Gå til innhold

Menn, kan litt usikkerhet ødelegge din respekt for henne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 hours ago, Blårose8 said:

For det første, ro deg ned.  Og «avslører mye om deg selv», hæ? 

For det andre, du vrir og vender på alt jeg har sagt. Jeg har aldri anklaget Ts for ikke å vite sin egen verdi, og hvis du leser mitt tidligere innlegg her oppe skriver jeg nettopp at jeg beklager om jeg fremsto slik. Så ikke legg ord i munnen på meg. 

Hun spør rett ut om man må fake selvtillit, og jeg svarer at ja, om ikke du føler du har det så faker du det. Det er absolutt ingenting gale med å fake selvtillit, og jo mer hun gjør det, jo mer kommer det til å sette seg i henne slik at kanskje selvtilliten bygges opp! Fake it till you make it. Hva vil du hun heller skal gjøre da? Utstråle lav selvtillit og usikkerhet? For det funker bedre? 

Og ja, jeg står for at om en dame (eller en mann for den saks skyld), fremstår som usikker på seg selv, søker bekreftelse, snakker seg selv ned, og ikke holder tilbake på hvor interessert han/hun er, helt i begynnelsen av en datingfase, så synker verdien i den andre partens øyne. Spesielt gjelder dette menn, som fra naturens side liker å jakte. 

Og jo, man snakker seg selv ned når man kaller seg selv keitete og usikker. Og som jeg ser resten av samtalen gikk ut på at hun blandt annet beklaget til han og mente ikke å virke for pågående. Alt dette er turn off i min bok. Hun skal ikke unnskylde seg selv for å spørre hvor han står og være redd for å virke for pågående. Da synker interessen hos motparten. Du kan være så uenig du bare vil, men dette er MIN mening. Og jeg sier det i beste mening, for jeg ønsker oppriktig å hjelpe Ts og eventuelle andre som måtte ha nytte av det. Ikke for å være slem og direkte. 

Ja, å skrive at jeg var redd for å være pågående var helt høl i hodet, skjønner ikke hva jeg tenkte med 🤯 jeg testet ut med en fyr i stad, og skrev mye rart og litt lignende ting for å se hvordan han reagerte, han var fortsatt positiv. Så synd at akkurat han jeg vil ha valgte å blokkere. 

Anonymkode: a9dd3...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men i alle dager for noen svar 😱 Du skrev at du er litt keitete og usikker, men liker han osv 😘 Så blokkerer fyren deg ??! Det høres veldig merkelig ut. 

Hva er det med dette spillet ? Takler ikke vedkommende at man er seg selv så er deg ikke håp.

Anonymkode: 18111...8d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Men i alle dager for noen svar 😱 Du skrev at du er litt keitete og usikker, men liker han osv 😘 Så blokkerer fyren deg ??! Det høres veldig merkelig ut. 

Hva er det med dette spillet ? Takler ikke vedkommende at man er seg selv så er deg ikke håp.

Anonymkode: 18111...8d5

Takk, på side 3 skrev jeg hele samtalen vi hadde og når han blokkerte. Prøver å ikke obsesse over dette, men er vanskelig. 

Anonymkode: a9dd3...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, på side 3 skrev jeg hele samtalen vi hadde og når han blokkerte. Prøver å ikke obsesse over dette, men er vanskelig. 

Anonymkode: a9dd3...2f1

Kjære deg, det var da en helt fin melding, merkelig at han blokkerte. Du får vente å se litt, eller helst glemme hele fyren å gå videre, men det er sikkert ikke så enkelt siden du har følelser. Klem 

Anonymkode: 18111...8d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjære deg, det var da en helt fin melding, merkelig at han blokkerte. Du får vente å se litt, eller helst glemme hele fyren å gå videre, men det er sikkert ikke så enkelt siden du har følelser. Klem 

Anonymkode: 18111...8d5

Takk for at du leste. Hver gang jeg tror jeg har fått tankene over på noe annet, tar jeg meg selv i å tenke på han igjen og dagdrømme om at han skriver så jeg kan få fikset opp 🙄

Anonymkode: a9dd3...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du leste. Hver gang jeg tror jeg har fått tankene over på noe annet, tar jeg meg selv i å tenke på han igjen og dagdrømme om at han skriver så jeg kan få fikset opp 🙄

Anonymkode: a9dd3...2f1

Vi er flere.  Utrolig kjipt. De jeg ikke er interessert i , er det i meg - og motsatt. 

