Gå til innhold

Mennesker man møter i drømmene sine.


jordbær86

Anbefalte innlegg

Er det sant at alle mennesker man møter i drømmene sine har man sett eller møtt en eller annen gang? Eller kan hjernen skape bilder av folk som ikke finnes? Drømmer jo om mange mennesker ofte, men kan ikke huske å ha sett eller møtt dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, jordbær86 skrev:

Er det sant at alle mennesker man møter i drømmene sine har man sett eller møtt en eller annen gang? Eller kan hjernen skape bilder av folk som ikke finnes? Drømmer jo om mange mennesker ofte, men kan ikke huske å ha sett eller møtt dem.

Ikke alltid.

 

Anonymkode: ae88a...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan selvfølgelig drømme alt. Har drømt jeg har flydd, det er vanlig, betyr det at du har hatt vinger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har en sett tusenvis av mennesker, og selv om ikke bevisst registrerer dem, så lagrer jo underbevisstheten. Men hvor har du hørt eller lest at en kun drømmer om mennesker en har møtt? Jeg vet ikke om det er sant, men kan ikke huske å ha drømt om noen jeg ikke har møtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler. Har drømt om rare mennesker jeg garantert med 100% sikkerhet hadde husket å ha sett om jeg hadde sett dem irl. Glemmer ikke sånne tryner liksom.

Også har jeg drømt om f.eks en person som utseedesmessig er en blaning av 2 personer jeg kjenner. 

Anonymkode: aa2b7...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...