Gå til innhold

Svigermor har ikke bidratt med noe.... Skuffet!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mitt første barn fikk sin første gave fra svigermor til 3-årsdagen sin. Din er ikke sent ute enda! ;)

Anonymkode: 99c60...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye 🤗

Svigermor er ikke ditt problem, det er din samboers mor, så det er hans problem. Du har friheten til å drite i dama. Støtt heller samboer OM han trenger det.

Hvis hun bryter reglene deres om å legge ut bilder av jenta, så får hun ikke ta flere bilder av henne, enkelt og greit. 

Anonymkode: b96b9...145

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter sånn som du oppfører deg her på KG, så må du være en håndfull i den virkelige verden.. Kanskje svigermoren din er møkklei deg, og den hysteriske utstrålingen din? Vet at jeg hadde tatt milevis avstand fra en sånn type som deg...

Anonymkode: 82fc8...6fd

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det de aller fleste mødre ønsker seg når de får barn, er slektninger som vil sitte barnevakt, ikke økonomiske bidrag. Så du får jo egentlig en flott gave der (selv om du ikke ønsker å ta den imot).

Anonymkode: 99c60...32e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bla bla bla bla bla

Anonymkode: afea3...891

Jeg tror ærlig talt at det er du som har ganske store utfordringer i livet. Du og din mann har valgt å få barn, det er deres ansvar - ene og alene. Alt annet er bare en bonus. Du har ingen rett til å kreve noe av dine egne foreldre, eller svigerforeldre. De stiller opp når de ønsker det, ikke fordi du krever det. 

Synes du burde oppsøke profesjonell hjelp slik som du oppfører deg, og jeg synes oppriktig talt synd på barnet med den oppførselen din.

Dette er ikke normal oppførsel. 

Anonymkode: d8721...f93

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan moderator eller en eller annen hver så snill å bannlyse denne brukeren fra kg. Nå må du gi deg TS! 

Dette blir siste gang jeg svarer denne brukeren. Å kan alle vær så snill å slutte å mate brukeren med svar? Hun spørr om det eksakt samme annenhver dag i ny tråd. Om vi lar være å svare så forsvinner nok trådene og Ts med tiden. 

Takk for meg. Får satse på flere gjør det samme.

Anonymkode: 3f31e...174

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange tråder skal du starte om dette?

Anonymkode: 82917...2a3

Samme skiten gang etter gang, men det skrives litt om. Begynner faktisk lure veldig på ts. Det er ikke noe som henger sammen . Tror hun må slite veldig 

Anonymkode: 4c89a...a17

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jenta kom til verden for 2 uker siden, og hun har ikke vært interessert👍 

Er det rart jeg er skuffet? 

Jeg misliker henne bare mer å

mer..

Anonymkode: afea3...891

Hun misliker kanskje deg også

Nå må du slutte å syte om denne svigermors di.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jenta kom til verden for 2 uker siden, og hun har ikke vært interessert👍 

Er det rart jeg er skuffet? 

Jeg misliker henne bare mer å

mer..

Anonymkode: afea3...891

men du skriver jo dette Første barnebarnet på begge sidene, og svigermor forventer å sitte masse barnevakt. Er ikke det å vise interesse?? 

Anonymkode: 3d2e8...97d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta, du var like skuffet over at foreldrene dine ikke hadde bidratt for noen uker tilbake. Ser du nå hvor bortkastet det var å bruke tid på det?

Det samme gjelder for svigermor, men, og det tror jeg du glemmer. All den tid du bruker.på å forbanne svigermor, kan jeg garantere a hun merker det. Og i motsetning til dine egne foreldre er det langt fra sikkert at svigermor har samme tolmodighet eller vilje og evne til å holde ut med humørsyke din. For uansett hvordan du vrir og vender på det er din oppførsel ditt ansvar, og du virker ikke å ha særlig selvinnsikt.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Første barnebarnet og hun er den eneste som ikke har bidratt med noe verken før, eller etter graviditet. Hun har ikke vært engasjert, interessert, eller noe. (Hun drikker en del) Barnet har ikke fått så mye som en body eller en bamse! Hun er gjerrig, og bruker alle penger på utseendet og seg SELV! Liker henne ikke fra før, men det virker som hun «straffer meg» med å ikke gi barnet noe som helst. Har spurt henne tidligere om hun var interessert i å hjelpe oss men ble hatet i ettertid og utestengt osv. Hun har visst prøvd å få samboer til å gå ifra meg, men samboer har gjennomskuet hennes sykelige sjalusi og bitterhet og derfor endelig tatt litt avstand fra heksa.

