller vegetarianer men en av norges sterkeste kvinner slet med sterke smerter i ledd. Hun kuttet ut kjøtt og store deler av smertene forsvant. Leste nettopp et intervju med henne. Hun deltar fremdeles i styrkeløftkonkurranser og har ingen problemer med tunge luft selv om hun har kuttet ut kjøtt. 

Anonymkode: e32e0...7d3

Jepp, samme med en venninne av meg. Kuttet ut animalsk, samt gluten, tilsetningsstoffer, mais og soya og har ikke leddgikt lenger. Egg er faktisk super-inflammatorisk men ingen vet det.

Og denne tråden er en TROLLEtråd, det finnes ingen slik ikke-dusje-på-tre-måneder-trend :hoho:

Anonymkode: 2fcdd...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. Det er altså miljøvennlig med alvorlige depresjoner? For du skjønner, det blir lite dusj eller bruk av hygieneprodulter når jeg er på mitt sykeste.  

"Save the earth - stay depressed"

Anonymkode: ddf8e...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vasker ikke håret heller på de tre månd?

Bare klut og vann på kroppen?

Høres interessant ut. 

Anonymkode: 3e82f...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...