Men her er det han som er feig, du har ingenting å rette opp i. 

Anonymkode: 18111...8d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi er flere.  Utrolig kjipt. De jeg ikke er interessert i , er det i meg - og motsatt. 

Men her er det han som er feig, du har ingenting å rette opp i. 

Anonymkode: 18111...8d5

Ja, det er kjipt, føler med deg 😔 takk!

Anonymkode: a9dd3...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
On 8/14/2019 at 11:08 AM, AnonymBruker said:

Jeg er helt normalt selvsikker, men blir nervøs og stresset når jeg liker noen og jeg ikke vet hvor de står. Daten min som jeg er forelsket i, har vært helt på knærne etter meg, frem til jeg forklarte at jeg er litt keitete og usikker, og lurte på hvor han står. Skrev også at han er utrolig fin, med et kyssesmiley. Da ghostet han meg, og blokkerte meg på FB. Voksen mann... Jeg kunne godtatt en meld at beklager, jeg mistet interessen for deg når du skrev dette, men var vondt og ekkelt at han bare blokkerte meg. 

Bør man bare fake at man er kald og verdens mest selvsikre? For det ligger ikke i min natur og frister ikke. 

Anonymkode: a9dd3...2f1

Det er normalt å være litt nervøs, og usikker når man ikke har snakket om hva man egentlig vil med relasjonen. Det at han stakk når du spurte han hvor han sto får meg til å tenke at han enten ikke var interessert i deg, eller så var han bare ikke giret på å få seg en kjæreste. 

Du trenger ikke å fake at du er kald og selvsikker. Du må møte på en mann som ønsker det samme som deg.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Minesveiper said:

Det er normalt å være litt nervøs, og usikker når man ikke har snakket om hva man egentlig vil med relasjonen. Det at han stakk når du spurte han hvor han sto får meg til å tenke at han enten ikke var interessert i deg, eller så var han bare ikke giret på å få seg en kjæreste. 

Du trenger ikke å fake at du er kald og selvsikker. Du må møte på en mann som ønsker det samme som deg.

Ja, var bare rart at han skrev han vil være mer enn venner med meg, bare sekunder før han blokkerte, da jeg spurte om han bare vil være venner. Jeg sitter litt med en følelse av at han har blitt fornærmet på noe vis, i kombinasjon med at han tenkte jeg var litt småsprø. 

Anonymkode: a9dd3...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, var bare rart at han skrev han vil være mer enn venner med meg, bare sekunder før han blokkerte, da jeg spurte om han bare vil være venner. Jeg sitter litt med en følelse av at han har blitt fornærmet på noe vis, i kombinasjon med at han tenkte jeg var litt småsprø. 

Anonymkode: a9dd3...2f1

Fyren er en dust. Hvis han ikke ønsket å gå inn i et forhold burde han bare sagt det, ikke ghostet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi er flere.  Utrolig kjipt. De jeg ikke er interessert i , er det i meg - og motsatt.

Dessverre er det ofte sånn, ja. Been there, done that... Ofte handler det om utrygg tilknytning til omsorgspersoner som barn. De utilgjengelige/kalde er «trygge», mens de som uttrykker at de vil ha oss, vekker forakt (egentlig redsel, som dekker over sårene i ens dype psyke). 

Mine 2 cents, hentet fra et psykodynamisk perspektiv. 

Du Ts, virker trygg i det store bildet, og det er kanskje derfor ekstra vanskelig å forstå at det ble sånn. Finn deg en som er trygg på seg selv til å ta i mot deg og verdsette deg med åpent hjerte og armer. 

Anonymkode: ef539...d42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det handler om at du uttrykte at du var usikker men at du ville vite hvor han stod. Altså ta forholdet til ett nytt nivå. Kanskje mer på dine premisser også. Det var han absolutt ikke interessert i tydeligvis. Forstår det er kiipt og at du ønsker svar men tenk på det at han blokkerte deg som svar nok. Du skal være glad du er kvitt ham. 