Hun kan strikke men har ikke orker å strikke et par sokker til barnet en gang:( Beklager, men jeg er skuffet over henne. Hun har virkelig ingen interesse av å gi, kjøpe noe fint, eller skjemme barnebarnet sitt litt bort. Synes det er veldig smålig og merkelig av henne..  Hun har god råd, da hun har fått leilighet av foreldrene sine så all gjeld er nedbetalt så skjønner ikke hva som er problemet! Vi er nyetablert med hus, oppussing, og huslån opp til ørene! Økonomien har vært veldig tøff og dette har hm visst om.

Mine foreldre har heller ikke gitt mye, men de har i det minste spandert en stelleveske til meg som jeg ønsket meg, og det hjalp mye. Jeg ble overlykkelig over dette, og har takket de sikkert 100 ganger for dette😁 Jeg følte meg så sett å satt pris på etterpå, og jeg ble veldig veldig glad❤️ 

Første barnebarnet på begge sidene, og svigermor forventer å sitte masse barnevakt etter å ikke ha engasjert seg et sekund i graviditeten eller tiden etter. Nå er hun veldig opptatt av å late som, da spesielt på sosiale medier. Ønsker å nekte henne å legge ut bilder av jenta på Facebook da jeg og samboer ikke ønsker å dele bilder av barnet vårt til alle.  Men vet ikke hvordan vi skal ta det opp med henne! Hun skal vite at vi setter reglene , og ikke henne! 

Beklager, men misliker henne veldig sterkt! Ønsker minst mulig kontakt med henne. Flere i familien har reagert på henne.. 

Anonymkode: afea3...891

Hvordan kan en så håpløs svigermor klare å oppdra og å forme en mann du i dag bygger og bor og har fått barn med? 

Svigerdøtre av dette kaliberet er det bare trist å oppleve å få inn i enhver familie. Svigermor må da være drømmedama i forhold til ei svigerdatter som henger ut svigermor på det groveste på nettet? 

Ville du skrevet dette innlegget under fullt navn på facebookveggen til svigermor? Og applauderer din mann at du henger hans mamma og deres barns bestemor ut på nett på denne måten? Ja, jeg forutsetter da at svigermor finnes i virkelighetens verden utenfor denne tråden? 

Anonymkode: 7c0d2...d65

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Første barnebarnet og hun er den eneste som ikke har bidratt med noe verken før, eller etter graviditet. Hun har ikke vært engasjert, interessert, eller noe. (Hun drikker en del) Barnet har ikke fått så mye som en body eller en bamse! Hun er gjerrig, og bruker alle penger på utseendet og seg SELV! Liker henne ikke fra før, men det virker som hun «straffer meg» med å ikke gi barnet noe som helst. Har spurt henne tidligere om hun var interessert i å hjelpe oss men ble hatet i ettertid og utestengt osv. Hun har visst prøvd å få samboer til å gå ifra meg, men samboer har gjennomskuet hennes sykelige sjalusi og bitterhet og derfor endelig tatt litt avstand fra heksa.

Hun kan strikke men har ikke orker å strikke et par sokker til barnet en gang:( Beklager, men jeg er skuffet over henne. Hun har virkelig ingen interesse av å gi, kjøpe noe fint, eller skjemme barnebarnet sitt litt bort. Synes det er veldig smålig og merkelig av henne..  Hun har god råd, da hun har fått leilighet av foreldrene sine så all gjeld er nedbetalt så skjønner ikke hva som er problemet! Vi er nyetablert med hus, oppussing, og huslån opp til ørene! Økonomien har vært veldig tøff og dette har hm visst om.

Beklager, men misliker henne veldig sterkt! Ønsker minst mulig kontakt med henne. Flere i familien har reagert på henne.. 

Anonymkode: afea3...891

Dette er den fremtidige bestemoren til barnet ditt. Du sier hun er bitter men du virker veldig bitter selv. Du snakker om å skjemme bort barnebarnet, men babyen er søren meg 3 uker gammel! Hallo! Og hvorfor ikke nyte babytiden istedetfor å henge seg opp i svigermor? Hva med svigerfar da, eller er det ingen svigerfar i bildet? 

At økonomien er tøff har dere vel valgt selv ved å kjøpe hus. Leilighet som er billigere kunne dere kjøpt istedet. Du virker som en utrolig dramatisk person. Om jeg får barn forventer jeg ikke verken økonomisk hjelp eller at alle skal være så engasjert i barnet. Det er alltid hyggelig med nystrikkede plagg, men de er heller en bonus enn noe man kan forvente. Nyt babytiden, du bruker for mye energi på dette. 

Anonymkode: 3d2e8...97d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun straffer deg ved å ikke kjøpe noe til barnet? Det virker nå litt vel søkt. Tror ikke hun er så vanskelig som du sjal ha det til jeg ts.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermoren din er alkoholiker. Altså hva kan du egentlig forvente? En alkoholiker tenker kun på seg selv. 

Anonymkode: c8ac9...ca7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enda en tråd om dette...! 

Anonymkode: 04c01...52c

Enig, dette begynner å bli trøttsomt!

Anonymkode: 7afaf...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har da fått noe. Muggen vaskeklut eller pledd eller hva det nå var.

Anonymkode: 22d18...7e0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner om tvangstanker? Det er jo ikke ok. Svigermoren din bryr seg ikke mer selv om du er nærmest besatt av tanken på henne. Du har en liten baby, så rett fokuset dit. Kanskje du må få litt hjelp når du går rundt og er så sint hele tiden? Det kan være litt som en tikkende bombe som brått går av. Eller om du blir deprimert til slutt. Ikke ok å gå rundt sånn. Du får ikke endret henne, og du blir mer aggressiv for hver gang du skriver om henne. Snakk med legen din? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Første barnebarnet og hun er den eneste som ikke har bidratt med noe verken før, eller etter graviditet. Hun har ikke vært engasjert, interessert, eller noe. (Hun drikker en del) Barnet har ikke fått så mye som en body eller en bamse! Hun er gjerrig, og bruker alle penger på utseendet og seg SELV! Liker henne ikke fra før, men det virker som hun «straffer meg» med å ikke gi barnet noe som helst. Har spurt henne tidligere om hun var interessert i å hjelpe oss men ble hatet i ettertid og utestengt osv. Hun har visst prøvd å få samboer til å gå ifra meg, men samboer har gjennomskuet hennes sykelige sjalusi og bitterhet og derfor endelig tatt litt avstand fra heksa.

Hun kan strikke men har ikke orker å strikke et par sokker til barnet en gang:( Beklager, men jeg er skuffet over henne. Hun har virkelig ingen interesse av å gi, kjøpe noe fint, eller skjemme barnebarnet sitt litt bort. Synes det er veldig smålig og merkelig av henne..  Hun har god råd, da hun har fått leilighet av foreldrene sine så all gjeld er nedbetalt så skjønner ikke hva som er problemet! Vi er nyetablert med hus, oppussing, og huslån opp til ørene! Økonomien har vært veldig tøff og dette har hm visst om.

Mine foreldre har heller ikke gitt mye, men de har i det minste spandert en stelleveske til meg som jeg ønsket meg, og det hjalp mye. Jeg ble overlykkelig over dette, og har takket de sikkert 100 ganger for dette😁 Jeg følte meg så sett å satt pris på etterpå, og jeg ble veldig veldig glad❤️ 

Første barnebarnet på begge sidene, og svigermor forventer å sitte masse barnevakt etter å ikke ha engasjert seg et sekund i graviditeten eller tiden etter. Nå er hun veldig opptatt av å late som, da spesielt på sosiale medier. Ønsker å nekte henne å legge ut bilder av jenta på Facebook da jeg og samboer ikke ønsker å dele bilder av barnet vårt til alle.  Men vet ikke hvordan vi skal ta det opp med henne! Hun skal vite at vi setter reglene , og ikke henne! 

Beklager, men misliker henne veldig sterkt! Ønsker minst mulig kontakt med henne. Flere i familien har reagert på henne.. 

Anonymkode: afea3...891

Tenker at det er bra at hun vil være barnevakt. 

Resten kan du irritere deg over, men det endrer ingenting. Kanskje syntes hun du var frekk som nevnte noe om det og ikke gir dere noe på trass. Jeg vil ikke ha ting noen føler seg tvungen til å gi hvertfall. Glem dette og hev deg over det. Vil hun sitte barnevakt og være en hyggelig person ovenfor barnet så er det også en stor verdi. Vil hun bare ha skrytebilder til sosiale media så er det verre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Hun er ikke interessert i deg eller barnebarnet. La det bli med det og konsentrer deg om babyen og de som faktisk bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...