Anonymkode: 784bc...722

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å være helt kald for det er da de kommer løpende på et bånd.

Viser du interesse vil de ikke ha deg, men viser du lite interesse vil de heller ikke ja deg.

Menn blir aldri fornøyd. 

Anonymkode: 78457...e21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.8.2019 den 11.08, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt normalt selvsikker, men blir nervøs og stresset når jeg liker noen og jeg ikke vet hvor de står. Daten min som jeg er forelsket i, har vært helt på knærne etter meg, frem til jeg forklarte at jeg er litt keitete og usikker, og lurte på hvor han står. Skrev også at han er utrolig fin, med et kyssesmiley. Da ghostet han meg, og blokkerte meg på FB. Voksen mann... Jeg kunne godtatt en meld at beklager, jeg mistet interessen for deg når du skrev dette, men var vondt og ekkelt at han bare blokkerte meg. 

Bør man bare fake at man er kald og verdens mest selvsikre? For det ligger ikke i min natur og frister ikke. 

Anonymkode: a9dd3...2f1

Det er jo han det var noe feil med her, ikke deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2019 den 11.08, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt normalt selvsikker, men blir nervøs og stresset når jeg liker noen og jeg ikke vet hvor de står. Daten min som jeg er forelsket i, har vært helt på knærne etter meg, frem til jeg forklarte at jeg er litt keitete og usikker, og lurte på hvor han står. Skrev også at han er utrolig fin, med et kyssesmiley. Da ghostet han meg, og blokkerte meg på FB. Voksen mann... Jeg kunne godtatt en meld at beklager, jeg mistet interessen for deg når du skrev dette, men var vondt og ekkelt at han bare blokkerte meg. 

Bør man bare fake at man er kald og verdens mest selvsikre? For det ligger ikke i min natur og frister ikke. 

Nei, det skal du bare ikke gjøre. For de fleste er faktisk akkurat det litt usikre i et møte med et helt annet menneske. Det er faktisk veldig sunt noe. Om ikke ville jeg kanskje reagert på akkurat det, fordi det er menneskelig å være usikker sammen med et helt vilt fremmed menneske til en viss grad. At noen er usikker i treffet med meg? Det godtar jeg på alle måter og jeg forstår det. Det er da jeg skal vise frem hva jeg er, så vil den usikkerheten over tid forsvinne. Respekterer det og godtar det uten innsigelser :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Duftavsommerregn said:

Nei, det skal du bare ikke gjøre. For de fleste er faktisk akkurat det litt usikre i et møte med et helt annet menneske. Det er faktisk veldig sunt noe. Om ikke ville jeg kanskje reagert på akkurat det, fordi det er menneskelig å være usikker sammen med et helt vilt fremmed menneske til en viss grad. At noen er usikker i treffet med meg? Det godtar jeg på alle måter og jeg forstår det. Det er da jeg skal vise frem hva jeg er, så vil den usikkerheten over tid forsvinne. Respekterer det og godtar det uten innsigelser :) 

Du høres fin ut. Hadde kanskje håpet han skulle tenke som deg, og latt meg forklare hva jeg mente før han blokkerte meg. Nei huff, håper jeg slutter å være lei meg for dette snart. 

18 hours ago, AnonymBruker said:

Tror ikke det handler om at du uttrykte at du var usikker men at du ville vite hvor han stod. Altså ta forholdet til ett nytt nivå. Kanskje mer på dine premisser også. Det var han absolutt ikke interessert i tydeligvis. Forstår det er kiipt og at du ønsker svar men tenk på det at han blokkerte deg som svar nok. Du skal være glad du er kvitt ham. 

Anonymkode: 784bc...722

Kan godt hende, og da var det rart han ikke bare tok sjansen til å være ærlig når jeg spurte om han bare ville være venner, istedet for å skrive som han gjorde at ‘nei, jeg vil være noe mer enn venner’, og så blokke, så jeg sitter igjen med forvirring og disse drittfølelsene at jeg har driti meg ut. 

Anonymkode: a9dd3...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...